Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe BIV vanaf 2012

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een Lamborghini Aventador???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Een Lamborghini Aventador???
      Indi is nichtrijder niet hé.

Comment

• 'k hoop dat het uiteindelijk toch 1 maart kan starten, m'n ouders hun ix35 die ze vorige week bestelden zou (op papier) geleverd worden 29/02. Moest het effectief zo zijn wachten we wel 2 dagen om hem in te schrijven want nu komt het op 495 euro biv, vanaf 1 maart zou het +/- 330 euro zijn. Elke euro naar de staat is er 1 te veel, dus duimen maar zeker.
        2018 BMW X1 18d

Comment

• Voor elke euro die we uitsparen krijgen we toch een liter benzine... Ah nee toch niet, ik was ff de accijnzen vergeten!

Comment

• Lachwekkend :-)
            2014 BMW F32 420 dA M-pakket
            2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
            2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
            2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Die vergadering is nu afgelopen maar is nergens te vinden wat de uitkomst was?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                Die vergadering is nu afgelopen maar is nergens te vinden wat de uitkomst was?
                De vergadering zal later plaatsvinden aangezien er eerst een ander punt op de agenda is bijgekomen

Misschien werd de URL verkeerd ingegeven of werd een verouderde link gevolgd.

Comment

• man man man, ge houdt da ni meer voor mogelijk...

Wa voor k**land leven wij eigenlijk in?

't Ga nog 300 jaar duren zo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomellen Bekijk Berichten
                    De vergadering zal later plaatsvinden aangezien er eerst een ander punt op de agenda is bijgekomen

http://www.vlaamsparlement.be/vp/index.html
                    Politieke spelletjes zijn belangrijker dan de BIV hé

"Moties van wantrouwen"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davidov Bekijk Berichten
                      Die vergadering is nu afgelopen maar is nergens te vinden wat de uitkomst was?
                      Stemmen doen ze vandaag nog niet he.
                      Dus verwacht er niet teveel van.

Comment

• Vergaderen doen ze blijkbaar ook nog niet vandaag, t is afgelast:

Misschien werd de URL verkeerd ingegeven of werd een verouderde link gevolgd.

Comment

• Voor wanneer is het dan?
                          Op die manier gaan we natuurlijk nooit 1 maart halen. Bende prutsers

Oorspronkelijk geplaatst door tomellen Bekijk Berichten
                          Vergaderen doen ze blijkbaar ook nog niet vandaag, t is afgelast:

http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...RGADERINGEN_P1

Comment

• Echt verschrikkelijk.. Heel erg aan het denken de Rocco al weer weg te doen moest ik het over mijn hart krijgen.

Puur principieel..

Man v/h filmpje groot gelijk & respect daarvoor. Het is juist.. wat halen die paar personen uit? Ik weet dat dat de redenering niet is, ik zou het zelf ook doen als je wist dat je ze daar effectief een hak mee zou zetten.

Allemaal samenspannen dus?! =D

Edit: die truckers in Italie die alles lamleggen, dat is iets waar je wel een hak mee zet om mijn argument wat bij te staan. Zouden ze hier ook beter eens doen.
                            Last edited by ; 24/01/2012, 21:12.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten

Edit: die truckers in Italie die alles lamleggen, dat is iets waar je wel een hak mee zet om mijn argument wat bij te staan. Zouden ze hier ook beter eens doen.
                              en dan komen ze wenen dat ze niet op hun werk geraken.

10 jaar geleden is het al eens gebeurt he.

Comment

• Da staat hier nergens meer op't programma? Die vergadering gaat nooit meer gebeuren... Wa steken ze daar weer uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
                                  Echt verschrikkelijk.. Heel erg aan het denken de Rocco al weer weg te doen moest ik het over mijn hart krijgen.

Puur principieel...
                                  Gewoon inschrijven die handel en niks meer van aantrekken.

Je gaat een idiote overheid en wat centen toch je plezier niet in de weg laten staan. Ge leeft maar 1 keer, en de 2 maanden dat ie al stilstaat zijn er eigenlijk al teveel aan...

Blazen met die handel .

Comment

• Geduld hebben, snelste dat de invoering is, is toch 1 maart. Dus wanneer die besprekingen zijn en stemming maakt weinig uit.

Wat wel duidelijk is, het vlaams parlement is een slak vergeleken met de federale wat uitvoering betreft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                                      het vlaams parlement is een slak vergeleken met de federale wat uitvoering betreft.
                                      En de federale is al een schaap op valium

Comment

• Juist bij de dealer geweest om de financiering te regelen. De Scirocco zou de 23ste bij D'Ieteren staan. Wordt dus ook wachten op beslissingen omtrent de BIV en dan misschien nog net in februari inschrijven. De aflevering zal zoiezo in maart zijn.

We zien wel .

Comment

Working...
                                        X