Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Video's zijn privé.

Comment

• Idd this video is private..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
        Waarom kijken sommige mensen naar hun pook als ze vooruit of achteruit manuvreren,parkeren enz. ??
        denken ze misschien dat hun versnellingen om de 2min veranderen van plaats?
        Totaal offtopic mijn vraag maar ik vraag me toch af of dit wel een ergernis is ?? Wat mij meer ergert zijn de mensen die steeds in hun neus zitten te pulken terwijl ze aan het stuur in hun auto zitten. DAT is pas enerverend en smerig. Naar een pook kijken is in vergelijking daarmee toch niks ?

Comment

• Wat maakt dat voor u uit of ik uit mijn neus zit te eten? Het is nu toch niet dat je vervolgens mijn hand gaat schudden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
            Waarom kijken sommige mensen naar hun pook als ze vooruit of achteruit manuvreren,parkeren enz. ??
            denken ze misschien dat hun versnellingen om de 2min veranderen van plaats?
            Eum, doe ik ook wel eens. Als je af en toe van wagen wisselt kan het toch wel eens gebeuren dat je opeens begint te twijfelen waar de godverdomde achteruit nu weer zat .

Comment

• Deze morgend weer eens eenen helen hoop debielen op de weg die hun mistlichten niet aan hadden staan, of waarom ook niet, gewoon totaal geen verlichting aan hadden.
              En dan zijn ze verwonderd dat ge hen niet hebt gezien.

En dan nog iets anders, mensen met een aanhangwagen waarvan de lichten niet goed of zelfs niet aangesloten zijn, levensgevaarlijk om daar achter te zitten.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Wat maakt dat voor u uit of ik uit mijn neus zit te eten? Het is nu toch niet dat je vervolgens mijn hand gaat schudden?
                Neen, maar ik denk aan die gasten hun vrouw, als ze daarna een tongske moeten draaien ......

Comment

• Die vrouw heeft hoogstwaarschijnlijk al meerdere penissen met bijhorende sperma in haar mond gehad, denkt daar maar is over na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                    Die vrouw heeft hoogstwaarschijnlijk al meerdere penissen met bijhorende sperma in haar mond gehad, denkt daar maar is over na.
                    En niet alleen de mond. Je zou schrikken moest je er eens de UV lamp op zetten... .
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Deze morgend weer eens eenen helen hoop debielen op de weg die hun mistlichten niet aan hadden staan, of waarom ook niet, gewoon totaal geen verlichting aan hadden.
                      En dan zijn ze verwonderd dat ge hen niet hebt gezien.

En dan nog iets anders, mensen met een aanhangwagen waarvan de lichten niet goed of zelfs niet aangesloten zijn, levensgevaarlijk om daar achter te zitten.
                      Tiens, ik heb het mirakel gemist dan, want meestal zie ik een horde idioten met hun (achterste) mistllichten op rijden wanneer er geen mist te zien is, maar mensen het netvlies van hun ogen branden is altijd leuk veronderstel ik^^

Comment

• Ja, als ze niet op moeten, dan hebben ze ze op staan, mar als ze dan eens nodig zijn vinden ze de schakelaar niet.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• 2 man met hun moto op het EI van kortrijk
                          aan 120km/h toerkes doen (kneedowns oefenen zeker )
                          'k heb verdorie men kar met 4 wielen genomen en der "achter" gereden

da ge paar toerkes doet tot daar aan toe (ik ben het ook gewoon dat er regelmatig wat lekker motorgeluid passeert), kan er gerust in komen dat vrij plezant is voor een moto het EI
                          Maar ge moet geen 20 toerkes achter elkaar zitten maken !! rijdt dan tenminste volledig de ring of iets dat er wat meer tijd tussen het passeren zit xD

En ja ik was jaloers op hun dikke machines
                          Last edited by ; 05/09/2012, 00:30.

Comment

Die vrouw heeft hoogstwaarschijnlijk al meerdere penissen met bijhorende sperma in haar mond gehad, denkt daar maar is over na.
                            Waw, en direct met grof geschut antwoorden. Gelukkig dat er hier geen kinderen meelezen. Is dit de mentaliteit van de jeugd ?? Alle vrouwen als hoeren bestempelen en aanspreken met bitch ??

Comment

• Vandaag zien gebeuren in Gent Sint pieters: Gepensioneerde mevrouw komt aangereden & parkeert haar op luttele centimers van de auto ernaast. De auto naast haar is een splinternieuwe Mini, die achterwaarsts staat geparkeerd, maar een beetje te veel naar links geparkeerd. Die gepensioneerde staat dus geparkeerd aan de bestuurderszijde van de Mini (terwijl er zoveel nog lege plaatsen zijn, bv naast mij waren 5 plaatsen volledig vrij). maar zij zet er haar neus eerst in. Slaat de deur open, spiegel van de mini wordt ingeklapt omdat zij met haar deur slaat. Kijkt eens rond of niemand het gezien heeft, gaat dan naar de voorkant van haar auto, laat de zware handtas (met metalen delen & gespen) die ze bijhad op haar motorkap vallen om haar parkeerkaart erin te steken. Gaat dan kijken of ze binnen haar meten staat (staar echt er scheef in), terwijl ze rond de auto stapt, sleept ze haar handtas over de motorkap mee. Nadat ze alles heeft geinspecteerd, stapt ze terug naar de bestuurderszijde. Doet de deur vast & probeert altijd aan de klink op te kijken of hij echt vast is. Nog eens vast doen, terug de klink een paar keer proberen, nu hetzelfde bij de achterste deur, koffer & de andere kant van de auto. Telkens proberen of hij dan toch niet open gaat. Ze reed in een Ford Mondeo (oud model).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                Waw, en direct met grof geschut antwoorden. Gelukkig dat er hier geen kinderen meelezen. Is dit de mentaliteit van de jeugd ?? Alle vrouwen als hoeren bestempelen en aanspreken met bitch ??
                                Er is er hier tot nu toe maar ene die de woorden "hoer" en "bitch" in de mond neemt (pun intended)...

edit: Alléja, ik ben nu den tweede...
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                                  In Oostenrijk mag je buiten de bebouwde kom zelfs 100.
                                  ook in NL
                                  PEUT! Fout ntwoord.
                                  In NL is het zelfs maar 80!
                                  Enkel op autowegen (aangeduid met het bord G3) mag je 100.

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                    Dat is wat jij ervan maakt. Meerdere levenspartners (en bijhorende seksleven) gehad hebben, maakt van een vrouw geen bitch of hoer, maar dat snap jij blijkbaar niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                      Er is er hier tot nu toe maar ene die de woorden "hoer" en "bitch" in de mond neemt (pun intended)...

edit: Alléja, ik ben nu den tweede...
                                      Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk Berichten
                                      Dat is wat jij ervan maakt. Meerdere levenspartners (en bijhorende seksleven) gehad hebben, maakt van een vrouw geen bitch of hoer, maar dat snap jij blijkbaar niet.
                                      Iedere vrouw direct promiscu gedrag aansmeren (hoogstwaarschijnlijk al meerdere penissen met bijhorende sperma in haar mond gehad) en de heersende trend van de jeugd om vrouwen op die wijze te behandelen deden en doen bij mij het vermoeden rijzen dat er van eerbied weinig in huis is, daarvan afgeleid zijn de woorden die ik gebruikte veelgebruikte uitdrukkingen door gefrusteerde medeburgers die constant een blauwtje oplopen bij de andere sekse. (Zie de film gemaakt door die laatstejaars studente en die zoveel heisa veroorzaakte dat er zelfs wetsvoorstellen gedaan werden in dit verband). Ik zal maar geen uitleg vragen op wat u zich stoelt om te veronderstellen dat ik bepaalde zaken/situaties blijkbaar niet snap. Laat het ons er op houden dat u eens "humoristisch" uit de hoek wou komen.

Comment

• Het was nochtans niet humoristisch bedoeld, maar goed, ik zal het er ook maak bij laten.

Ergernis van vandaag is dat ik moet studeren, maar gelukkig is dat morgen gedaan.

Comment

Het was nochtans niet humoristisch bedoeld, maar goed, ik zal het er ook maak bij laten.

Ergernis van vandaag is dat ik moet studeren, maar gelukkig is dat morgen gedaan.
                                          Ik hoop van harte dat het goed gaat morgen.

(Ps: 'n Vredesduif is soms moeilijk te omschrijven éh ...)

Comment

Working...
                                          X