Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Parkeerboete te antwerpen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk Berichten
    1: Wie plaatst plots die parkeermeters? 't stad of die parkeerwachter?
    2: den enige klootzak zijt gij. Betaal gewoon of zijt ge te gierig om 2euro te betalen? (ik betaal ook zelde, ma kom ook ni klage als ik dan een boete krijg)
    Zo'n parkeerwachter durft ge wel uw gedacht te zegge, ma ne flik, die just hetzelfde doet (en nog meer), daar houdt ge schoon uw bebbel tegen hé?
    Haha, tegen "ne flik" durf ik heel gerust ook mijn gedacht zeggen maar die hebben meestal een hoger niveau dan parkeerwachters. Ne flik zal ook meestal niet gelijk een rat op de loer liggen om te zien of er weeral eens mensen niet betaald hebben om te parkeren.

Het feit dat zo'n lowlife als jij er al eens over heeft nagedacht om parkeerwachter te worden bevestigd 100% het stereotype beeld rond dat beroep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Haha, tegen "ne flik" durf ik heel gerust ook mijn gedacht zeggen maar die hebben meestal een hoger niveau dan parkeerwachters. Ne flik zal ook meestal niet gelijk een rat op de loer liggen om te zien of er weeral eens mensen niet betaald hebben om te parkeren.

Het feit dat zo'n lowlife als jij er al eens over heeft nagedacht om parkeerwachter te worden bevestigd 100% het stereotype beeld rond dat beroep.
      Ben jij een bouwvakker of fabrieksarbeider?
      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

"maar ze hebben meestal een hoger niveau"? Niveau van wat? Ne parkeerwachter verdient evenveel als ne hulpagent. Laagste niveau dus. En uw "maar", betekend da dan da ge tege ne flik van een "hoger" niveau niks gaat zegge?

Ge bevestigd hier doorgewoon da ge totaal geen respect hebt voor een ander en zijn beroep. En da ge ook te kortzichtig zijt om verder te redeneren.
        Ne flik zal ni op de loer liggen? En wat doen ze dan als ze aan't flitsen zijn? Grote wijzers plaatsen en bordjes met " wij staan hier te flitsen?"
        Ik ken genoeg volk die dat het doen, en ja er zitte rotte appels tss die idd gwn zitten te wachten tot het ticket verlopen is. Maar de meeste lopen gewoon hun straten af en zien er verder ni naar.
        Da gij zo'n dom en achterlijke ventje zijt met een beknopte kennis en levenswijsheid, daar kan ik ni aan doen. Gij weet totaal ni wat dat beroep inhoud of wa ge moet doen om nog maar te beginnen bij zo'n firma. Denk da zo'n manneke gelijk gij waarsch nog ni eens slaagt voor de examens.
        1 van de lessen is oa omgaan met agressie, en heb zo het flauwe vermoede da ge daar al ni voor zou slagen We zullen nog maar zwijgen over de lessen (en dus ook testen) van rechten etc.

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
        Ben jij een bouwvakker of fabrieksarbeider?
        Zegt genoeg (niks tegen die beroepen of zo hoor)
        Last edited by ; 14/09/2011, 12:20.

Comment

Zoals jij zegt hé, in ELK beroep heb je eikels zitten die rondlopen met de idee iedereen zo hard mogelijk te kloten. Er zijn genoeg flikken die gniffelen als ze weer eens kunnen schrijven omdat er met een wiel over een lijn geparkeerd werd ofzo, en zo zijn er ook parkeerwachters.

De meeste van deze mensen doen echter gewoon hun job. Met die van Ninove heb ik héél goede ervaringen, als ze zien dat er géén ticketje ligt wachten ze enkele minuten (heb ik ze zelf zien doen ooit aan mijn wagen, heb ze het toen gewoon gevraagd en ze kregen van hun overste de opdracht ruim de tijd te geven om ticketjes te halen of kleingeld te gaan omwisselen).

Bovendien is het maar logisch, dat als uw parkeertijd ruim verlopen is, dat ze een retributie schrijven, vind ik. Misschien staat meneer de klager zijn wagen wel op een plaats waar ik héél graag de mijne zou zetten, en betaalt hij er nog niet voor ook! Die specifieke persoon waar ik mee gesproken heb, schrijft zelfs niet uit voor enkele minuten boven parkeertijd, zei hij.

Mensen die zoals een paar posts hierboven afgeven op parkeerwachters zonder eigenlijk de achterliggende reden te (willen) kennen, dicht ik eigenlijk meteen een IQ toe dat niet veel boven dat hun schoenmaat ligt.

Ze moesten eens kosten doen voor infrastructuur, en voor elke parkeerplaats een bareel zetten die pas opengaat na betaling
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Eene flik zou dat niet doen? Dat denkt gij dan.
            De gemiddelde flik is nog een stukske erger dan dat, op alle mogelijke manieren de mensen geld aftroggelen voor de minste prul.
            Maar als d'r eene bandiet voor hun staan doen ze in hun broek en gaan ze lopen.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Gisteren ook 1 gekregen aan t Sportpaleis, was 10 minuten te laat :S
              Betalen of wachten op herinnering?
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
              X