Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op blote voeten rijden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    't Zit 'em allemaal in de tenen. Gewoon goed krullen.
    Dit forum lezen tijdens het rijden is nog gevaarlijker (doordenkertje)

Comment

't Zit 'em allemaal in de tenen. Gewoon goed krullen.
      Als je zweetvoeten hebt, dan helpt krullen niet meer....
      Zwiep!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ragazza_loco Bekijk Berichten
        Zwiep!
        Is dit een bekentenis dat je zweetvoeten hebt?

Comment

Zwiep!
          Huh ?

Tuurlijk wel ! Flip-flops zijn perfect in bedwang te houden met de grote teen !
          Zweetvoeten of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Is dit een bekentenis dat je zweetvoeten hebt?
            Nee

Comment

Huh ?

Tuurlijk wel ! Flip-flops zijn perfect in bedwang te houden met de grote teen !
              Zweetvoeten of niet.
              Jij kan precies veel met je grote tenen

Comment

Jij kan precies veel met je grote tenen

'Tenen'.

Comment

Ik rij regelmatig op blote voeten rond, rijdt veel beter dan met schoenen aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
                    Ik rij regelmatig op blote voeten rond, rijdt veel beter dan met schoenen aan.
                    Voila, vind ik dus ook.

Comment

Lotuzzz gaat dit vreemd vinden maar ik rijd meestal met blote handen.

Comment

I lol'd
                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Van jou vind ik dat niet vreemd
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                            je moet in staat zijn uw voertuig te kunnen besturen. En dat is interpreteerbaar zoals je wil

Of beter, zoals de agent of de rechter wil.

edit: net te laat
                            Wat ik altijd zo lastig vind is dat als ik uitstap met mijn teensletsen aan, die flik natuurlijk niet gaat geloven dat ik die uitdoe voor te rijden. Dus ik vrees dat als je iets voor hebt of een controle hebt het op zware discussie zal uitdraaien ...
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                              .... op zware discussie zal uitdraaien ...
                              Er zijn weinig agenten die nog 'discussiëren' , direct schrijven.

Comment

Een agent weet hopelijk natuurlijk ook dat enkel vermelden dat je sletsen draagt als je uit de auto kruipt niet genoeg is voor een veroordeling. Hij moet in zijn PV ook vermelden hoe hij kon zien dat je niet alle controle over je auto had (art. 8.3) en kan de sletsen vermelden als een mogelijke oorzaak van het niet onder controle hebben van de wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Een agent weet hopelijk natuurlijk ook dat enkel vermelden dat je sletsen draagt als je uit de auto kruipt niet genoeg is voor een veroordeling. Hij moet in zijn PV ook vermelden hoe hij kon zien dat je niet alle controle over je auto had (art. 8.3) en kan de sletsen vermelden als een mogelijke oorzaak van het niet onder controle hebben van de wagen.
                                  Klopt, maar kan aan de hand van zijn vaststelling de verzekeringsmaatschappij eventueel geen problemen gaan maken bij een ongeval?
                                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

Als de politie vaststellingen gaat doen, is het de rechter die oordeelt of die sletsen een oorzaak waren in het ongeval.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk Berichten
                                      Om eerlijk te zijn, ik zie het probleem van blootsvoets rijden niet. Jawel, je kan jezelf serieus pijn doen als je op de rem moet stampen. Maar er zijn gevaarlijker dingen. Telkens ik met mijn dijlaarsjes met 12cm hoge hak rij, ben ik toch niet op mijn gemak
                                      Sluit ik me bij aan. Barrevoets rijden is zalig en hakken lijken me ook potentieel gevaarlijker, zie dat die plots afbreken of zo!

Sletsen vind ik ambetant om mee te rijden en die doe ik dan ook altijd uit als ik achter het stuur zit.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Working...
                                      X