Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarom wacht ik af tot ik definitief weet hoe het nu zit ( heb tijd want de nieuwe F30 met M-pakket kan je nog niet bestellen : pas vanaf Maart 2012 /levering Juli 2012 )
En dan koop ik hem misschien prive.
Idd, Als je dan je auto Prive koopt ben je niet gejost.. Tot nu toe natuurlijk, kan tegen maart weer iets heel anders zijn.
I know, maar als er iets veranderd gooit dat ook roet in het eten ofc. & Sprak ook beetje voor mezelf in de hoop dat ik in maart me auto gewoon prive kan inschrijven.. :[ Normaal wel neem ik aan maar je weet nooit..
I know, maar als er iets veranderd gooit dat ook roet in het eten ofc. & Sprak ook beetje voor mezelf in de hoop dat ik in maart me auto gewoon prive kan inschrijven.. :[ Normaal wel neem ik aan maar je weet nooit..
Niets is al 100% zeker dus we zien wel wat het wordt
stel je voor dat ons landje groter zou zijn, wat een miserie zou dat met zich mee brengen. Gelukkig zijn we 1 van de grootste landen, zijn er niet veel die het ons na doen.
Comment