Mededeling

Collapse
No announcement yet.

boorddocumenten ... niet aan boord

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

-edit-
    Last edited by ; 17/10/2006, 18:58.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
      ik snap dat dus ook niet hé. zelfs ik speel die dingen niet kwijt.
      Voila seh, als dàt nu eens geen argument is, dan weet ik het niet meer.

Frankie, er is een dag-smiley, den dezen :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
        Frankie, er is een dag-smiley, den dezen :
        tof. ik ben geen meeloper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
          tof. ik ben geen meeloper.
          Nu wil het wel lukken, maar het eerste wat ik dee was ook een andere smiley plaatsen. Nuja, euhm, ik heb niets gezegd. I know nooooothing.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
            Verloren documenten : wat voor mensen werken er daar bij U ?

Ik heb nog nooit dergelijk document "verloren". Ik snap niet hoe je dat doet ...
            Alle boorddocumenten zitten samen in een mapje. De chauffeur van een voertuig dient te tekenen voor ontvangst en er wordt verondersteld dat men dan de documenten netjes bijhoudt...

Niet dus... Maandelijks kan ik wel rondcrossen om duplicaten aan te vragen. Momenteel voor een vrachtwagen (ALLE documenten weg), een bestelwagen (gelijkvormingheidsattest weg) en 2 aanhangwagens (gelijkvormigheidsattesten weg)...

Van personenwagens gebeurt het zelden dat er iets weg is...

Tja, hoe gaat het? Geen idee... Hoewel... Het handschoenkastje volproppen met bazaar, dan eens wat wegsmijten, dan iets uitnemen en verkeerd leggen, etc...

Zelfs nu ze een "boete" krijgen per document dat verloren gaat wijzigd er niet veel...

Ik denk dat ik ook eens ga voorstellen dat ze bij ons in de werkplaats ergens een ruimte voorzien voor de boorddocumenten (desnoods afgesloten koffer met sleutel of zo)... Ik begin het stilaan beu te worden...

Voordeel: Ge leert volk kennen als ge zo regelmatig eens op de DIV moet zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20
              ...

Voordeel: Ge leert volk kennen als ge zo regelmatig eens op de DIV moet zijn
              kunt ge hen een nummerplaat NIK-(de rest maakt niet uit) laten aan de kant leggen? Ik heb er wel wat voor over

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

DIV kan voor leasewagens "originele kopies" maken, en dan ben je in orde én een dief zou je wagens niet kunnen verkopen. (omdat je een wagen met de originele papieren zou moeten verkopen)

Kan dit ook voor particulieren?
                A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                  DIV kan voor leasewagens "originele kopies" maken, en dan ben je in orde én een dief zou je wagens niet kunnen verkopen. (omdat je een wagen met de originele papieren zou moeten verkopen)

Kan dit ook voor particulieren?
                  Negatief... Enkel voor leasings.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                    kunt ge hen een nummerplaat NIK-(de rest maakt niet uit) laten aan de kant leggen? Ik heb er wel wat voor over
                    692 EUR of zoiets?

Comment

die connecties heb ik ook

't is me wat te veel jong, dat heb ik er niet voor over...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nikske
                        die connecties heb ik ook

't is me wat te veel jong, dat heb ik er niet voor over...

Gepersonaliseerde platen zijn helaas duur...
                        En vroeger viel er op de DIV nog iets te "regelen". Helaas gaat het huidig diensthoofd binnenkort op pensioen en is de vervanger (-ster) een ware "tang" als ik de mensen van de DIV zo hoor...

Het was al serieus verminderd sinds de verhuis van de Wetstraat naar de Vooruitgangstraat en 't zal -helaas- nog erger worden. Zelfs voor "trouwe" klanten die meermaals per maand/week passeren worden stilaan maar zeker de regels van tel

Maar gelukkig is het zover nog niet

Comment

mijn officiële en orginele papieren (gelijkvormigheidsattest, inschrijvingsformulier, codes....) zitten in mijn kluis, in de wagen heb ik een kleurencopie

enkel het verzekeringsformulier is origineel

Comment

Working...
                          X