Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe BIV vanaf 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
    Daarom wacht ik af tot ik definitief weet hoe het nu zit ( heb tijd want de nieuwe F30 met M-pakket kan je nog niet bestellen : pas vanaf Maart 2012 /levering Juli 2012 )
    En dan koop ik hem misschien prive.
    Idd, Als je dan je auto Prive koopt ben je niet gejost.. Tot nu toe natuurlijk, kan tegen maart weer iets heel anders zijn.

I hope not of course.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
      Idd, Als je dan je auto Prive koopt ben je niet gejost.. Tot nu toe natuurlijk, kan tegen maart weer iets heel anders zijn.

I hope not of course.
      Wordt maar besteld in Maart

Comment

• I know, maar als er iets veranderd gooit dat ook roet in het eten ofc. & Sprak ook beetje voor mezelf in de hoop dat ik in maart me auto gewoon prive kan inschrijven.. :[ Normaal wel neem ik aan maar je weet nooit..

Comment

I know, maar als er iets veranderd gooit dat ook roet in het eten ofc. & Sprak ook beetje voor mezelf in de hoop dat ik in maart me auto gewoon prive kan inschrijven.. :[ Normaal wel neem ik aan maar je weet nooit..
          Niets is al 100% zeker dus we zien wel wat het wordt

Comment

• Als het niets word krijg je van mij de opdracht de boel te gaan saboteren met je sinaasappel!

Comment

Als het niets word krijg je van mij de opdracht de boel te gaan saboteren met je sinaasappel!
              Genoteerd

Comment

• dit land is echt een kolderbrigade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                  Jeezes, 30.000km² en we gaan 3 regelingen hebben

Comment

• BIV verkeersbelasting

Bouwjaar 01/2007 Honda CRV 2.0 i-VTEC + LPI -SUV | 4×4
                    110 KW (150PK)
                    4×4 benzine + lpg injectie installatie

Hallo,
                    iemand een idee waar ik verkeersbelasting kan bereken voor bovenstaand voertuig?
                    Bedankt en vriendelijke groeten,
                    Tom

Comment

• Google weet dat ook hoor

maar voor de 736ste keer: http://drivr.be/2011/10/06/nu-online...euwe-biv-2012/

Comment

• stel je voor dat ons landje groter zou zijn, wat een miserie zou dat met zich mee brengen. Gelukkig zijn we 1 van de grootste landen, zijn er niet veel die het ons na doen.

trolol.

Comment

• Iemand al iets gehoord inzake de hoorzitting van gisteren in het vlaams parlement?

Comment

• Verkeersbelasting

Bedankt
                            Weet iemand of ook de gewone verkeersbelasting gaat veranderen?
                            Vriendelijke groeten,
                            Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom7 Bekijk Berichten
                              Bedankt
                              Weet iemand of ook de gewone verkeersbelasting gaat veranderen?
                              Vriendelijke groeten,
                              Tom
                              Momenteel nog niet maar later wss adhv CO² en één of andere jaloezietaks

Comment

• Weet iemand de voorwaarden om met een Poolse nummerplaat te kunnen rondrijden?

Comment

• In Polen wonen tiens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    In Polen wonen tiens.
                                    Dan kom ik elke dag toch wel veel pendelaars tegen.

Comment

• De auto daar laten verzekeren door kennis/familie?

Comment

• Als die gasten hun domicilie in Polen staat is er geen probleem.

Comment

• Hier krioelt het van de Polen die werken in de tuinbouw en uiteraard met hun Poolse auto"s hier rondrijden.

Comment

Working...
                                          X