Oorspronkelijk geplaatst door BART7457
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke boete is mogelijk?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenWas cynisch bedoeld.
Ja wees eens wat duidelijker he man !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenWas cynisch bedoeld.
ha oeps
maar pro - speed wel ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
Ja wees eens wat duidelijker he man !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenIs 'bedoeld' met een 't' misschien? Hoe kom jij hier plots?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenI'm your personal genie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenBart7457, ben jij Prospeed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenDo I rub you the right way?
Maar kom, je hebt 't haar al he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIf you only looked like Christina...
Maar kom, je hebt 't haar al he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenNeen want dan had ik al in mijn eerste post vermeld dat ik niet was gestopt maar nog wat meer gas had gegeven. ... komt uit tegenovergestelde richting een combi die direct met zijn lichten begint te knipperen > eer die gedraaid zijn ben je allang weg
der hangt zoiets als een plak aan vanvoor ,jammer genoeg dan staan ze gewoon te wachten bij mij thuis . moet wel zeggen dat ik hat aan het overwegen was op dat moment
paar maand geleden met mijn duiste platen gingen ze ze inderdaad kunnen kuisen byby
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk BerichtenVanmorgen iets raars meegemaakt, Hier in de buurt zijn een paar zalige bochtencombinaties mijn auto was nog in de opwarmfase dus was redelijk rustig , op de weg mag je max 70 wat ik +- reed ook door die bocht wat al redelijk deftig is, meeste cruisen daar aan 50 door.
nu komt uit tegenovergestelde richting een combi die direct met zijn lichten begint te knipperen en mij wat verder langs de kant zet
hij zij je reed te rap en dat is veel te snel door die bocht, ik antwoorde hem je mag hier 70 ik reed 70 en mag ik eens de geijkte meter zien waarmee je dit geconstateerd hebt dat te snel reed.
man, man begint die daar van zn tap te maken samen met zijn collega van roekeloos rijgedrag en anderen in gevaar brengen.
ik vraag hem , zeg gewoon wat dat kost en stuur het op he
hij heeft kwaad mn plak opgeschreven en gezegd je hoort er nog van
ben benieuwd wat hij uit zn mouw gaat schudden, mn advocaat gaat weer lachen leve de rechtsbijstand.Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenhet iq van onze smurfen
(grammatica : beschrijving van de structuur van de woorden en de zinnen van een taal)Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Ach, ik kon vroeger ook zo uitdagend reageren wanneer ik in contact kwam met onze politzei. Ik heb zo eens mee gemoeten naar het bureau omdat ik zo'n grote mond had. Mijn hond moest toen wachten in mijn auto en had alles ondergescheten toen ik terugkwam van mijn gesprekje met de flikken. Tegenwoordig probeer ik altijd beleefd te blijven en weinig te zeggen, dat helpt het beste in zo'n gevallen.
In feite zou je gewoon alles moeten kunnen filmen. Daar zijn ze echt als de dood voor bij de politie. Wanneer je dan een geval hebt van woord tegen woord en zij hebben zich op een bepaalde manier misdragen dan heb je ze in de tang.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenPolitie en overtreders vinden mekaar nogal vaak
En je moet toegeven Fred, van de hoeveelheid agenten met meer dan een middelbaar diploma zit een stevig deel niet meer op interventie.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenDe grap van het jaar : Bij de jongere heeft toch zeker 1/3e of misschien zelfs 1/2e een hoger diploma Als je echt een hoger diploma hebt wil dat zeggen dat je toch min of meer wat intelectueel bent en dan wordt je zeker geen agent
Ik heb me dat altijd al afgevraagd, als de politie van Ninove weer z'n rondje aan het doen is van dubbel geparkeerde auto's opschrijven: waarom schrijven ze ook daadwerkelijk?
Mocht ik agent zijn, ik zou niezen terwijl ik voorbij de geparkeerde auto rij, en toevallig niets zien. Ik zou daarentegen WEL die wielerterrorist doen stoppen die in de verkeerde richting de eenrichtingsstraat doorvlamt. En hij zou er niet goed van zijn.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenKleine nuance: dan kan je misschien wel agent worden, maar 'zie' je dat soort dingen niet.
Ik heb me dat altijd al afgevraagd, als de politie van Ninove weer z'n rondje aan het doen is van dubbel geparkeerde auto's opschrijven: waarom schrijven ze ook daadwerkelijk?
Mocht ik agent zijn, ik zou niezen terwijl ik voorbij de geparkeerde auto rij, en toevallig niets zien. Ik zou daarentegen WEL die wielerterrorist doen stoppen die in de verkeerde richting de eenrichtingsstraat doorvlamt. En hij zou er niet goed van zijn.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenSimpel eigenlijk, die mensen voeren opdrachten uit ... . Het is niet de agent op straat die beslist dat dubbelparkeren in Ninove een prioriteit is
Tenzij mijn overste mee op de baan is of volgt, maar hoe vaak gebeurt dat?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
als ninove een mandaat geeft om dubbelparkeerders op te schrijven is dat omdat een deel van de bevolking is komen zagen
to protect and to serve
als er dan de volgende dag over wielerterroristen wordt gezaagd mag jij met plezier optreden
in je job ben je soms de hoer en doe je dingen tegen je zin...zoals komen opdagen
Comment
Comment