Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k hoop dat het uiteindelijk toch 1 maart kan starten, m'n ouders hun ix35 die ze vorige week bestelden zou (op papier) geleverd worden 29/02. Moest het effectief zo zijn wachten we wel 2 dagen om hem in te schrijven want nu komt het op 495 euro biv, vanaf 1 maart zou het +/- 330 euro zijn. Elke euro naar de staat is er 1 te veel, dus duimen maar zeker.
Echt verschrikkelijk.. Heel erg aan het denken de Rocco al weer weg te doen moest ik het over mijn hart krijgen.
Puur principieel..
Man v/h filmpje groot gelijk & respect daarvoor. Het is juist.. wat halen die paar personen uit? Ik weet dat dat de redenering niet is, ik zou het zelf ook doen als je wist dat je ze daar effectief een hak mee zou zetten.
Allemaal samenspannen dus?! =D
Edit: die truckers in Italie die alles lamleggen, dat is iets waar je wel een hak mee zet om mijn argument wat bij te staan. Zouden ze hier ook beter eens doen.
Edit: die truckers in Italie die alles lamleggen, dat is iets waar je wel een hak mee zet om mijn argument wat bij te staan. Zouden ze hier ook beter eens doen.
en dan komen ze wenen dat ze niet op hun werk geraken.
Echt verschrikkelijk.. Heel erg aan het denken de Rocco al weer weg te doen moest ik het over mijn hart krijgen.
Puur principieel...
Gewoon inschrijven die handel en niks meer van aantrekken.
Je gaat een idiote overheid en wat centen toch je plezier niet in de weg laten staan. Ge leeft maar 1 keer, en de 2 maanden dat ie al stilstaat zijn er eigenlijk al teveel aan...
Juist bij de dealer geweest om de financiering te regelen. De Scirocco zou de 23ste bij D'Ieteren staan. Wordt dus ook wachten op beslissingen omtrent de BIV en dan misschien nog net in februari inschrijven. De aflevering zal zoiezo in maart zijn.
Comment