Je moet over iets kunnen zagen zeker...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel db mag een fiets hebben?
Collapse
X
-
ik vind de beschrijving van fantomas niet echt op iets trekken.
hij kan ni zeggen of het een knappe was of ni.
ook ni of ze ne minirok aanhad of ni.
en hij heeft ook geen nummer genoteerd.
zonder die gegevens kunne we die niet binne.......... bedoel aangeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenik vind de beschrijving van fantomas niet echt op iets trekken.
hij kan ni zeggen of het een knappe was of ni.
ook ni of ze ne minirok aanhad of ni.
en hij heeft ook geen nummer genoteerd.
zonder die gegevens kunne we die niet binne.......... bedoel aangeven
OT: Was het: Neophyte - Voel je die Bass1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk BerichtenEn een radio op batterijen die je na 150m nog hoort? Juist ja....Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantomas Bekijk BerichtenZondag kwam ik een jonge dame met een fiets tegen.Uit de fietstassen kwam luide muziek,zo van die hardcore.Na 150 m hoorde ik de muziek nog.Een boom car mag niet,een fiets wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDa kan volgens u niet??Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door fantomas Bekijk Berichten't Zijn hier allemaal curieuze zagemannen.Alléé vooruit dan.Bedenk er een jeansbroek bij en gewone schoenen.Ze trok erop,zelfs de glimlach.
Als men 's nachts wat luidruchtig met de fiets uitgaat,tot daar aan toe.
Hoe is't mogelijk? Eerst en vooral, dit topic is gewoon een zaagtopic (kijk naar de openingspost )
Ten tweede: 's nachts moogt ge van uw wel lawaai maken? Ne normale mens heeft dan liever wa nachtrust...
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenalleen die bass in die fietszakken
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDa kan volgens u niet??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten2008 Mercedes Viano
2012 Citroen DS3
Comment
-
-
Misschien ook effe een antwoord ontopic: veel gemeenten hebben inderdaad een reglement waarin dat soort zaken wordt vastgelegd. Het typereglement vind je hier: http://www.ipo-online.be/Lawaaierige...ment%20GAS.pdf, je kan altijd eens nagaan of uw gemeente ook zo'n reglement heeft.
Los daarvan zie ik u al lopen met uw dB-meter, gade dan de polies bellen als er weer eens een feestchick passeert?Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fantomas Bekijk BerichtenZondag kwam ik een jonge dame met een fiets tegen.Uit de fietstassen kwam luide muziek,zo van die hardcore.Na 150 m hoorde ik de muziek nog.Een boom car mag niet,een fiets wel?
#BanHim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenMisschien ook effe een antwoord ontopic: veel gemeenten hebben inderdaad een reglement waarin dat soort zaken wordt vastgelegd. Het typereglement vind je hier: http://www.ipo-online.be/Lawaaierige...ment%20GAS.pdf, je kan altijd eens nagaan of uw gemeente ook zo'n reglement heeft.
Los daarvan zie ik u al lopen met uw dB-meter, gade dan de polies bellen als er weer eens een feestchick passeert?
Zo'n meting, op de juiste manier, uitvoeren is meer dan wat staan zwaaien met een meterke in uw handen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenReglementen daar zwaaien ze allemaal graag en snel mee, maar het is wel onuitvoerbaar.
Zo'n meting, op de juiste manier, uitvoeren is meer dan wat staan zwaaien met een meterke in uw handen.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Ah, Fantomas, 'k hebbet gevonden:
Behoudens machtiging van de burgemeester is in de openbare ruimte heteen openbare plaats.
gebruik van al dan niet elektronisch versterkte muziek, het gebruik
van luidsprekers en versterkers verboden, tenzij deze gemonteerd staan in de fietszakken van een fiets en/of er een knappe jonge deerne gebruikmaakt van hogervermeld voertuig.
Het gebruik van niet-elektronisch versterkte muziek in een openbare of
private inrichting is ten allen tijde toegelaten, behalve bij het passeren van verzuurde personen, uitgezonderd wat betreft het maximum geluidsniveau van 390 dB (A) voor
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
Comment