Ik heb het maar gehoord ja maar mijn schoonbroer weet het wel uit politieke bronnen. Ze zijn het aan het bekijken en het zal hervormd worden. En of er iets met terugwerkende kracht gaat zijn? Is de VAA al defintief gestemd en goedgekeurd? Ik dacht dat ze nog altijd de fijne kantjes aan het afronden waren maar dat het sowieso vanaf 01/01/2012 in voege ging gaan. Wat ze nog gaan beslissen het zal vanaf 01/01/2012 verrekend worden. Dus ook met terugwerkende kracht. Nu van mij mogen ze dat direct met de LV doen. Iedereen gelijk voor de wet en dat achterpoortje dan ook maar dicht doen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat als lichte vracht ooit verboden wordt op sportwagens...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenNu van mij mogen ze dat direct met de LV doen. Iedereen gelijk voor de wet en dat achterpoortje dan ook maar dicht doen.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Van de landbouwvoertuigen gingen ze ook afblijven en wat is er vandaag op het nieuws? Een grondige controle en aanpassing op de landbouwvoertuigen. Grondwerkers misbruikten dit achterpoortje en nu wordt het gesloten. En dit gaat er met LV ook gebeuren. Nog even en elke zelfstandige die geen VAA wil betalen rijdt met zo een dikke SUV in LV rond. Het valt op hoeveel Amerikaanse SUV's genre dodge ram met nieuwe nummerplaten rondrijden. Terwijl ze daarvoor met hun luxewagen nog beschaafd rondreden duwen ze nu iedereen bijna opzij. Maar ach hoe is het weer? Hun wagen is de compensatie van iets ander klein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenVan de landbouwvoertuigen gingen ze ook afblijven en wat is er vandaag op het nieuws? Een grondige controle en aanpassing op de landbouwvoertuigen. Grondwerkers misbruikten dit achterpoortje en nu wordt het gesloten. En dit gaat er met LV ook gebeuren. Nog even en elke zelfstandige die geen VAA wil betalen rijdt met zo een dikke SUV in LV rond. Het valt op hoeveel Amerikaanse SUV's genre dodge ram met nieuwe nummerplaten rondrijden. Terwijl ze daarvoor met hun luxewagen nog beschaafd rondreden duwen ze nu iedereen bijna opzij. Maar ach hoe is het weer? Hun wagen is de compensatie van iets ander klein
Ik zeg het nogmaals: wat is er mis met lichte vracht? In een land als België met torenhoge belastingdruk is het toch niet verwonderlijk dat men zoekt naar manieren om te besparen? En wettelijk gezien doet men niets verkeerd, dus wat is uw probleem feitelijk?sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenals je ooit lichte vracht hebt, kan dat dan weer omgebouwd worden naar gewoon? (mits herkeuring enz)sigpic
Comment
-
Het zou misschien beter zijn dat ze gewoonweg de BIV afschaffen...
Er is geen enkel land in de wereld waar je zo zware wegen-taxaties betaald voor zulke slechte wegen dan belgie.
Als ik bij mensen zo slecht zou schilderen en zulke hoge facturen zou maken ben ik binnen de kortste keren failliet... Ohja dat is belgie ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk BerichtenHet zou misschien beter zijn dat ze gewoonweg de BIV afschaffen...
Er is geen enkel land in de wereld waar je zo zware wegen-taxaties betaald voor zulke slechte wegen dan belgie.
Comment
-
Vandaag in vw garage een nieuwe touareg LV omgebouwd zien staan in de showroom, klaar om afgehaald te worden door klant.Gehomologeerd en al.
Nice hoor! De achterzetels krijg je los mee, wsch voor binnen 4j als ie afgeschreven is en voor de verkoop
Ik zie geen enkel technisch verschil tussen een touareg met 2 voorzetels of een kangoo camionetje 2 voorzetels.
Beide zijn wettelijk gezien een LV.
Comment
Comment