Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Op blote voeten rijden?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten't Zit 'em allemaal in de tenen. Gewoon goed krullen.
Zwiep!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenAls je zweetvoeten hebt, dan helpt krullen niet meer....
Zwiep!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenAls je zweetvoeten hebt, dan helpt krullen niet meer....
Zwiep!
Tuurlijk wel ! Flip-flops zijn perfect in bedwang te houden met de grote teen !
Zweetvoeten of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIs dit een bekentenis dat je zweetvoeten hebt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenHuh ?
Tuurlijk wel ! Flip-flops zijn perfect in bedwang te houden met de grote teen !
Zweetvoeten of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk BerichtenJij kan precies veel met je grote tenen
'Tenen'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIk rij regelmatig op blote voeten rond, rijdt veel beter dan met schoenen aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenLotuzzz gaat dit vreemd vinden maar ik rijd meestal met blote handen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenLotuzzz gaat dit vreemd vinden maar ik rijd meestal met blote handen.
Van jou vind ik dat niet vreemd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtenje moet in staat zijn uw voertuig te kunnen besturen. En dat is interpreteerbaar zoals je wil
Of beter, zoals de agent of de rechter wil.
edit: net te laat'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten.... op zware discussie zal uitdraaien ...
Comment
-
Een agent weet hopelijk natuurlijk ook dat enkel vermelden dat je sletsen draagt als je uit de auto kruipt niet genoeg is voor een veroordeling. Hij moet in zijn PV ook vermelden hoe hij kon zien dat je niet alle controle over je auto had (art. 8.3) en kan de sletsen vermelden als een mogelijke oorzaak van het niet onder controle hebben van de wagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenEen agent weet hopelijk natuurlijk ook dat enkel vermelden dat je sletsen draagt als je uit de auto kruipt niet genoeg is voor een veroordeling. Hij moet in zijn PV ook vermelden hoe hij kon zien dat je niet alle controle over je auto had (art. 8.3) en kan de sletsen vermelden als een mogelijke oorzaak van het niet onder controle hebben van de wagen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenOm eerlijk te zijn, ik zie het probleem van blootsvoets rijden niet. Jawel, je kan jezelf serieus pijn doen als je op de rem moet stampen. Maar er zijn gevaarlijker dingen. Telkens ik met mijn dijlaarsjes met 12cm hoge hak rij, ben ik toch niet op mijn gemak
Sletsen vind ik ambetant om mee te rijden en die doe ik dan ook altijd uit als ik achter het stuur zit.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
Comment