Hoe hard reed je wel dan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Boetes in het buitenland
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenGodver....
Ik ben dus daar in Januari op terugweg van ski aan de kant gehaald door nen laser...
Toen meteen rijbewijs mogen afgeven (is me dan een week later aangetekend opgestuurd) en daar ter plaatse meteen 135 (of 165) eur moeten betalen.
Tijdens ons verlof een aangetekend schrijven ontvangen en madam is het net gaan afhalen... Blijkbaar is dit geval nog voor de rechtbank gekomen en komt de totale boete op tegen de 500 eur...
Kan dit, dat ik meteen boete betaal en dat het dan nog naar de rechtbank gaat?
Wat was dat direct te betalen bedrag dan?
Is het te riskeren van dat niet te betalen?
Ter plaatse een bedrag betaald heb je hiervan een bewijs normaal iets in de zin van een copie van een OI met alle gegevens erop?
Comment
-
ik zou daar mn kont aan vegen en niet betalen, zeker als ge met die car nooit meer naar Frankrijk gaat gaan
wacht gewoon af, zolang ge geen brieven van deurwaarders of incasobureau's krijgt vertikaal klasseren bij de p van poubelle.
verkeersovertredingen vervallen toch na 6 jaar dacht ik, dus gewoon beetje kalm houden in Frankrijk komende 6 jaar. of met de vlieger gaan ( heb dit ook zo gedaan )
heeft er toevallig iemand een lijst of link waar men die nieuwe Franse boetetarieven kan vinden ivm snelheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenAlleen, hoe moet ik die boete nu betalen, geen overschrijving of zo erbij...
Comment
-
Ik heb vorige zomervakantie in Italie ook 2 boetes opgelopen !
Niets van gemerkt tot ze in onze brievenbus zaten en dit pas in april !
Niet betaald en tot op heden niets meer van gehoord.
Iemand enig idee hoe het zit in Noorwegen ?
Daar is op verschillende plaatsen automatische tolheffing.(camera's)
Ik was vergeten(?) dit in Belgie via een bep. site in orde te brengen.
Ben is benieuwd wat daar van zal komen!
Comment
Comment