Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zonder lichten (koplampen) rijden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zonder lichten (koplampen) rijden?

Kzit met een vraagske waar niemand mij een concreet antwoord kan opgeven..

Ik zou met mijn wagen naar de garage moeten, alleen heeft deze nog GEEN koplampen. Vanvoor in de wagen dus 2 grote gaten...

Mag ik hiermee OVERDAG naar een garage rijden? Pinkers heb ik op mijn spiegels.
    of moet ik nu echt een aanhangwagen zoeken en zo naar de garagist??

ben benieuwd ;-)

Als je met een auto op de openbare weg rijd, dient deze technisch in orde te zijn. Als jij zonder koplampen rijd, is dat niet het geval.
    Echter, je zou onderweg naar de garage al de pech moeten hebben om een (lastige) flik tegen te komen. Als die garage niet te ver rijden is, kan je het wel riskeren.

Comment

Ik heb al erger rond gereden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
        Als je met een auto op de openbare weg rijd, dient deze technisch in orde te zijn. Als jij zonder koplampen rijd, is dat niet het geval.
        Echter, je zou onderweg naar de garage al de pech moeten hebben om een (lastige) flik tegen te komen. Als die garage niet te ver rijden is, kan je het wel riskeren.
        Als men op de schouwing een rode kaart krijgt, wagen dus niet technisch in orde, mag men toch ook nog naar de garage rijden ??

Comment

No biggy. Gewoon doen, en word je tegengehouden dan geef je gewoon dezelfde uitleg die je hier geeft, namelijk dat je op weg bent naar de garage.

Comment

Vroeger, in de jaren '60 van vorige eeuw (), had mijn schoonbroer eens een "patat" gedaan met zijn wagen en zijn voorste was goed ingedrukt, hij had langs weerskanten een bezemsteel aan de voorkant van zijn wagen gebonden en daar de pinkers aan vastgebonden, de lichten die waren zo goed en zo kwaad als mogelijk aan de carrosserie geplakt en hij heeft daarmee nog een paar weken gereden. Dat zal nu niet meer kunnen waar zijn vrees ik.

Comment

Working...
            X