Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ben ik in fout?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De opsomming in art. 12.4 is zeker niet limitatief, maar het is te kort door de bocht om te stellen dat alles wat niet gewoon rechtdoor rijden is, ook een manoever is. Richtingsveranderingen zijn zo bijvoorbeeld perfect bepaald, net zoals een hoop andere bewegingen. Zelfs een "inhaalmanoever" bestaat niet, alleszins niet beschreven in de wegcode (maar wel in een recente flater van Cassatie, die de voorrangsregeling op snelwegen wel eens stevig zou kunnen verbrassen).

Bovendien mag je niet vergeten dat jouw manoever niet expliciet beschreven staat in de wetgeving als manoever, maar achteruit rijden wel.

Weet je wat ik jammer vind? Dat je jouw argumenten probeert te staven omdat je beroepshalve er iets van zou weten, maar nalaat om dan ook die argumenten uit te leggen. Pas bij je laatste post betrek je de wegcode erin, en laat die net bepalend zijn.

Dus nee, het wil er niet in. Net zoals ik Boba ook niet zomaar op zijn credentials geloof (en al een paar keren het bij het rechte eind heb gehad). En ik ben er zeker van dat Boba er beroepshalve nog meer kaas van heeft gegeten.

Comment

Daar ik genoeg weet en we het hierbij gaan houden mag dit topic op slot.
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        wel een kleinigheidje dat mss in u voordeel heeft gespeeld, indien hij geen gegevens eeft achtergelaten en is doorgereden heeft hij vluchtmisdrijf gepleegd.
        da is hetgeen ik al eerder zei. Of hij nu in fout is of ni, hij heeft geen gegevens willen uitwisselen en er zijn geen papieren ingevuld...

Ik zou toch hore wa de verzekering zegt, wie er in zijn recht is (ma kan zijn da het hier al staat en da ik er gewoon over gelezen heb)

Comment

Met achteruitrijsensoren had zoiets vermeden kunnen worden.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
          X