Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeerboete te antwerpen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Parkeerboete te antwerpen.

Door de massale drukte van Laundry day te antwerpen op 03/09/2011 was het bijna onmogelijk om een parkeerplekje te vinden. Dus dacht ik maar ze doen wel geen controle. Na het muziek festival terug naar de wagen gegaan en ja hoor. Wit briefke tussen de ruit. Nu is mijn vraag zou ik die betalen of niet??

De boete staat op de naam van mijn ouders maar tegen vrijdag hebben ze hun nieuwe wagen en bestaan de platen niet meer omdat het een overgang is van de oude plaat naar de nieuwe europese plaat.

Ik weet het ik moest maar betaald hebben maar als ik dit kan vermijden, liever wel dan.

greetz jeetn

Als jij niet wil dat ze binnenkort bij je ouders op de deur komen kloppen nu best betalen ... 't is maar 23 Euro !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cat7even Bekijk Berichten
      Als jij niet wil dat ze binnenkort bij je ouders op de deur komen kloppen nu best betalen ... 't is maar 23 Euro !!!
      Of ze nu binnenkomt hier thuis want ben nog wonende bij mijn ouders maakt dit niet uit. Het gaat er gewoon om dat de platen niet meer zullen bestaan volgende week.

Comment

da kunne ze wel controlere hé slimme 8-)
        Laat het topic verwijderen en smijt da briefke weg. Zo'n dinge vliege gemakkelijk van tussen uw ruit.
        En post raakt geregeld al is ne keer verlore onderweg.

Dus ik zou wachte op ne aangetekende brief...

Comment

Volgende week bestaan die platen niet, maar het is geen enkel probleem om de vorige eigenaar ervan te identificeren. Voor 23 euro zou ik het risico niet nemen, het loopt gegarandeerd fout en dan kost het direct pakweg 100 euro + misérie.
          Tip : als er iets te doen is in Antweren, dan wordt er EXTRA INTENSIEF gekontroleerd, het liefst nog tussen 21u en 22u, op de kaaien is't betalen tot 22u. ( cfr. Sinksenfoor, Cirque de Soleil etc.)

Comment

Jan van Gentstraat 7, da's aan dat Total tankstation

Comment

pfff besketen,

Zal de gok wagen van B&V wagen. Wachten op de aangetekende brief. héhé

Comment

trouwens kalf, als er iets te doen is doen ze altijd extra controle.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  Ja, en dat is overal zo.
                  Op die momenten kunnen ze immers veel boetes uitschrijven, en dat is wat ze graag doen
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Problemen ofzo? Kalf vind ge in ne stal. Nie op een forum waar er iemand een vraag had.

Comment

haha

Ma in Leuven valt het goe mee in elk geval. Met de kermis of markt staat de straat bij ons geregeld vol. Is zo'n speelstraat of zoiets waar dus geen auto's mogen staan Ma voor't zelfde geld hebt ge pech en staan ze er allemaal op. En als ge nog wa meer pech hebt kunt ge uw auto een paar km verder halen op parking Bodaert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ja, en dat is overal zo.
                        Op die momenten kunnen ze immers veel boetes uitschrijven, en dat is wat ze graag doen
                        Tgoh, ben zo ook al aan het Sportpaleis er bij geweest omdat het een blauwe zone was of zoiets. En dat is niet leuk, maar als je in de buurt van bijvoorbeeld het Sportpaleis woont en uw straat staat enkele keren per week vol of overvol dan is dat natuurlijk ook niet aangenaam. Dus ik heb wel begrip voor het feit dat men orde tracht te houden in de buurt van dergelijke manifestaties.

Bij ons in het dorp doet men niks tegen het fout parkeren omdat men de 'toeristen' niet wil afschrikken en dat zorgt toch wel voor een pak overlast voor de mensen die er wonen.

Er zijn altijd 2 kanten aan zo een verhaal
                        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Josenjef: snap uw punt. In mijn dorp (allé waar ik opgegroeid ben) schrijve ze ook nooit. Maar ook geen last van toeriste of zo.

Ma op zich is't simpel, gaat ge ergens naartoe, betaald dan gewoon 8-) (ni da ik da altij doe ma kom)

Comment

parkeerretributie =/= een boete
                            My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                              da betekend toch "is niet gelijk aan" hé?

In da geval: "true"

Comment

dit topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  dit topic
                                  vind het deze dan toch beter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeetn_1 Bekijk Berichten
                                    Problemen ofzo? Kalf vind ge in ne stal. Nie op een forum waar er iemand een vraag had.
                                    ik heb geen problemen. jij hebt de boete, ik niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Tgoh, ben zo ook al aan het Sportpaleis er bij geweest omdat het een blauwe zone was of zoiets. En dat is niet leuk, maar als je in de buurt van bijvoorbeeld het Sportpaleis woont en uw straat staat enkele keren per week vol of overvol dan is dat natuurlijk ook niet aangenaam. Dus ik heb wel begrip voor het feit dat men orde tracht te houden in de buurt van dergelijke manifestaties.

Bij ons in het dorp doet men niks tegen het fout parkeren omdat men de 'toeristen' niet wil afschrikken en dat zorgt toch wel voor een pak overlast voor de mensen die er wonen.

Er zijn altijd 2 kanten aan zo een verhaal
                                      Ik zie dat toch wat anders, wanneer je in de buurt van het spotpaleis gaat wonen, dan moet je dat erbij nemen.
                                      Als je in de buurt van een spoorweg gaat wonen moet je dat geluid er ook bij nemen, als je in de buurt van een grote weg ook, .......
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                                        Boete of retributie, de naam maakt geen verschil aan het bedrag dat je moet betalen he.

Comment

Working...
                                        X