Oorspronkelijk geplaatst door stebenz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Berekening nieuwe BIV volgens eerste voorstel
Collapse
X
-
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenEn dan jaarlijkse verkeersbelasting ook afschaffen?
maar dat gaat de regering of gaan de sociale drukkingsgroepen zeker nooit toelaten.
1. te laag wegenvignet zorgt voor veel minder inkomsten tov verkeersbelasting
2. te hoog wegenvignet zorgt voor dure belasting voor lage inkomens
En een verkeersbelasting die bepaald wordt zoals BIV is dubbel werk, dan pak je beter ofwel BIV ofwel jaarlijkse belasting
Oplossing blijft km-rijden. (Of accijnzen vergroten, maar dan gaan we tanken in buitenland.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenZou leuk zijn: nieuwe BIV + wegenvignet
maar dat gaat de regering of gaan de sociale drukkingsgroepen zeker nooit toelaten.
1. te laag wegenvignet zorgt voor veel minder inkomsten tov verkeersbelasting
2. te hoog wegenvignet zorgt voor dure belasting voor lage inkomens
En een verkeersbelasting die bepaald wordt zoals BIV is dubbel werk, dan pak je beter ofwel BIV ofwel jaarlijkse belasting
Oplossing blijft km-rijden. (Of accijnzen vergroten, maar dan gaan we tanken in buitenland.)
Da's dan zoals die brug om de Antwerpse ring rond te krijgen.. jarenlang zitten daar duizenden mensen aan te ontwerpen, te berekenen en wat dan ook, om wat later geschrapt te worden omdat de bevolking liever een tunnel heeft.
Maar dat heeft er natuurlijk niets mee te maken.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichtenwat zou er dan gebeuren met een golf 3 gti?
jaar 1994-150 pk- geen idee qua uitsoot en euronorm
bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door verbeke Bekijk Berichtenik heb net een waarde van 204g/km gevonden, verbruik zou 8,5l/100km zijn.
volgend jaar zou het maar 33% meetellen, dus: 66% * 61.5 + 33%* 225 = 115
Comment
-
Dag, zou iemand mij kunnen zeggen hoeveel het ongeveer zal kosten om een Range Rover V8 3.6HSE 8/2009 (272pk Diesel roetfilter) inschrijven in Belgie en de jaarlijkse belasting? De auto is zelf uit Duitsland
Ik heb verschillende dingen gelezen op het internet. Iemand die hier kennis van heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIk kom volgens de tool van de overheid op het volgende uit:
18 fiscale pk
BIV: 6372,47 €
Verkeersbelasting: 1498,6 €
Comment
Comment