Een auto inschrijven en verzekeren in Polen kost naart schijnt twee keer niks.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe BIV vanaf 2012
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenIemand al iets gehoord inzake de hoorzitting van gisteren in het vlaams parlement?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenAls die gasten hun domicilie in Polen staat is er geen probleem.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenincorrect. Als je voornamelijk hier verblijft moet je je auto hier inschrijven
Ze zullen dat gewoon niet aangeven en als er bij controle naar gevraagd wordt, zijn ze nog maar net in België waarschijnlijk.
Comment
-
Comment
-
1 ding is zeker...
1maart is er GEEN nieuwe BIV,
Wie een wagen boven de 211 pk besteld heeft, is nu radicaal genaaid indien hij hoopte op de groene biv...
Ik wist al van beginsaf dat een BMW 335d niet properder is dan een dacia logan...
Wie dat geloofde, is al even hypocriet als de hele regering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenWat een bende kl**tzakken zijn dat daar eigenlijk, wat moet een mens nu gaan doen.
Ik ging wachten tot 1 maart om de nieuwe in te schrijven, zou dat nu ook weer op de helling staanMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slug Bekijk BerichtenWie dat geloofde, is al even hypocriet als de hele regering.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk BerichtenWat KfD zegt, like I give a rats ass wat hun hele denkwijze is, het kwam voor mij beter uit & daar heb ik op ingespeeld net zoals vele anderen en daar ben je nu nogmaals voor gekloot dus.. /cheer.
Comment
-
Klopt.. ja dan weet ik niet wat ik moet doen, wachten of niet. als ik wacht ben ik sowieso mijn extra 2j garantie kwijt, als het er dan zou doorkomen, is dat aanvaardbaar. Maar nu weten ze niet of het door gaat komen in Maart & OF het gaat doorkomen? :/ als ze het dan alsnog afblazen ben ik meer kwijt dan ik oorspronkelijk zou zijn want dan is het 5k + nog eens 1k voor de extra 2j garantie.
wel grappig hoe dat allemaal zo maar kan hier.. en het is dan maar een pindanoot groot ons landje. Hilarisch
Comment
-
Ik voel met je mee man, echt wel...
Een maat hier op m'n werk, dewelke die witte roccoR heeft besteld, heeft net dezelfde problemen als jij. Echter heeft hij hem pas eind februari, en een week wachten valt wel mee.
Heel belgie naait ons aan alle kanten...
Vandaag zou er misschien meer info komen, INDIEN er uitstel op komt, en niet geweten hoe lang, zou ik niet meer wachten. Living on the edge...
Ik snap niet eens hoe jij kan kijken naar een rocco R en weten dat je moet wachten... da's karakter hebben
Comment
-
Niet te geloven, hoe dat hier allemaal kan tart elke verbeelding.
Mijn kar staat ook te wachten, maar dit is gewoon te gek voor woorden aan het worden.
Vlaams parlement, kolderbrigade zou een betere benaming zijn.
Een mens zou een tent moeten meenemen naar het stemlokaal, en zeggen, ik ga er is een jaartje over nadenken.Last edited by tradie; 18/01/2012, 15:25.
Comment
-
De kleuterklas is weer begonnen. Met zo'n manier van werken gaat het idd nog lang duren...
De Vlaamse oppositiepartijen hebben een motie van wantrouwen tegen Vlaams minister van Financiën Philippe Muyters (N-VA) ingediend. De minister had in een e-mail de oppositie beschuldigd van een uitstel van een hervorming. En dat kan voor de oppositie niet door de beugel.
Ik begin te vermoeden dat er daar een paar een M3 ofzo verwachten in maart en die nog aan het lager tarief willen inschrijven.
Comment
Comment