Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zandbak tegen sluipverkeer op binnenwegen
Collapse
X
-
Comment
-
na verkeersdrempels die slijtage en verbruik de hoogte injagen, kunstmatige vernauwingen die files creeeren, flitspalen die de schatkist vullen en god weet wat nog allemaal gaan ze nog eens iets nieuws uitvinden om ons te koeioneren
Comment
-
Ik heb er geen probleem mee dat ze dat doen, maar dan moeden de boeren ook op hun veldwegen blijven waar ze dat kunnen, en niet het verkeer op de secundaire wegen ophouden zoals ze nu altijd doen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb er geen probleem mee dat ze dat doen, maar dan moeden de boeren ook op hun veldwegen blijven waar ze dat kunnen, en niet het verkeer op de secundaire wegen ophouden zoals ze nu altijd doen.
ik vraag mij alleen af als er iets gebeurt op een veld, langs waar gaat de ziekenwagen rijden?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik vraag mij alleen af als er iets gebeurt op een veld, langs waar gaat de ziekenwagen rijden?
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAls je daar met de moto inrijdt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtende boeren kunnen niet altijd hé.
ik vraag mij alleen af als er iets gebeurt op een veld, langs waar gaat de ziekenwagen rijden?
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk heb er geen probleem mee dat ze dat doen, maar dan moeden de boeren ook op hun veldwegen blijven waar ze dat kunnen, en niet het verkeer op de secundaire wegen ophouden zoals ze nu altijd doen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
Maar als je daar nu een paar houten planken oplegt, kan je er toch vlotjes over
Comment
-
Wel ik kom uit een boerengat (Berlaar) en een klein smal straatje dat als sluipweg dient.
Nu woon ik ook in een boerengat (Geelse deelgemeente) en kan maar één ding hopen;
Als die boeren op deze drastische manier 'hun' wegen terughebben...
DAT ZE DAN G#DVERDOMME MET HUN VUILE LANDBOUWVOERTUIGEN VAN DE GEWESTWEGEN EN VERBINDINGSWEGEN AFBLIJVEN !!!!
Als ze oogsten is het met de moto een wonder om recht te blijven in al hun slijksporen en maisresten op de baan. Zelfs op banen als de ring van geel!
En als je in de ochtendspits al met druk verkeer zit, komen zij er nog aan 35 tussen tuffen om de boel helemaal op te houden. Inhalen kan men vergeten...
Het één plezier is't ander waard. Toch?
Alle respect voor de boeren, ik ben pro-landbouw, en mijn grootouders waren zelf boeren. Maar onze vava reed tenminste buiten de spits naar zen afgelegen land en de veiling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten. Bedankt voor de link, Jupke. Héél smakelijk gelachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timbeullens Bekijk BerichtenWel ik kom uit een boerengat (Berlaar) en een klein smal straatje dat als sluipweg dient.
Nu woon ik ook in een boerengat (Geelse deelgemeente) en kan maar één ding hopen;
Als die boeren op deze drastische manier 'hun' wegen terughebben...
DAT ZE DAN G#DVERDOMME MET HUN VUILE LANDBOUWVOERTUIGEN VAN DE GEWESTWEGEN EN VERBINDINGSWEGEN AFBLIJVEN !!!!
Als ze oogsten is het met de moto een wonder om recht te blijven in al hun slijksporen en maisresten op de baan. Zelfs op banen als de ring van geel!
En als je in de ochtendspits al met druk verkeer zit, komen zij er nog aan 35 tussen tuffen om de boel helemaal op te houden. Inhalen kan men vergeten...
Het één plezier is't ander waard. Toch?
Alle respect voor de boeren, ik ben pro-landbouw, en mijn grootouders waren zelf boeren. Maar onze vava reed tenminste buiten de spits naar zen afgelegen land en de veiling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDaarom staat er ook heel duidelijk
.
Comment
Comment