Zo'n gasten rijden niet met een M3.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe BIV vanaf 2012
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenMAN! Dit is toch niet te geloven: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=5I3L12QBOorspronkelijk geplaatst door Slug Bekijk Berichten1 ding is zeker...
1maart is er GEEN nieuwe BIV,
Wie een wagen boven de 211 pk besteld heeft, is nu radicaal genaaid indien hij hoopte op de groene biv...
Ik wist al van beginsaf dat een BMW 335d niet properder is dan een dacia logan...
Wie dat geloofde, is al even hypocriet als de hele regering.Oorspronkelijk geplaatst door Jeffrident Bekijk BerichtenDe kleuterklas is weer begonnen. Met zo'n manier van werken gaat het idd nog lang duren...
De Vlaamse oppositiepartijen hebben een motie van wantrouwen tegen Vlaams minister van Financiën Philippe Muyters (N-VA) ingediend. De minister had in een e-mail de oppositie beschuldigd van een uitstel van een hervorming. En dat kan voor de oppositie niet door de beugel.
Ik begin te vermoeden dat er daar een paar een M3 ofzo verwachten in maart en die nog aan het lager tarief willen inschrijven.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenInderdaad, zoals het er nu uitziet zal de nieuwe BIV niet invoege treden op 1 Maart. Jammer voor hier want de Avant 3.0 wordt einde februari geleverd en had hem dan begin Maart ingeschreven. Zal aan de planning niets veranderen alleen in de portemonee...
Binnen anderhalf jaar verhuizen naar het buitenland, naar mijn belastingsgeld mogen ze vanaf dan fluiten. Bende amateurs dat et zijn...
Comment
-
Een artikel van de BBL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten24/1 vat de bespreking van het ontwerp aan.
Ik krijg zo een licht vermoeden dat 1/3 krap gaat worden.
Tegen dan bestaat dit forum niet meer, en kunnen we boeiende gesprekken voeren over het batterijverbruik van onze elektrische fietsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heavyd Bekijk Berichtenen dan moet je weten dat de aftrekbaarheid van de hypothecaire leningen ook wordt overgeheveld.
inderdaad, dat belooft.
Tot nu toe konden mensen met geld een huis kopen.
Deze trokken 1000'en per jaar weer van de belastingen.
Het jonge koppel mag een studioke huren want kan niet genoeg lenen om te kopen.
Kunnen dus ook niets inbrengen.
Nu wordt de hypotecaire aftrek geschrapt,
De verhuurders gaan de huurprijs omhoogjagen om hun 1000'n euro's te compenseren.
Het jonge koppeltje mag in hun auto gaan slapen,
...
Ah nee, dat zal niet gaan, want ze kunnen de biv er niet op betalen.
Wat is het volgende? 75%BTW op voedingsmiddelen, brood enzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slug Bekijk Berichten>>>
inderdaad, dat belooft.
Tot nu toe konden mensen met geld een huis kopen.
Deze trokken 1000'en per jaar weer van de belastingen.
Nu wordt de hypotecaire aftrek geschrapt,
De verhuurders gaan de huurprijs omhoogjagen om hun 1000'n euro's te compenseren.
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichtenzeker niet voor een verblijf welke je verhuurt
(ik huur dus, nu nog)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomellen Bekijk BerichtenWat gaat met 24 januari beslissen en/of doen met het geval BIV?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomellen Bekijk BerichtenWat gaat met 24 januari beslissen en/of doen met het geval BIV?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door heavyd Bekijk BerichtenGoed bestuur mijn gat ja. En de volgende keer dat ik een stembrief krijg kunnen ze die ook in hun gat steken. Ik doe niet meer mee met dat circus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAllez mannekes, dit heb ik maanden geleden reeds gezegd dat de BIV niet op 1 jan. zou ingaan. En 1 maart lijkt me ook niet haalbaar.
Comment
-
ach, ze stemmen ook goede zaken...
Is het niet zo dat schoolverlaters nu nog maar 13 jaar werkloosheidsuitkering kunnen trekken ipv levenslang?
Dat is toch een ongeloofelijke vooruitgang! Wat klagen wij eigenlijk over onze regering?
Op 24 januari zal er waarschijnlijk beslist worden dat de BIV jaarlijks opnieuw dient betaald te worden ipv eenmalig.
Dat samen met de geschrapte werkloosuitskeringen, kunnen ze die 50.000.000€ aan Burundi kado doen, die kunnen dan Belgische wapens aankopen en elkaar daarmee nog meer om zeep helpen.
Comment
Comment