Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dagvaarding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dagvaarding

Ik ben gedagvaard wegens het niet betalen van een... parkeerboete.

Gewoon te slordig geweest en het vergeten te betalen. Zou ik de gerechtdeurwaarder nog kunnen vragen om de boete + haar kosten te betalen of moet ik sowieso gaan?

Heb dat nog nooit gedaan, hoe gaat dat in z'n werk en, komen daar veel mensen op af?

Heb sowieso geen poot om op te staan dus betalen zal ik. Iemand een idee hoe hoog de boete kan zijn?

ah, miserie
    Hebt ge nen telefoonnummer van die deurwaarder ? Anders eens gewoon opbellen ? Ge hebt gene parkeerwachter afgeslagen of zo hé, ge zijt gewoon een boete vergeten betalen. (klinkt bekend overigens )
    Was het een parkeerovertreding (dus vastgesteld door de politie) of was uw ticket verlopen (dus vastgesteld door parkeerbedrijf ?) Want dat maakt hier (Antwerpen) veel verschil

Comment

hahahhaha, Gentenaar zeker?

Gelezen in de krant dat het Parkeerbedrijf werk zal maken van alle openstaande boetes terug te vorderen.
      Het komt erop neer dat je de boete zal moeten betalen + administratieve kosten. That's it.

Je moet niet, je mag, maar dan kan het je nog meer gaan kosten.

Comment

ja awel, hebt ge ne aangetekende brief gekregen met een herinnering? Zo nee, dan hebbe ze ni veel te zagen.
        Ze hebben geen enkel bewijs da ze uw boete effectief opgestuurd hebben en nog beter, da ge ze ook effectief ontvangen hebt.
        Hoe lang is het gelede da ge die gehad hebt? Dacht da na een jaar zo'n boetes vervallen (tenzij er ne aangetekende brief is)

Persoonlijk zou ik mijn verzekering erbij halen en zeggen da ge de boete wel wilt betalen maar da ge ni wilt opdraaien voor de administravie kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
          hahahhaha, Gentenaar zeker?

Gelezen in de krant dat het Parkeerbedrijf werk zal maken van alle openstaande boetes terug te vorderen.
          Het komt erop neer dat je de boete zal moeten betalen + administratieve kosten. That's it.

Je moet niet, je mag, maar dan kan het je nog meer gaan kosten.
          Dat gaat over een retributie. Hier was sprake van een echte boete door de politie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
            Dat gaat over een retributie. Hier was sprake van een echte boete door de politie.
            jup, zondag heeft Jakob het uitgelegd.

De zaak kwam gisteren voor toch? Hoe is het afgelopen?

Comment

Working...
            X