Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuw type flitspaal in Duitsland
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIdd, ik heb er zo een ontvangen.
zolang der geen deurwaarders , flikken of aangetekende brieven komen ,... laat ze maar reclame post sturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtengaat ge die betalen? ik zou dat vertikaal klasseren bij de v van vuilbak
zolang der geen deurwaarders , flikken of aangetekende brieven komen ,... laat ze maar reclame post sturen
Ik werk in Aachen, dus heb ik liever geen openstaande boetes.
En het was maar 15euro (62 ipv 50kmh), voor dat geld kan je zelf geen foto nemen...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenIs al een paar jaar geleden. En ja, ik heb die betaald. Als ik een boete krijg toegestuurd ga ik die betalen. Ik was ook van uw gedacht vroeger, maar die parkeerboete van in Nederland heb ik uiteindelijk dubbel mogen betalen. Parkeerboetes in Duitsland die onder mn ruitewisser zitten betaal ik nooit en ik krijg thuis ook geen post van.
Ik werk in Aachen, dus heb ik liever geen openstaande boetes.
En het was maar 15euro (62 ipv 50kmh), voor dat geld kan je zelf geen foto nemen...
maar als eenmalig toerist, tegen dat ik daar nog eens kom zit er veel kans op dat het al met een andere nummerplaat is dus foert
iedere keer dat ik van auto wissel vraag ik een andere nummerplaat aan, doe dit al enkele jaren om dat ze in het buitenland mijne historiek moeilijker zouden kunnen traceren denk dat ze mij in sommige landen anders eens een paar dagen langer zouden willen houden
Comment
-
Hier ook ervaring met geflitst worden in Duitsland, telkens >40 km/h te snel, geen enkele keer iets aangekregen.
België is er wel redelijk op vooruit gegaan wat betreft snelheid van boetes opsturen, heb mijn flitsboete van vorige week binnen de 3 werkdagen in de bus gekregen.
Comment
Comment