Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
    Heb ik da ergens gezegd? Ik doelde alleen op de opmerkingen dat dagrijlichten veel licht zouden geven.
    neen, maar ik kom zulke pipo's tegen.

    Die dagrijlichten geven veel licht en niet veel licht. Je ziet er niets mee, maar die dingen schijnen wel altijd in de ogen.

    Comment


    • Morgen voor het eerst met de volvo naar de HUB. Weet er iemand welke garage goed is om mijne er voor 4u achter te laten (juist aan bruss centraal station)? Ik zie er veel van die mensen rijden met krassen & deuken. Dat wil ik absoluut niet. Morgen zal ik mij wss gaan ergeren aan de mensen die is buitenkomen met de wagen omdat de treinen staken. Ik kijk er al naar uit... NOT!

      Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

      Comment


      • Vandaag een camion van Coca-Cola die nen overvolle speelplaats oprijdt, druk aant telefoneren...

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Het zijn ook hun wegen. En 't is de tijd om de mais te oogsten. Binnenkort terug minder boeren op 'uw wegen'.
          Maïs, bieten, appelen en peren, aardappelen, ......

          Die wegen zijn uiteraard van iedereen, en d'r zijn plaatsen waar ze niet anders kunnen dan op de "grote wegen" te komen, maar heel vaak hebben ze andere mogelijkheden via de veldwegen, maar vertikken ze het om die te gebruiken.
          Zij palmen alle wegen in, maar als wij een stukje over een veldwegje zouden rijden, dan worden we aan de schandpaal genageld!

          Ofwel moeten er regels komen dat ze waar ze kunnen de verdwegen verplicht zijn te gebruiken, of wel moeten ze ook gewoon iedereen terug toelaten op de veldwegen!
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
            Heb ik da ergens gezegd? Ik doelde alleen op de opmerkingen dat dagrijlichten veel licht zouden geven.
            Dagrijlichten geven niet veel licht, want 's nachts kan je d'r zelf niets mee zien (dat is natuurlijk ook niet e bedoeling).
            Maar, overdag ben je met dagrijlichten wel heel goed gezien door andere bestuurders, beter zelfs met dagrijlichten dan met gewone dimlichten.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

            Comment


            • De treinstaking viel op. Precies een lading extra klunzen onder baan. Je ziet toch wel verschil tussen mensen die dagelijks de spits doen en diegenen die er per ongeluk in vallen hoor ...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                De treinstaking viel op. Precies een lading extra klunzen onder baan. Je ziet toch wel verschil tussen mensen die dagelijks de spits doen en diegenen die er per ongeluk in vallen hoor ...
                Geestig he,hoe dicht die soms tegen hun stuur zitten

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                  Geestig he,hoe dicht die soms tegen hun stuur zitten
                  En de paniek wanneer er meer dan twee voertuigen binnen hun (beperkte) gezichtsveld zitten.
                  De winnares was een vrouwmens dat aan 65km/h op de snelweg invoegde, mij en de vrachtwagen achter me daardoor tot remmen dwong, dan aan 80 verder reed. Ik was na enkele km's dat mens beu, dus even het inhaalverbod negeren. Als ik er bijna over ben gaat ze 95 rijden, als ik claxonneer krijg ik teken dat ik zot ben, wnr ik er terug achter ging vertraagde ze weer, toen ik er weer naast kwam gaf ze weer gas. En dat was het moment dat ze plots op de pechstrook reed. Hopelijk neemt ze bij de volgende staking gewoon verlof.
                  En in de file gigantische gaten laten vallen, man, ik kan me daaraan ergeren, als de file voor hen in gang schiet, toch nog wachten tot de auto op 100m van hen is voor ze in gang schieten. Voor mij betekent dat telkens 4x meer schakelen door dat ik moet stoppen achter zo'n eikels.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    En de paniek wanneer er meer dan twee voertuigen binnen hun (beperkte) gezichtsveld zitten.
                    De winnares was een vrouwmens dat aan 65km/h op de snelweg invoegde, mij en de vrachtwagen achter me daardoor tot remmen dwong, dan aan 80 verder reed. Ik was na enkele km's dat mens beu, dus even het inhaalverbod negeren. Als ik er bijna over ben gaat ze 95 rijden, als ik claxonneer krijg ik teken dat ik zot ben, wnr ik er terug achter ging vertraagde ze weer, toen ik er weer naast kwam gaf ze weer gas. En dat was het moment dat ze plots op de pechstrook reed. Hopelijk neemt ze bij de volgende staking gewoon verlof.
                    En in de file gigantische gaten laten vallen, man, ik kan me daaraan ergeren, als de file voor hen in gang schiet, toch nog wachten tot de auto op 100m van hen is voor ze in gang schieten. Voor mij betekent dat telkens 4x meer schakelen door dat ik moet stoppen achter zo'n eikels.
                    Haha,dus ze had toch nog wat pit dat vrouwke
                    Maar je verhaal is zeer herkenbaar , om zulke redenen zal ik de spits mijden waneer mogelijk is ! bv antw ring is je leven risceren tijdens de spits.
                    Percies twister op de weg , links rechts kris kras,en meerbepaald ja sorry mannen (leasers)
                    Zelf zonder spits is het daar levensgevaarlijk tov andere wegen,om een uur of 2 snachts,is het daar meestal normaal verkeer al kan het dan nog vrij druk zijn

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
                      Geestig he,hoe dicht die soms tegen hun stuur zitten
                      Tegen wie zeg je het. Zo van die wijven die hun zetel stokrecht zetten en hun armen volledig moeten plooien om hun stuur vast te houden omdat ze zodanig dicht zitten. Als je zo iemand ziet mag je zeggen dat die niet kan rijden of nooit de baan op komt.

                      Renault kangoo's heb je dit vaak of bij één of andere belachelijke auto. (srry voor kangoo rijders)
                      Last edited by ; 03/10/2012, 23:33.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        En de paniek wanneer er meer dan twee voertuigen binnen hun (beperkte) gezichtsveld zitten.
                        De winnares was een vrouwmens dat aan 65km/h op de snelweg invoegde, mij en de vrachtwagen achter me daardoor tot remmen dwong, dan aan 80 verder reed. Ik was na enkele km's dat mens beu, dus even het inhaalverbod negeren. Als ik er bijna over ben gaat ze 95 rijden, als ik claxonneer krijg ik teken dat ik zot ben, wnr ik er terug achter ging vertraagde ze weer, toen ik er weer naast kwam gaf ze weer gas. En dat was het moment dat ze plots op de pechstrook reed. Hopelijk neemt ze bij de volgende staking gewoon verlof.
                        En in de file gigantische gaten laten vallen, man, ik kan me daaraan ergeren, als de file voor hen in gang schiet, toch nog wachten tot de auto op 100m van hen is voor ze in gang schieten. Voor mij betekent dat telkens 4x meer schakelen door dat ik moet stoppen achter zo'n eikels.
                        Juist. Heb ik ook ooit eens gehad op de autostrade. Ene die vanop de pechstrook de snelweg komt opgereden aan bijna stilstaande snelheid. Bij mijn weten rijdt je toch een goeie 70 en dan schiet je je geleidelijk aan op de baan. Domme mensen toch. (gebeuren dan accidenten)

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                          Juist. Heb ik ook ooit eens gehad op de autostrade. Ene die vanop de pechstrook de snelweg komt opgereden aan bijna stilstaande snelheid. Bij mijn weten rijdt je toch een goeie 70 en dan schiet je je geleidelijk aan op de baan. Domme mensen toch. (gebeuren dan accidenten)
                          Wel dit had ik enkele weken geleden voor (staat in dit topic ergens).
                          Nabij de e313 na wommelgem (bocht richting gent brugge) vlak er voor rechte stuk dus nog,een taxi van stilstaande snelheid op ze gemak de HELE snelweg over.
                          Je rijd dan een 110/u ,als ik die niet meteen zag komen (was pik donker) dan vallen er doden ! ik kon alles nog toeslagen allgeluk.
                          Maar zo een dingen dat verwacht je gewoon niet,dat iemand zijn leven zo risceert ? maar enfin labielen genoeg op de weg.

                          Comment


                          • En dat voor een professionele chauffeur (taxi), ik zou niet graag met die vent meerijden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                              En de paniek wanneer er meer dan twee voertuigen binnen hun (beperkte) gezichtsveld zitten.
                              De winnares was een vrouwmens dat aan 65km/h op de snelweg invoegde, mij en de vrachtwagen achter me daardoor tot remmen dwong, dan aan 80 verder reed. Ik was na enkele km's dat mens beu, dus even het inhaalverbod negeren. Als ik er bijna over ben gaat ze 95 rijden, als ik claxonneer krijg ik teken dat ik zot ben, wnr ik er terug achter ging vertraagde ze weer, toen ik er weer naast kwam gaf ze weer gas. En dat was het moment dat ze plots op de pechstrook reed. Hopelijk neemt ze bij de volgende staking gewoon verlof.
                              En in de file gigantische gaten laten vallen, man, ik kan me daaraan ergeren, als de file voor hen in gang schiet, toch nog wachten tot de auto op 100m van hen is voor ze in gang schieten. Voor mij betekent dat telkens 4x meer schakelen door dat ik moet stoppen achter zo'n eikels.
                              Regen en sukkelaars op de baan : de files vielen desondanks nog goed mee vond ik.

                              Me gisteren geërgerd aan een debiel in zijn porsche op ZZ-platen. Snel rijden en dan naast elke remmen om dan teken te doen dat hij met een porsche reed. Mongool! Op zo een moment hoop je echt op een anonieme flikkenkar die plots beslist op nummerplaatcontrole te gaan.

                              Geen ergernis, verre van, maar wel een debiel achter het stuur, ter hoogte van de trajectcontrole in Gentbrugge. Gisterenavond reed ik vrij vlot richting Gent (komende van Antwerpen), wil er een auto niet afgeven. Ik vertraag naar 90 voor die trajectcontrole en die kerel vlamt verder, remt af wanneer hij aan de overkant die flitscamera's ziet staan en geeft dan terug goed gas.
                              Die kerel denkt waarschijnlijk dat hij de man is, maar ik ben benieuwd binnen een dag of 14

                              Comment


                              • Deze ochtend 3x iemand langs rechts ingehaald (waren 100-110 km/h aan het rijden) en evenveel keer pharen te zien gekregen .

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                  En dat voor een professionele chauffeur (taxi), ik zou niet graag met die vent meerijden.
                                  Klopt ik had het niet verwacht,dus was wel even onder de indruk,dus mede passagier gevraagd of ze de naam vh bedrijf gezien had.
                                  Maar ook deze persoon was even verschoten en er niet op gelet,anders had ik wel eens gebeld,ookal zou dat mss niets opbrengen.

                                  Comment


                                  • Deze morgen uitgekomen op een blondine die een collega-motard met haar Fabia had neergeknikkerd. Je vais telephoner le police. Ja mijn kloten. Zelf gebeld, die wisten nog van niks.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                      Geen ergernis, verre van, maar wel een debiel achter het stuur, ter hoogte van de trajectcontrole in Gentbrugge. Gisterenavond reed ik vrij vlot richting Gent (komende van Antwerpen), wil er een auto niet afgeven. Ik vertraag naar 90 voor die trajectcontrole en die kerel vlamt verder, remt af wanneer hij aan de overkant die flitscamera's ziet staan en geeft dan terug goed gas.
                                      Die kerel denkt waarschijnlijk dat hij de man is, maar ik ben benieuwd binnen een dag of 14
                                      zo'n losers kom je daar op elk moment wel tegen! Laatst lacht, best lacht.
                                      Waar ik me op dat viaduct dood aan erger zijn de camions op het 2de vak in u gat komen boren en dan nog eens beginnen te faren en toeteren ook.
                                      Den dag dat zij mijn boetes betalen zal ik wel wat versnellen.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                        zo'n losers kom je daar op elk moment wel tegen! Laatst lacht, best lacht.
                                        Waar ik me op dat viaduct dood aan erger zijn de camions op het 2de vak in u gat komen boren en dan nog eens beginnen te faren en toeteren ook.
                                        Den dag dat zij mijn boetes betalen zal ik wel wat versnellen.
                                        Haha,kennelijk ja zo heb ik er ook is 1 gehad,anders rijden ze zelf in de weg,maar o wee als je 90 gaat kegelen waar het moet.

                                        Comment


                                        • Ik heb het daar bijna dagelijks aan mijne rekker, aangezien ik daar 2x passeer.
                                          Wat een ramp! Niet veel aan te doen zeker?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X