Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HOW TO: 2dehandswagen omvormen tot LV

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Is een lichte vracht qua verzekering ook goedkoper, of blijft dit gelijk?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
      Zolang je de auto niet kan inschrijven, mag je 'm niet in het verkeer brengen. Niemand verplicht je om een oningeschreven wagen in het verkeer te brengen. Dergelijke wagens kunnen enkel verplaatst worden door de dealer met Z-platen of op een aanhangwagen of takelwagen.
      Dan snap ik niet waarom mijn verzekeraar de wagen tijdelijk verzekert op de oude platen en zegt dat het ok is. Ondertussen zijn de nieuwe papieren binnen en is de inschrijving al in orde gebracht.

Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk Berichten
      Zal iets goedkoper zijn aangezien er maar 2 mensen meekunnen en geen 5.
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
        .

Zal iets goedkoper zijn aangezien er maar 2 mensen meekunnen en geen 5.
        De verzekering van een LV is duurder, wegens het "beroepsgebruik"...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
          Dus ergens hoop ik dat dit ergens in 2012 erdoor gaat komen en dan zullen er veel een herberekening in hun bus krijgen.
          Toch jammer dat je zo iets schrijft.

Een aanpassing met terugwerkende kracht, die komt er nooit.
          Toen men de 30% regel heeft aangepast hebben de eigenaars van de voertuigen die zo al ingeschreven waren, toch ook niet de voorgaande maanden moeten bijbetalen?

Waar wel kans toe is, is dat men net zoals in NL de gewone particulier geen voordeel meer zou geven om voor LV te kiezen.

Waarom ben je zo tegen de huidige LV systeem? Niet ieder LV is een luxe 4x4 of sportversie hoor.
          Van sommige aftrekposten kan ik geen gebruik maken, moet ik daarom ook hopen dat ze afgeschaft worden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hellmut Bekijk Berichten
            De verzekering van een LV is duurder, wegens het "beroepsgebruik"...
            Als je het gebruikt voor beroepsdoeleinden wel ja (zoals bv een bestelwagen bij een bouwbedrijf), wat bij mij niet het geval is. Mijn verzekeraar zei me dat ik minder ging betalen dan mijn Leon FR met minder pk's...
            sigpic

Comment

Laatste stap is toegevoegd, conversie is daarmee volledig...
              sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tim R Bekijk Berichten
                Meestal duurder want de meeste verzekering hanteren voor Lichte Vracht tarief dat overeenstemt met bonus malus 11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                  Meestal duurder want de meeste verzekering hanteren voor Lichte Vracht tarief dat overeenstemt met bonus malus 11
                  Je kunt een lichte vracht ook laten verzekeren als personenwagen aan een lager tarief zoals ik heb gedaan, aangezien de wagen niet voor beroepsdoeleinden wordt gebruikt.
                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                    Willen en niet kunnen. Een clio RS kopen maar geen centen hebben om BIV en hogere rijbelasting te betalen. Koop dan een kamionet! Ik hoop echt dat ze u daarmee eens pakken en u heel zwaar laten dokken. Wanneer schaffen ze nu eindelijk eens die LV-regel af? Het wordt tijd dat ze van op het bureau nog eens wat druk op het kabinet gaan leggen en dit nog eens op hun agenda plaatsen. Tweemaal bot gevangen maar ooit zal er wel een politieker zijn die genoeg moed heeft om er een wet voor door te drukken. Ik lees hier over een verkeerde flik. Awel dat ze dan eens hun werk deftig doen en dit controleren.
                    Omgekeerd: hij kan het betalen, maar wil (moet) het niet betalen. Das geheel iets anders.

Zielige reactie

Comment

Working...
                    X