Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inschrijven 2de hands voertuig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Inschrijven 2de hands voertuig

Misschien dat hier al veel vragen omtrent zijn geweest en voor jullie
    is dit misschien een domme vraag maar ik zou hier omtrent graag eens wat
    duidelijke informatie krijgen.

Ik koop mij dus een 2dehandsvoertuig
    en ik wil deze in het verkeek krijgen. Het voertuig komt vrij ergens midden september laten we 15 september nemen als voorbeeld. Nu op 15 september zou ik dan de wagen kunnen gaan halen. Hoe krijg ik al mijn papieren in orde? En welke papieren

Ik heb mij laten vertellen dat de verkoper gewoon naar de keuring voor verkoop gaat hij krijgt een groene kaart + nog een papier waar mij de naam van ontglipt. Met dit papier zou ik dan naar de verzekering kunnen gaan en zij zouden alles regelen, ? Inschrijving, verzekering en de nr platen? Klopt dit doen zij dit werkelijk? En ben ik dan volledig in orde kan ik dan met mijn nrplaten de auto gaan oppikken? Op 15 september en daar mee blijven onbeperkt rijden?
    En hoe zit het dan met de verzekering enz.. van de verkoper hij laat zijn verzekering gewoon vervallen op 15 september?

Alvast bedankt voor de hulp/info.

De verkoper gaat ermee naar de keuring, krijgt als alles goed gaat een groene kaart en een carpass (kilometerstand).
    Die geef jij dan aan je verzekering die deze inschrijft en u van een verzekering voorziet.
    De DIV stuurt u dan uw officiele plaat en jij zorgt voor een duplicaat voor vanvoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
      De verkoper gaat ermee naar de keuring, krijgt als alles goed gaat een groene kaart en een carpass (kilometerstand).
      Die geef jij dan aan je verzekering die deze inschrijft en u van een verzekering voorziet.
      De DIV stuurt u dan uw officiele plaat en jij zorgt voor een duplicaat voor vanvoor.
      Wat geeft jij aan je verzekering? Die groene kaart of die carpass moeten ze bij de verzekering niet hebben zunne.
      Het "roze formulier", de aanvraag tot inschrijving van het voertuig, dat moeten ze bij de verzekering hebben.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
      X