Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeerboete te antwerpen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dude !
    Meende da nu ?

Als ge een boete hebt, dan is het uw eigen schuld en dan betaalde die gewoon. Als het van verkeerd parkeren is of voor 40km/u te rap te rijden. Das uw jaarlijkse extra wegenbelasting. 23€ subliem topic

EDIT:
    En hoe kom je er eigenlijk op om een boete met de nummerplaat en type auto enzo erop gewoon online te zetten en dan te gaan vertellen dat je ze niet gaat betalen. Als we met zijn alleen eens een mailtje sturen naar dat email adres .
    Last edited by ; 07/09/2011, 21:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Boete of retributie, de naam maakt geen verschil aan het bedrag dat je moet betalen he.
      maakt idd geen verschil aan het bedrag, maar wel degelijk verschillende betekenis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.ChronoM Bekijk Berichten
        Dude !
        Meende da nu ?

Als ge een boete hebt, dan is het uw eigen schuld en dan betaalde die gewoon. Als het van verkeerd parkeren is of voor 40km/u te rap te rijden. Das uw jaarlijkse extra wegenbelasting. 23€ subliem topic

EDIT:
        En hoe kom je er eigenlijk op om een boete met de nummerplaat en type auto enzo erop gewoon online te zetten en dan te gaan vertellen dat je ze niet gaat betalen. Als we met zijn alleen eens een mailtje sturen naar dat email adres .
        Da's eerlijk gezegd ook 100% mijn mening, maar ik heb in het verleden al mogen aanhoren van medeforummers dat lang niet iedereen er zo over denkt.
        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Ik zie dat toch wat anders, wanneer je in de buurt van het spotpaleis gaat wonen, dan moet je dat erbij nemen.
          Als je in de buurt van een spoorweg gaat wonen moet je dat geluid er ook bij nemen, als je in de buurt van een grote weg ook, .......
          Ok, ander voorbeeld:
          mijn kameraad koopt 15 jaar geleden een oud huisje in een rustige doodlopende straat naast een vervallen villa. Enkele jaren geleden koopt er iemand die villa en maakt daar een restaurant van. Die zaak draait goed en mijn kameraad geraakt den helft van den tijd zelfs niet meer van zij oprit. Moet die dan verhuizen?

In plaats van mensen te verhuizen of grote bijeenkomsten te verhuizen is het toch veel gemakkelijker en logischer om de overlast te beperken dat deze activiteiten voor de omwonenden bezorgen?

Al is in Werchter geweest als er iets te doen is op de wei? Zoiets is alleen mogelijk als je de buurtbewoners enigszins mee hebt door de overlast zoveel mogelijk te beperken.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Ok, ander voorbeeld:
            mijn kameraad koopt 15 jaar geleden een oud huisje in een rustige doodlopende straat naast een vervallen villa. Enkele jaren geleden koopt er iemand die villa en maakt daar een restaurant van. Die zaak draait goed en mijn kameraad geraakt den helft van den tijd zelfs niet meer van zij oprit. Moet die dan verhuizen?

In plaats van mensen te verhuizen of grote bijeenkomsten te verhuizen is het toch veel gemakkelijker en logischer om de overlast te beperken dat deze activiteiten voor de omwonenden bezorgen?

Al is in Werchter geweest als er iets te doen is op de wei? Zoiets is alleen mogelijk als je de buurtbewoners enigszins mee hebt door de overlast zoveel mogelijk te beperken.
            van die mensen in werchter hebben ze is een rapportage gemaakt. blijkt dat die elke keer met werchter met de hele buurt bbq houden enz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              van die mensen in werchter hebben ze is een rapportage gemaakt. blijkt dat die elke keer met werchter met de hele buurt bbq houden enz
              mensen van RW hebbe daar idd ni veel last van. Sommige denke zelfs da ze VIP zijn en da ze alles mogen. Andere feeste gewoon dik mee

Comment

Eerlijk gezegd snap ik het probleem niet hoor. In Gent tijdens de Gentse Feesten denken er ook velen dat ze zich alles kunnen permiteren, maar er worden ook boetes uitgeschreven. Toch logisch ook.

In de straat waar ik woon mag je niet parkeren. De straat stond zo voldat ik met mijn fiets niet eens meer doorkon zonder schreven te maken. Hoe die mensen uit hun auto's zijn gekropen ik weet het allesinds niet.
                Mijn buurman wist mij te vertellen dat hij vroeger al eens de sleepdiensten heeft laten afkomen omdat hij niet eens meer de voordeur kon binnengaan zonder over een pipo zijn auto te stappen.
                Moet wel grappig zijn : als ze daar afkomen en ontdekken dat ze eigenlijk een stuk of 10 sleepwagens te kort hebben.

Je bent er goedkoop vanaf gekomen, betaal en einde geneut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                  ik heb geen problemen. jij hebt de boete, ik niet
                  Het gaat erom hoe je de mensen aanspreekt

Comment

de beleefdheidsvorm wil dat ik je aanspreek in u eigen taal. maar je kan nu toch echt niet verwachten dat we allemaal gaan loeien naar u.
                    Last edited by Timmie; 09/09/2011, 16:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                      Ok, ander voorbeeld:

nee, die moet een oude tractor en een staalkabel kopen.
                      Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

ik denk dat ik na een tijd toch ook een winch zou installeren, alst kan met een katrol aan de overkant van de sraat ergens. moest iemand mij blokkeren als ik mijn oprit op wil, winch bevestigen en rustig die andere beginnen winchen naar het midden van een druk kruispunt.
                        indien ik zelf op mikjn oprit sta, die winch via de katrol aan de overkant van de straat bevestigen en dan aan die kerel zijn auto en opnieuw beginnen winchen.

een eigen vorkliftje zou ook nog uitkomst kunnen bieden

Comment

Het antwoord op de opener van jeetn_1 is natuurlijk dat het geen reet uitmaakt of die nummerplaat volgende week of volgend jaar of volgende eeuw wordt uitgeschreven. Op het moment van de boete/retributie stond die plaat op jouw naam. Los daarvan, en ik heb het hier al eens geschreven, beschouw ik parkeerwachters als de aller-allerlaagste diersoort op aarde, nog kilometers onder de kakkerlak, de aarsworm, de vlo. Enkel daarom roep ik iedereen op om dergelijke boetes zo laat als mogelijk te betalen (of nog liever helemaal niet, al geef ik toe dat ik zelf een te grote schijtluis ben om het zo ver te laten komen ).

Comment

hadden ze gelijk, of ni ?

er moeten nog jobs creeerd worden, wegens crisis, bereidt u maar al voor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
                              Het antwoord op de opener van jeetn_1 is natuurlijk dat het geen reet uitmaakt of die nummerplaat volgende week of volgend jaar of volgende eeuw wordt uitgeschreven. Op het moment van de boete/retributie stond die plaat op jouw naam. Los daarvan, en ik heb het hier al eens geschreven, beschouw ik parkeerwachters als de aller-allerlaagste diersoort op aarde, nog kilometers onder de kakkerlak, de aarsworm, de vlo. Enkel daarom roep ik iedereen op om dergelijke boetes zo laat als mogelijk te betalen (of nog liever helemaal niet, al geef ik toe dat ik zelf een te grote schijtluis ben om het zo ver te laten komen ).
                              Merci Igor, Tenminste 1 iemand die hetzelfde denkt over die rotzakken. Even mijn thuis situatie hier vertellen. Ik ben wonende midden stad kortrijk. Mensen die van omstreek zijn weet maar al te goed hoe erg het is om een plekske te vinden hier. We zijn met 4 kinders thuis dus als je kunt tellen zijn dit 5 wagens in ons gezien. Je krijgt maar 1 stads/parkeer kaart per gezin of je moet 250 euro PER kaart bij betalen. Vind ge da nie zielig bovenop de wegen belastingen, en al die andere belastigen nog eens zogezegd parkeer belastingen te betalen? Ieder PARKO ventje die ik hier tegen kom kaffer ik zo veel mogelijk uit als ik maar kan. Kom er al kwaad van om die nog maar te zien rondlopen.
                              Dus puntje bij paaltj, die boete kunnen ze in hun gat steken zolang er geen aangetekende brieven hier toekomen.

greetz jeetn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeetn_1 Bekijk Berichten
                                We zijn met 4 kinders thuis dus als je kunt tellen zijn dit 5 wagens in ons gezien.
                                das toch 1 auto te weinig als je met 6 bent en jij hebt er al 2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeetn_1 Bekijk Berichten
                                  Merci Igor, Tenminste 1 iemand die hetzelfde denkt over die rotzakken. Even mijn thuis situatie hier vertellen. Ik ben wonende midden stad kortrijk. Mensen die van omstreek zijn weet maar al te goed hoe erg het is om een plekske te vinden hier. We zijn met 4 kinders thuis dus als je kunt tellen zijn dit 5 wagens in ons gezien. Je krijgt maar 1 stads/parkeer kaart per gezin of je moet 250 euro PER kaart bij betalen. Vind ge da nie zielig bovenop de wegen belastingen, en al die andere belastigen nog eens zogezegd parkeer belastingen te betalen? Ieder PARKO ventje die ik hier tegen kom kaffer ik zo veel mogelijk uit als ik maar kan. Kom er al kwaad van om die nog maar te zien rondlopen.
                                  Dus puntje bij paaltj, die boete kunnen ze in hun gat steken zolang er geen aangetekende brieven hier toekomen.

greetz jeetn
                                  ik zou het niet leuk vinden om uitgekafferd te worden als ik gewoon mijn werk doe, jij wel?
                                  Iemand moet het doen, dat beboeten, want er zijn nu eenmaal mensen die denken dat regels enkel voor anderen zijn
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Wanneer ik een parkeerboete krijg dan heb ik ook heel veel zin om zo'n snul van een parkeerwachter keihard aan te pakken. De laatste die ik kreeg was in Oostende waar je vroeger niet moest betalen. Daar hadden ze op een dag leukweg parkeermeters gezet. Toen ik terugkwam had een vrouwelijke parkeerwachter juist een boete uitgeschreven. Ik wilde uitvliegen maar ik zag haar al ineenkrimpen toen ze mijn gezicht zag en heb me toen ingehouden...

Deze week was er in Volt een reportage over parkeerwachters. Eén of andere bekende flikker van Ketnet ging een dagje mee parkeerboetes uitschrijven. Blijkbaar is dat een loodzware job omdat je constant verwijten en dikwijls fysieke bedreigingen naar je hoofd krijgt... Aan de andere kant, niemand wordt gedwongen om zo'n werk te doen. Ik denk dat je een raszuivere klootzak moet zijn om zo'n werk te kunnen volhouden...

Feit is dat we in Vlaanderen al meer dan genoeg gekloot worden in het verkeer met flitspalen en andere snelheidscontroles. Ze zoeken altijd de gemakkelijkste manier om mensen geld af te troggelen.

Comment

tgoh, wij hebben een huis in gent, maar omdat het niet ons domicilie is kunnen we geen parkeerkaart krijgen. We moeten dus altijd geld betalen als we voor ons eigen deur willen staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        das toch 1 auto te weinig als je met 6 bent en jij hebt er al 2
                                        Ouders delen 1 wagen. En ik heb er inderdaad 2 maar de gti is niet ingeschreven dus die staat binnen in de garage voor te renoveren. Kun je trouwens volgens bij mijn oldtimer/classic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sebke Bekijk Berichten
                                          tgoh, wij hebben een huis in gent, maar omdat het niet ons domicilie is kunnen we geen parkeerkaart krijgen. We moeten dus altijd geld betalen als we voor ons eigen deur willen staan
                                          Vind je dit dan niet jammer man :s Zou er zot van komen. Ik heb ergens gelezen dat je die parko mannetjes kunt aanklagen ofzo omdat ze je privé gegevens niet mogen opvragen. Klopt dit of heb ik het verkeerd gehoord?

Comment

Working...
                                          X