Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw type flitspaal in Duitsland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw type flitspaal in Duitsland

Voor diegenen die dit type nog niet gezien hebben eventueel interessant en €-besparend:

Ik heb ze tot nu toe enkel gezien bij Kreuz Jackerath (richting Düsseldorf) en op een paar wegen rond Karlsruhe, maar U weze gewaarschuwd. De specs heb ik niet opgezocht maar ik vermoed dat het zo'n multifunctionele palen zijn die veel rijstroken op grote afstand in het oog kunnen houden.

Nog niet gezien. Precies of die kan elk moment in de grond zakken.
    i 1 2 1/2 6

Comment

Kreuz Jackerath paal ken ik maar al te goed. Vorig jaar ben ik daar geflitst.

Comment

In NL vind je die tegenwoordig ook ..

In ieder geval soortgelijk. In NL zijn dat digitale flitsers die via breedband de foto direct in een database pompen... geen volle filmrolletjes meer.. sneller de boete via de post op je deurmat.. (volgende stap: automatisch van je rekening geïncasseerd? )

Comment

Ik heb ergens gelezen dat hardnekkige "zondaars" na 3 snelheidsovertredingen en vanaf volgend jaar een domiciliëringsopdracht zullen moeten geven aan de bank zodat nieuwe boetes direct van hun rekening kunnen gehaald worden....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            Ik heb ergens gelezen dat hardnekkige "zondaars" na 3 snelheidsovertredingen en vanaf volgend jaar een domiciliëringsopdracht zullen moeten geven aan de bank zodat nieuwe boetes direct van hun rekening kunnen gehaald worden....
            Kunnen ze nooit in België doen imho.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Dat kan toch niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Kunnen ze nooit in België doen imho.
                Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                Dat kan toch niet?
                'k Heb dat uit mijn (gore) duim gezogen ..... maar het idee op zich is toch niet slecht ? Ik zal het doorgeven aan den Etienne en zeggen dat het idee van zijn fanclub komt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                  Voor diegenen die dit type nog niet gezien hebben eventueel interessant en €-besparend:

Ik heb ze tot nu toe enkel gezien bij Kreuz Jackerath (richting Düsseldorf) en op een paar wegen rond Karlsruhe, maar U weze gewaarschuwd. De specs heb ik niet opgezocht maar ik vermoed dat het zo'n multifunctionele palen zijn die veel rijstroken op grote afstand in het oog kunnen houden.

als je met een belgische plaat daar rondcrost, wat trek jij u wat van die flitspalen aan?
                  Ik rem der zelfs niet voor in Duitsland ze sturen ze toch niet op, idem voor frankrijk, in beide landen samen toch al een keer of 30 proefondervindelijk ondervonden

Comment

Bedankt voor de tip Lefty!

@Bart: Naar NL worden ze wel degelijk opgestuurd, heb er zelf al 1 mogen ontvangen en betalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niekcarfreak Bekijk Berichten
                      Bedankt voor de tip Lefty!

@Bart: Naar NL worden ze wel degelijk opgestuurd, heb er zelf al 1 mogen ontvangen en betalen.

nl krijg je ze inderdaad wel , ze geven zelfs niet op als ge ze niet betaald

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                        als je met een belgische plaat daar rondcrost, wat trek jij u wat van die flitspalen aan?
                        Ik rem der zelfs niet voor in Duitsland ze sturen ze toch niet op, idem voor frankrijk, in beide landen samen toch al een keer of 30 proefondervindelijk ondervonden

ik rij 10.000 km per maand in duitsland met belgische plaat
                        zolang je onder de 25 km te hard blijft sturen ze die niet op naar belgie
                        maar erboven wel hoor

Comment

Ben je daar 100% zeker van slider? Want ik ben op 12/03 geflitst bij onze oosterburen, en 'k heb nog altijd niks gehad. Ik ben wel 99% zeker da'k geen 25 te snel reed (was aan't afremmen voor werken, was max 80 en 'k reed nog 100 op de teller). Dus, als het waar is wat je zegt maakt het de kans al een pak kleiner dat ik ze ooit krijg. Tot ik zeker ben blijf ik met enige angst de brievenbus opendoen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                              Haha, Lefty has been beaten at his own game !

Comment

Juist omdat ik weet hoeveel ik al rij, en ik geraak misschien aan 80K...

Maar 120.000km alleen al in Duitsland is echt wel

Comment

Ben vorig jaar door zo eentje geflitst in Wiesbaden. Toch wel 25 kmh te snel, denk ik.
                                  Nooit wat van gehoord.

Comment

10.000 per maand in duitsland is wa overdreven
                                    wij vertrekken dagelijks in randgemeente antwerpen naar duitsland waar de bedrijfsactiviteiten zijn.
                                    dus zal iets van een 7500 in duitsland alleen zijn. Maar wel 10.000 per maand in totaal
                                    De A8 is 2 jaar oud en heeft nu 238.000 km
                                    nog een klein jaartje en de volgende staat klaar

@vinox: ge moogt op uw 2 oren slapen
                                    bij mij zijn de fliters ook al veel afgegaan en nooit iets gehad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                      zolang je onder de 25 km te hard blijft sturen ze die niet op naar belgie
                                      maar erboven wel hoor

dan heb ik vorig jaar toch wel dik geluk gehad toen ik terugkwam van skiverlof was zeker 80km te hard en nooit iets van gehoord

Comment

Kreuz Aachen stuurt ze anders wel op hoor, ook is het er maar 10 km/u over.

Comment

Working...
                                        X