Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zandbak tegen sluipverkeer op binnenwegen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zandbak tegen sluipverkeer op binnenwegen

Zandbak tegen sluipverkeer op binnenwegen

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Ik stel voor dat het leger landmijnen legt voor de deur vd bedenker v dergelijke pesterijen

nog een extra reden om te suv-en

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      nog een extra reden om te suv-en
      Bowler

Comment

Op een plaatselijke sluipweg via de ruilverkaveling hebben ze sinds kort al zo'n zandbak aangelegd. Is na een recht stuk van bijna 2 kilometer. Serieus schrikken als je daar dan net aan een stevige snelheid aan komt gereden

Comment

na verkeersdrempels die slijtage en verbruik de hoogte injagen, kunstmatige vernauwingen die files creeeren, flitspalen die de schatkist vullen en god weet wat nog allemaal gaan ze nog eens iets nieuws uitvinden om ons te koeioneren
          1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

om eerlijk te zijn ik zou er ook niet graag inrijden

maar het gaat wel meestal over parkings voorbehouden voor bussen en wegen voorbehouden voor landbouwvoertuigen, zo zag ik toch op het journaal

Comment

Ik denk dat ik daar toch mijn plan zou kunnen intrekken...

quattro for the win!!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Smice

Comment

Ik heb er geen probleem mee dat ze dat doen, maar dan moeden de boeren ook op hun veldwegen blijven waar ze dat kunnen, en niet het verkeer op de secundaire wegen ophouden zoals ze nu altijd doen.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Ik heb er geen probleem mee dat ze dat doen, maar dan moeden de boeren ook op hun veldwegen blijven waar ze dat kunnen, en niet het verkeer op de secundaire wegen ophouden zoals ze nu altijd doen.
                    de boeren kunnen niet altijd hé.
                    ik vraag mij alleen af als er iets gebeurt op een veld, langs waar gaat de ziekenwagen rijden?

Comment

http://www.destandaard.be/artikel/de...kelid=533DIVPK

Alleen in Vlaanderen zoiets.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                        ik vraag mij alleen af als er iets gebeurt op een veld, langs waar gaat de ziekenwagen rijden?
                        ja als't patattenoorlog is tss de boeren, maar je hebt wel gelijk

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Als je daar met de moto inrijdt...
                        die moeten daar niet rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                          Ni te doen
                          Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                            de boeren kunnen niet altijd hé.
                            Daarom staat er ook heel duidelijk

Hier houden ze vaak het verkeer op op de Naamse Steenweg (N80) tussen Gingelom en Sint-Truiden, terwijl ze hier heel goed de mogelijkheid hebben om de veldwegen te gebruiken.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Maar als je daar nu een paar houten planken oplegt, kan je er toch vlotjes over

Comment

Wel ik kom uit een boerengat (Berlaar) en een klein smal straatje dat als sluipweg dient.

Nu woon ik ook in een boerengat (Geelse deelgemeente) en kan maar één ding hopen;

Als die boeren op deze drastische manier 'hun' wegen terughebben...

DAT ZE DAN G#DVERDOMME MET HUN VUILE LANDBOUWVOERTUIGEN VAN DE GEWESTWEGEN EN VERBINDINGSWEGEN AFBLIJVEN !!!!

Als ze oogsten is het met de moto een wonder om recht te blijven in al hun slijksporen en maisresten op de baan. Zelfs op banen als de ring van geel!

En als je in de ochtendspits al met druk verkeer zit, komen zij er nog aan 35 tussen tuffen om de boel helemaal op te houden. Inhalen kan men vergeten...

Het één plezier is't ander waard. Toch?

Alle respect voor de boeren, ik ben pro-landbouw, en mijn grootouders waren zelf boeren. Maar onze vava reed tenminste buiten de spits naar zen afgelegen land en de veiling.
                                Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                                www.meevliegen.be

Comment

. Bedankt voor de link, Jupke. Héél smakelijk gelachen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk Berichten
                                    Wel ik kom uit een boerengat (Berlaar) en een klein smal straatje dat als sluipweg dient.

Nu woon ik ook in een boerengat (Geelse deelgemeente) en kan maar één ding hopen;

Als die boeren op deze drastische manier 'hun' wegen terughebben...

DAT ZE DAN G#DVERDOMME MET HUN VUILE LANDBOUWVOERTUIGEN VAN DE GEWESTWEGEN EN VERBINDINGSWEGEN AFBLIJVEN !!!!

Als ze oogsten is het met de moto een wonder om recht te blijven in al hun slijksporen en maisresten op de baan. Zelfs op banen als de ring van geel!

En als je in de ochtendspits al met druk verkeer zit, komen zij er nog aan 35 tussen tuffen om de boel helemaal op te houden. Inhalen kan men vergeten...

Het één plezier is't ander waard. Toch?

Alle respect voor de boeren, ik ben pro-landbouw, en mijn grootouders waren zelf boeren. Maar onze vava reed tenminste buiten de spits naar zen afgelegen land en de veiling.
                                    volkomen akkoord.

Comment

Daarom staat er ook heel duidelijk

.
                                      over gelezen sorry.

Comment

Dan moeten zij ook zoveel mogelijk van de gewestwegen afblijven. En elk landbouwvoertuig minimum snelheid van 50km/u en verplichte keuring.

Comment

Working...
                                        X