Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    Iedere vrouw direct promiscu gedrag aansmeren (hoogstwaarschijnlijk al meerdere penissen met bijhorende sperma in haar mond gehad) en de heersende trend van de jeugd om vrouwen op die wijze te behandelen deden en doen bij mij het vermoeden rijzen dat er van eerbied weinig in huis is,
    Ik vrees dat jij de enige bent die die link maakte hoor...

Dus wie heeft er geen eerbied?

Voorts is er niks vies aan snottebellen. Idem met sperma overigens. En urine is zelfs steriel wanneer het het lichaam verlaat. Enkel bij feces zet ik een stap achteruit, maar dat went ook wel met een dochter in de pampers, en nu proberen zonder pampers .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
      ...

En vanmorgen een ergernis voor de tegenliggers. Men was de lijntjes aan 't verven in Lochristi op de eerste schooldag om 8h 's morgens. Leuke file daar. :')
      ja straf hé!

en dan paar km verder tussen E17 en Laarne zijn ze aan het werk op de steenweg en plaatsen ze bijkomende lichten, maar houden er geen rekening mee dat meer dan 50% van de wagens uit "zijstraat" komt, van en naar E17, dus hier ook weer chaos

dat allemaal op maandag 3 september omstreeks 8 uur !!!
      perfecte timing Vlaams Gewest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
        PEUT! Fout ntwoord.
        In NL is het zelfs maar 80!
        Enkel op autowegen (aangeduid met het bord G3) mag je 100.

sorry nog nooit op dat bord gelet daar
        ik heb het over een lange rechte weg (met bijna geen kruispunten) wel een paar rotondes
        2x1 vak, VOLLE lijn tussen de grens in de buurt van zelzate richting Hulst

zal er volgende keer op letten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          ...

En dan nog iets anders, mensen met een aanhangwagen waarvan de lichten niet goed of zelfs niet aangesloten zijn, levensgevaarlijk om daar achter te zitten.
          ook mijn mening, maar als je die gasten achteraan zou aanrijden, zou je nog in fout zijn ook, straf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Deze morgend weer eens eenen helen hoop debielen op de weg die hun mistlichten niet aan hadden staan, of waarom ook niet, gewoon totaal geen verlichting aan hadden.
            En dan zijn ze verwonderd dat ge hen niet hebt gezien.

...
            erger is dat ze dan om 17 uur naar huis rijden met stralende zon en nog steeds die mistlichten aan !!!

Comment

• nog ff over hoeren en bitches, een goeie vriendin van me is prostituee, zelfs daar is nix oneerbaars aan
              integendeel, zij is een klassedame voor wie ik m'n hand in't vuur steek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                nog ff over hoeren en bitches, een goeie vriendin van me is prostituee, zelfs daar is nix oneerbaars aan
                integendeel, zij is een klassedame voor wie ik m'n hand in't vuur steek
                Nuttige informatie!

Comment

• ja sollie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Aephyon Bekijk Berichten
                    @JeVeE... tja witte camionettekes op autostrade... Ik zie zo'n situaties elke dag

Ergernis: Een camionette die aan 140 op het derde vak in u gat zit te boren.

Ergernis2: vrijdagavond zit het 3e vak vol met camionetten, het 2e vak is zo goed als leeg en den deze rijdt 120 op het eerste vak. Is het nu zo moeilijk om eens alle rijstroken te gebruiken? Bovendien moeste ze al die camionetten op 100km/h begrenzen want het is volstrikt onverantwoord om zo te zitte vlammen met al da gerief aan boord. (situatie op de e17 frankrijk-deinze ELKE VRIJDAG)
                    E40 brugge- gent is het niet beter en meestal nog met halve liters Jupiler in de blikjeshouders. Ik jaag er mij totaal niet meer in op als ik zo iemand zie afkomen laat ik ze gewoon door. Liever dat dan dat ze mij meehebben in hun acties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
                      sorry nog nooit op dat bord gelet daar
                      ik heb het over een lange rechte weg (met bijna geen kruispunten) wel een paar rotondes
                      2x1 vak, VOLLE lijn tussen de grens in de buurt van zelzate richting Hulst

zal er volgende keer op letten
                      2x1 vak met een volle groene lijn is inderdaad ook een autoweg en mag je dus 100.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        2x1 vak met een volle groene lijn is inderdaad ook een autoweg en mag je dus 100.
                        Is het niet zo dat er aan elke zijde van die groene streep ook een doorlopende witte lijn staat, dus in feite een dubbele witte lijn met een groene opvulling daartussen? En daar mag men dan inderdaad 100 behoudens de plaatselijke uitzonderingen net zoals men in Vlaanderen buiten de bebouwde kom 90 mag behoudens de plaatselijke uitzonderingen
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                          Is het niet zo dat er aan elke zijde van die groene streep ook een doorlopende witte lijn staat, dus in feite een dubbele witte lijn met een groene opvulling daartussen? En daar mag men dan inderdaad 100 behoudens de plaatselijke uitzonderingen net zoals men in Vlaanderen buiten de bebouwde kom 90 mag behoudens de plaatselijke uitzonderingen
                          Nope. In Nederland is het buiten de bebouwde kom 80 en op een autoweg 100 behoudens plaatselijke uitzonderingen.
                          Een autosnelweg is zulk een uitzondering net zoals een autoweg dat is.

Oorspronkelijk geplaatst door http://www.wegenwiki.nl/Autoweg
                          Een autoweg is een weg gelegen buiten de bebouwde kom en uitsluitend bestemd voor gemotoriseerd verkeer dat harder kan en mag rijden dan 50 km/h. Op autowegen geldt standaard een maximumsnelheid van 100 km/h, doch zijn vele autowegen uitgevoerd met snelheden van 80 en 70 km/h. Daar ontstaat ook vaak de vergissing bij veel weggebruikers die de regels niet voldoende kennen, door standaard 80 km/h te rijden op een autoweg.

Bovendien is Nederland een van de weinige landen waar een maximumsnelheid verbonden zit aan de status van de weg (uitgezonderd autosnelwegen waar dit wel gewoonlijk is), vandaar dat ook veel bezoekers van buiten Nederland onbekend zijn met deze maximumsnelheid.
                          Dat laatste punt is één van de grote verschillen met de autoweg in België. Hier kennen we die ook en ze zijn ook enkel voor gemotoriseerd verkeer, verboden voor voetgangers, fietsers, bromfietsers en zelfs landbouwvoertuigen (alhoewel er geen minimumsnelheid bepaald is zoals in Nederland).
                          In België wordt de maximale snelheid op een autoweg echter volledig bepaald door de inrichting van de weg, en niet door het feit op zich dat het een autoweg is.
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Aangesproken worden door een agent op de moto omdat ik me op het trottoir geparkeerd had om wat volle bierbakken te lossen en het enige andere vrije plekje aan de overkant vant straat was. Wat verwacht die? Dat ik met 3 bakken het straat overloop? Voor dat minuutje dat ik daar stond. Omdat meneer altijd plek heeft voor zijn deur. Bij rijwoningen moet je bijna knokken voor een plekje. Vond ik een beetje triestig, wss gewoon omdar ik een jong gastje was....

Comment

• is aangesproken worden een ergernis ?

Comment

• Nee, de reden waarom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                                  Aangesproken worden door een agent op de moto omdat ik me op het trottoir geparkeerd had om wat volle bierbakken te lossen en het enige andere vrije plekje aan de overkant vant straat was. Wat verwacht die? Dat ik met 3 bakken het straat overloop? Voor dat minuutje dat ik daar stond. Omdat meneer altijd plek heeft voor zijn deur. Bij rijwoningen moet je bijna knokken voor een plekje. Vond ik een beetje triestig, wss gewoon omdar ik een jong gastje was....
                                  Hmm, ik heb het daar toch een klein beetje moeilijk mee.
                                  Gisteren reed ik met de fiets naar huis van 't werk en plots stopt daar een madam op heel het fietspad om te bellen.
                                  Het zal ook maar een minuutje geweest zijn maar ze stond daar dus wel dik in de weg waardoor ik over de borduur de straat op moest en weer over de borduur het fietspad op terwijl men ondertussen mijn broek zowat uitreed.

Hoe moet diene mens rieken dat jij daar maar een minuutje gaat staan?
                                  Parkeren op het trottoir is altijd en overal verboden, als ze je daar al niet meer mogen over aanspreken, waarover dan nog wel?
                                  Jij vindt dus dat jij zomaar dat soort overtredingen mag begaan zonder daarop aangesproken te worden? Het trottoir zal daar rap volstaan als er effectief een parkeerprobleem is en de polies daar niks van mag zeggen.
                                  Het zou mij eerder ergeren als die je daar NIET over aansprak.
                                  En zolang je geen boete gekregen hebt, waar heb je het dan eigenlijk over?
                                  En dan nog, is het echt zo'n grote moeite om 3 bakken, of 3 keer 1 bak de straat over te sleuren?? Liever lui dan moe?
                                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.

Comment

• Ik stond fout geparkeerd daar ga ik niet over discussiëren. Maar een beetje begrip van de agent zijn kant had toch gemogen niet? We hebben niet allemaal een oprit op een verkaveling waar we altijd toegang tot hebben he. Ik zou me gerust aan de overkant parkeren indien ik vlot zou kunnen oversteken zonder gevaar. Helaas is het hier een nogal drukke straat, oversteken is niet zo evident zoals je zou denken.

Bovendien hinderde ik zoals u in uw voorbeeld aanhaalt niemand. Ik stond netjes geparkeerd met de koffer open en dubbele knipperlichten voor de grijze en blauwe wagen:

Last edited by ; 06/09/2012, 10:30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
                                      Aangesproken worden door een agent op de moto omdat ik me op het trottoir geparkeerd had om wat volle bierbakken te lossen en het enige andere vrije plekje aan de overkant vant straat was. Wat verwacht die? Dat ik met 3 bakken het straat overloop? Voor dat minuutje dat ik daar stond. Omdat meneer altijd plek heeft voor zijn deur. Bij rijwoningen moet je bijna knokken voor een plekje. Vond ik een beetje triestig, wss gewoon omdar ik een jong gastje was....
                                      Ik denk dat je je op de rijbaan had moeten zetten. Er is geen uitzondering voor laden en lossen om je op het trottoir te zetten, maar laden en lossen is iets anders dan parkeren dus hoef je niet in een parkeervak te staan.

Dubbele knipperlichten tijdens foutief parkeren is een extra overtreding

Nu, ik zou vermoedelijk hetzelfde gedaan hebben, maar dan aangegeven aan de agent dat ik de wagen wel wil verplaatsen maar dat ie op de rijbaan natuurlijk meer hindert .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat je je op de rijbaan had moeten zetten. Er is geen uitzondering voor laden en lossen om je op het trottoir te zetten, maar laden en lossen is iets anders dan parkeren dus hoef je niet in een parkeervak te staan.

Dubbele knipperlichten tijdens foutief parkeren is een extra overtreding

Nu, ik zou vermoedelijk hetzelfde gedaan hebben, maar dan aangegeven aan de agent dat ik de wagen wel wil verplaatsen maar dat ie op de rijbaan natuurlijk meer hindert .
                                        Lol dus mij op de weg plaatsen met dubbele knipperlichten en open koffer en het verkeer hinderen is geen overtreding? Maar wat ik deed wel? Nuja goed, geen boete dus geen probleem maar vond het niet echt begripvol enfin ja tot daar mijn ergernis.

Comment

• Vraag blijft: heeft hij je gewoon aangesproken of heb je een boete gekregen?
                                          Je staat foutief geparkeerd/staat stil daar waar het niet mag, daar zijn we het toch over eens?
                                          Het is de agent zijn plicht om de situatie te onderzoeken en je te wijzen op je overtreding.
                                          Als hij niet meer heeft gedaan dan dat en je dus geen PV opgemaakt heeft, heb je volgens mij weinig reden om je te ergeren of te klagen.

Je kan je ergeren aan de lokale situatie die niet goed voorzien is qua parkeergelegenheid maar niet aan de agent.

Comment

Working...
                                          X