Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    zo'n losers kom je daar op elk moment wel tegen! Laatst lacht, best lacht.
    Waar ik me op dat viaduct dood aan erger zijn de camions op het 2de vak in u gat komen boren en dan nog eens beginnen te faren en toeteren ook.
    Den dag dat zij mijn boetes betalen zal ik wel wat versnellen.
    Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
    Haha,kennelijk ja zo heb ik er ook is 1 gehad,anders rijden ze zelf in de weg,maar o wee als je 90 gaat kegelen waar het moet.
    Als je last hebt van camions in uw gat op het tweede vak rij je vooreerst op het foute vak en ten tweede trager dan 90 ...
    Niets zo hatelijk aan dat viaduct als de zichzelf superieur wanende automobilist die nog snel alles gaat inhalen om daarna 85 te tuffen op de middelste strook.

    Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    Ik heb het daar bijna dagelijks aan mijne rekker, aangezien ik daar 2x passeer.
    Wat een ramp! Niet veel aan te doen zeker?
    Dagelijks heb je hetzelfde aan de hand, dus meerdere camions die zich aan u ergeren, maar alles is hun fout. Ok.

    Comment


    • oei oei, blijkbaar weet jij niet dat:

      1) camions vaak 92 of iets meer rijden
      2) het rechtervak vol camions rijdt, wat opschuiven onmogelijk maakt.

      Ik ben geen middenvakrijder want ik stoor er me zelf enorm aan, dus ik zal altijd opschuiven als ik kan.

      Ik zie dat je niet van de streek bent. Passeer je daar zelf dan ook veel?
      Anders kan je onmogelijk weten over wat je praat.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        oei oei, blijkbaar weet jij niet dat:

        1) camions vaak 92 of iets meer rijden
        2) het rechtervak vol camions rijdt, wat opschuiven onmogelijk maakt.

        Ik ben geen middenvakrijder want ik stoor er me zelf enorm aan, dus ik zal altijd opschuiven als ik kan.

        Ik zie dat je niet van de streek bent. Passeer je daar zelf dan ook veel?
        Anders kan je onmogelijk weten over wat je praat.
        Ja, dagelijks 2x, met de vrachtwagen die op 88 begrensd is. Toch hang ik dagelijks 2x achter iemand die denkt dat de teller van zijn auto perfect geijkt is. Verder moet ik zeggen dat mijn vorige vrachtwagen 91 kon en ik in anderhalf jaar slechts 2x voorbijgestoken geweest ben daarmee. Dus waar je haalt dat de ze vaak sneller rijden weet ik ook niet, maar het is in elk geval dikke onzin. Zelfs nu met mijn 88 haal ik nog 50% van de anderen in. Tegenwoordig rijden de vrachtwagens van grote bedrijven maar 80 of 85 meer.
        Als je tussen de 95 en 100 gaat rijden op de teller op het viaduct, ga je geen last meer hebben van camions, zij niet van u, en je ontvangt nooit een boete. Iedereen, buiten de staatskas, is er mee geholpen.

        Comment


        • dus de afwijking op tellers van wagens is groter?
          het is en blijft toch een gok he, om iets sneller te rijden. Zeker nu met die trajectcontrole.

          enig idee of daar ook een bepaalde tolerantie in bestaat?

          Greets

          ps: mss zit jij wel 2x daags in mijn gat te boren

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            dus de afwijking op tellers van wagens is groter?
            het is en blijft toch een gok he, om iets sneller te rijden. Zeker nu met die trajectcontrole.

            enig idee of daar ook een bepaalde tolerantie in bestaat?

            Greets
            Vrachtwagens hebben geen afwijking, die moeten elke twee jaar opnieuw geijkt worden, anders wordt de tachograaf ongeldig. De grootste afwijking die ze kunnen hebben is 1 a 2 km/h als de banden beginnen slijten.
            De tolerantie op trajectcontrole is dezelfde als anders, dus 96km/h effectief zonder boete. Als je er van uit gaat dat je daarmee alle vrachtwagens rustig voorbij kunt rijden, moet je nooit vrezen voor een boete. Als ik daar met de auto rij ga ik gewoon op het tweede of derde vak (afhankelijk van het verkeer) iets sneller dan de vrachtwagens inhalen. Nooit boete gehad.

            Comment


            • Goed om weten!
              dan hebben zowel ik als die vrachtwagenchauffers vanaf morgen even minder stress

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                Goed om weten!
                dan hebben zowel ik als die vrachtwagenchauffers vanaf morgen even minder stress
                Voila. Elke automobilist die gesensibiliseerd wordt rond het viaduct is een stap vooruit.
                Maar goed, hoewel ik me ook erger aan dat viaduct, ga ik zelden of nooit in een auto z'n kont duwen, faren of claxonneren ('t zou al heel erg moeten zijn), omdat ik ook wel besef dat niet iedereen weet hoe het precies zit en dus op veilig speelt.
                Vorige week wel nog bij een camionette. Kerel haalt me in op het viaduct zelf, komt op 2m voor me naar rechts en vertraagt. Dan ga ik niet uitbollen tot 75 om afstand te houden, maar show ik ook mijn faren nog eens hoor. Maar dat is een andere situatie.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  Als je last hebt van camions in uw gat op het tweede vak rij je vooreerst op het foute vak en ten tweede trager dan 90 ...
                  Niets zo hatelijk aan dat viaduct als de zichzelf superieur wanende automobilist die nog snel alles gaat inhalen om daarna 85 te tuffen op de middelste strook.



                  Dagelijks heb je hetzelfde aan de hand, dus meerdere camions die zich aan u ergeren, maar alles is hun fout. Ok.


                  Juist ja een vrachtwagen doet nooit niets verkeerd,daarom dat ze zo massaal betrokken zijn bij ongevallen,vandaag nog ne pipo,
                  op een verkeers signalement gereden
                  Ik geef wel toe,dat het meestal buitenlandse idioten zijn die alles aan hun laars lappen (zeker dat inhalen waneer dat niet mag)
                  Blijven rijden naast elkaar en zo alles ophouden op een 2 baans snelweg,leuk hoor
                  Ik woon op industrie en wat ik allemaal meemaak,niet te geloven,net aangelegd voetpad,gaat er doodleuk met zijn 10 tonner half opstaan ?
                  Uiteraard zoals ik zij meestal buitenlanders,en ik zal op bovenstaande zeker niet te traag gereden,eerder te snel,en altijd op de uiterst rechtse strook !
                  Is een eindeloze discutie,maar als je veel rijd omstreeks antw ring,e34,e313 zul je wel heus weten dat ze niet vlekkeloos rijden .

                  En eerlijkshalve moet ik toegeven,dat ik zelf eerder mijn faren en claxon zal gebruiken dan een vrachtwagen,maar ik herken het wel.
                  En ik zal heus niet snel een fare of een claxon gebruiken,maar als het een 10 tal minuten op een 2 baan vak aan 90/u word gereden.
                  Mag het wel eens zeker,moet wel zeggen na een tijd snappen ze het wel en gaan ze opzij,maar ook hier geld, veel EU vrachtwagens.

                  Maar je moet je niet persoonlijk aangesproken voelen,zeg heus niet dat jij zo bent,jij zult een perfecte chauffeur zijn dat kan prima.
                  Maar je EU collega's (nogmaals wil ik hier op toekomen) zijn helaas niet zo perfect.
                  Last edited by ; 05/10/2012, 00:16.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Voila. Elke automobilist die gesensibiliseerd wordt rond het viaduct is een stap vooruit.
                    Maar goed, hoewel ik me ook erger aan dat viaduct, ga ik zelden of nooit in een auto z'n kont duwen, faren of claxonneren ('t zou al heel erg moeten zijn), omdat ik ook wel besef dat niet iedereen weet hoe het precies zit en dus op veilig speelt.
                    Vorige week wel nog bij een camionette. Kerel haalt me in op het viaduct zelf, komt op 2m voor me naar rechts en vertraagt. Dan ga ik niet uitbollen tot 75 om afstand te houden, maar show ik ook mijn faren nog eens hoor. Maar dat is een andere situatie.
                    Wat volgens mij ook zou helpen is die zone wat sneller aan te duiden, het enige dat er nu staat is een bord van 90 met onderbord 200(of 300m), en dan effectief het 90 bord. En dat is toch wel net te weinig zeker, om al uitlopend te vertragen van 125 naar 90 zeker (toch voor mij). En dan al die pummels die nog eens extra remmen voor die vaste flitspalen, ook al rijden ze mooi 90. Och ja, een nieuwe laag asfalt daar zou al veel helpen, want die zone 90 is er enkel voor het lawaai.

                    Comment


                    • Nogmaals, ik passeer daar wekelijks verschillende keren, nog nooit last van gehad maar al veel zien gebeuren bij anderen. Maar ik rijd dan ook altijd 90 op gps-snelheid. Dat is mooi mee of soms net een fractie sneller dan de vrachtwagens.

                      Eergisteren aan de werken op de e403 mag je lang slechts 70 en mogen vrachtwagens niet voorbij. Ik reed er 70 en een vrachtwagen kwam in mijn gat boren. Ik ben naar het tweede gegaan en heb hem rechts laten voorbijsteken. Ik kreeg een bedanktpinkertje
                      Dat is een van de weinige keren dat ik zelf rechts voorbijgestoken werd maar het had een sociaal doel
                      __________________________

                      2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

                      Comment


                      • Gisteren aan de volvo garage in Aalst. Daar op de brug stond de jetta BUM te flitsen. Ik zag hem van ver staan. Je mag daar 70! Ik rij 50 op cc & ineens FLITS! Er reed echt niemand op die baan voor de verandering. Dat er daar maar niks van komt.

                        Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
                        Last edited by ; 05/10/2012, 08:21.

                        Comment


                        • @xenobe: dat is waarschijnlijk een test flits om te kijken of de flitspositie schoon op foto staat. nietveel van aantrekken als je 100% zeker bent dat daar 70km/h mag gereden worden.

                          over dat viaduct in gentbrugge, ik werkte vroeger in mechelen en reed van kortrijk langs sint niklaas. ik ging dus elke dag over dat viaduct. cruise control op 96km/h, op gps doe ik dan 90. exact 90.
                          hoeveel keer er op het linkske vak pipos rijden aan 80-85, die dan nog eens remmen voor die flitskaskes, da is niet te doen.
                          ook dan de dikkenekken met de dikke volvo/audi/bmw... die mij aan 120-140 voorbij gaan, dan vlak voor de flitser alles dichtgooien tot 75km/h (waardoor ik dus al mag remmen want haal ze in), dan een zwarte wolk omdat ze weer optrekken om 300meter verder weer alles dicht te gooien.

                          t is de eerste niemeer die mij aan da eerste bord van 90km/h voorbij gaat, die ik op het einde van het viaduct gewoon voorbij ben gereden aan die kaskes. ik heb ook nooit last gehad van camions die mij daar dubbelen.
                          ik zie wel veel autos op linkervak en middenvak trager rijden, terwijl de camions (en ik erachter) gewoon tegen 90 iedereen rechts over gaan. rechtse vak is dan in fout wegens rechts inhalen, terwijl het die andere zijn die de fout begaan.
                          ofwel rijd ge schoon 90 en moogt ge links rijden, ofwel blijft ge op het rechtervak hé, liefst uiterst rechts zodat de camions u ook voorbij kunnen

                          @ Mathiasvf.
                          die borden van 90 met dat blauwe bord eronder van 300m is VERPLICHT volgens de wet:
                          Artikel 9.9.3°, van het ministerieel besluit van 11 oktober 1976 bepaalt: "Wanneer een snelheidsbeperking wordt opgelegd buiten de bebouwde kom, moet het eerste verkeersbord C43 aangekondigd worden door een gelijkaardig verkeersbord, aangevuld met een onderbord van het type I a van bijlage 2 tot dit besluit, indien het verschil tussen de maximale toegelaten snelheid en de opgelegde snelheidsbeperking meer dan 20 km/u bedraagt."
                          idem met al die 90km/H borden bij SMOG op een 120km/h baan. die worden nergens voorafgegaan door een 90km/H bord en dan 300m. dus ongeldig

                          Comment


                          • Ik vraag me langs den ene kant af, ook al zou ik 86 km/h rijden op dat viaduct, waarom een vrachtwagen zou sneller willen. Over 10 kilometer scheelt 4km/h ongeveer een halve minuut. Is dat dan echt ZO belangrijk?

                            Deze ochtend stond er een vrachtwagen met vier pinkers op mijn rijstrook op de Geraardsbergsesteenweg richting Gent. Dat heeft mij meer dan een minuut gekost en ik was dan nog met de scooter. Ik denk dat je er met de auto 5 minuten kwijt was. Dat treft honderden mensen in plaats van één vrachtwagenbestuurder met zijn superdringende payload en dat moeten we dan maar tolereren?
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                            '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                              @ Mathiasvf.
                              die borden van 90 met dat blauwe bord eronder van 300m is VERPLICHT volgens de wet:


                              idem met al die 90km/H borden bij SMOG op een 120km/h baan. die worden nergens voorafgegaan door een 90km/H bord en dan 300m. dus ongeldig
                              Tuurlijk zijn die verplicht, dat weet ik. Daar gaat het ook niet over. Ik heb het over de afstand waarop ze staan. Ik vind 300 gewoon te weinig. Nog eens 2 borden zetten op 500, dan kan je rustig vertragen zonder te moeten remmen. Want als mensen remmen, dan gaan ze daar inderdaad snel naar 80-85 op de teller.

                              Comment


                              • Da vrachtwagens mee bij ongevallen zijn betrokken is echt zever in pakskes. Als ik het me goed herinner maken ze 13% van het verkeer uit en zijn ze in 7 % van de gevallen betrokken in een ongeval. Natuurlijk is de spectakel/nieuwswaarde veel groter als er een serieus ongeluk voorvalt.

                                Met een vrachtwagen moet je trouwens veeeeeeeeeel defensiever rijden vanwege de afmetingen, tonnage en remafstand. De gemiddelde automobilist kan hier wat mij betreft nog wel een puntje aan zuigen !!!! Ik kan u ook garanderen dat ge bij de eerste rijles met een oplegger na een kwartier nat in't zweet staat.

                                De vrachtwagens die sneller rijden dan 90 zijn op 1 hand te tellen. En meestal heeft dat dan idd. te maken met nieuwe banden. Pas 2 jaarlijks geijkt en erna nieuwe banden gestoken. Het verschil tussen een nieuwe band en een versleten band is 3km/u vanwege de wielomtrek. Tegenwoordig zijn er al genoeg vrachtwagens afgesteld op 85 of zelfs 80 om het verbruik naar beneden te halen.

                                Wat betreft opleidingen etc... De belgische trucker moet nu om de 5 jaar 35u les volgen om zijn rijbewijs te kunnen behouden. ik ben op zich pro maar.......
                                Waarom is het dan nog steeds geen erkend beroep ? De sector wemelt van de valse concurrentie van de oostblokkers die hun rijbewijs bij een pakske boter (van den Aldi) hebben gekregen en nog nooit van nascholing etc.... hebben gehoord.

                                En Thimoty als die trucker daar een rijstrook staat te blokkeren op de steenweg. Het is niet voor de lol hoor. Het losadres is duidelijk niet aangepast om een vrachtwagen te 'ontvangen'. Zijt er maar zeker van dat de chaufffeur in kwestie ook zal gesakkert hebben.

                                ik rij zo al wel is in de supermarkten en ik kan er nen boek overschrijven. En ja ook van baanvakken te blokkeren dankzij 1 auto die fout geparkeeerd staat etc..
                                Of dan moet ge u daar achteruit opdraaien en intussen blijven ze maar van de parking komen. Terwijl er in koeien van letters reclame van de desbetreffende supermarkt reclame op de oplegger staat. En dan vragen ze u nog letterlijk wat ge daar komt doen !!!! En als ge dan kijkt hoe jan met de pet zijn auto daar in het parkeervak heeft gesmeten valt ge helemaal omver. Zelf kunnen ze NIET rijden maar de mens dat met ne gigant hun supermarkt komt vullen aaaaah die zullen we is wat stokken in de wielen steken. Lollig hoor !!!

                                Comment


                                • iddd. dit is belgie hé. t is al zo een klein, land, gaan we de borden ook dicht zetten.

                                  zo ken ik genoeg baantjes in W-VL die 90km/h zijn, je komt uit een flauwe bocht, staat daar een plaat van 70km/h (zonder waarschuwing op 200meter). terwijl je die passeerd zie je 100meter verder al het 50km/h bord staan.
                                  hadden ze direct 50gezet, was dit meer dan 20km/h verschil en moeten ze 200-300meter ervoor al een waarschuwing geven. door ff van 90 via 70 naar 50 te gaan, is dit niet nodig. als je gas lost, ga je nog 80 tegen dat je de zone 50ingaat. als ze dan flitsen, is het volle rekening.

                                  @ thimothy, vrachtwagenchauffeurs zijn er blijkbaar heilig van overtuigd dat 91km/h VS 90km/H al een uur scheelt per dag . heb zo een discussie gehad met ene die beweerde altijd sneller bij de klant te zijn omdat zijn vrachtwagen 91 reed.
                                  8uur lang tegen 91 rijden, dan ben je 728km ver gereden (en heb je geen stoptijd gerespecteerd).
                                  als je 8uur lang tegen 90 rijd, ben je 720km ver. wil je die overige 8km dan nog inhalen tegen 90km/h kost dit je 5,33min. 5min verschil op 8uur aan 1 stuk doorrijden. als je dan toekomt op je leveringsadres, kan je vaak al makkelijk zat 30min verliezen aan de receptie van dat bedrijf. het verschil tussen 85 en 90 gedurende 8uur is nog geen 30min verschil. moet je al geluk hebben dat je tegen 90 ook geenenekel keer hebt moeten remmen voor een oprit of file.

                                  ik heb ooit een vrachtwagen gezien die harder ging dan 90. ik reed 120 op de E40 op een zondagavond, en werd gedubbeld door een betonmixer vrachtwagen. ben versneld naar 130 en haalde die nog niet in...
                                  hun beroep is zeker niet van de poes. in piepkleine dorpjes met kleine ronde punten en overal paaltjes, moet je met 20meter lang maar eens bij zo een lokaal bedrijfje gaan afleveren. voorziene parkings zijn er niet, of er staan autos op enzo. ben geen vrachtwagenchauffeur, maar heb al met die 3.5ton licht vrachtjes gereden met leveringen. dan pas weet je hoe die zich voelen. als een vrachtwagen wil dubbelen, laat ik ff gas los, knipper ff en laat die voorbij.

                                  elke keer als iemand u ergens voor laat, zou je zelf 3 anderen eens moeten voorlaten. op die manier heb je op een maand een hoffelijk verkeer
                                  Last edited by ; 05/10/2012, 12:36.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                                    Wat betreft opleidingen etc... De belgische trucker moet nu om de 5 jaar 35u les volgen om zijn rijbewijs te kunnen behouden. ik ben op zich pro maar.......
                                    ik heb mijn c, ben geen bezoldigd chauffeur...maar om de 5 jaar ff ogentest en klaar

                                    verder helemaal akkoord hoor

                                    Comment


                                    • in uw geval zal het besturen van een vrachtwagen niet uw hoofdtaak van uw beroep zijn. Vandaar idd. geen extra nascholing.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten

                                        De belgische trucker moet nu om de 5 jaar 35u les volgen om zijn rijbewijs te kunnen behouden

                                        ik rij zo al wel is in de supermarkten en ik kan er nen boek overschrijven
                                        Is dit zo? Heb 4 broers die vrachtwagen bestuurder zijn en is de eerste keer dat ik dit hoor

                                        En klopt : hoeveel hun auto voor de poort parkeren aan Delhaize is ongelooflijk ( zelfs als er nog veel plaats is op de parking)

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                                          Da vrachtwagens mee bij ongevallen zijn betrokken is echt zever in pakskes. Als ik het me goed herinner maken ze 13% van het verkeer uit en zijn ze in 7 % van de gevallen betrokken in een ongeval. Natuurlijk is de spectakel/nieuwswaarde veel groter als er een serieus ongeluk voorvalt.

                                          Met een vrachtwagen moet je trouwens veeeeeeeeeel defensiever rijden vanwege de afmetingen, tonnage en remafstand. De gemiddelde automobilist kan hier wat mij betreft nog wel een puntje aan zuigen !!!! Ik kan u ook garanderen dat ge bij de eerste rijles met een oplegger na een kwartier nat in't zweet staat.

                                          De vrachtwagens die sneller rijden dan 90 zijn op 1 hand te tellen. En meestal heeft dat dan idd. te maken met nieuwe banden. Pas 2 jaarlijks geijkt en erna nieuwe banden gestoken. Het verschil tussen een nieuwe band en een versleten band is 3km/u vanwege de wielomtrek. Tegenwoordig zijn er al genoeg vrachtwagens afgesteld op 85 of zelfs 80 om het verbruik naar beneden te halen.

                                          Wat betreft opleidingen etc... De belgische trucker moet nu om de 5 jaar 35u les volgen om zijn rijbewijs te kunnen behouden. ik ben op zich pro maar.......
                                          Waarom is het dan nog steeds geen erkend beroep ? De sector wemelt van de valse concurrentie van de oostblokkers die hun rijbewijs bij een pakske boter (van den Aldi) hebben gekregen en nog nooit van nascholing etc.... hebben gehoord.

                                          En Thimoty als die trucker daar een rijstrook staat te blokkeren op de steenweg. Het is niet voor de lol hoor. Het losadres is duidelijk niet aangepast om een vrachtwagen te 'ontvangen'. Zijt er maar zeker van dat de chaufffeur in kwestie ook zal gesakkert hebben.

                                          ik rij zo al wel is in de supermarkten en ik kan er nen boek overschrijven. En ja ook van baanvakken te blokkeren dankzij 1 auto die fout geparkeeerd staat etc..
                                          Of dan moet ge u daar achteruit opdraaien en intussen blijven ze maar van de parking komen. Terwijl er in koeien van letters reclame van de desbetreffende supermarkt reclame op de oplegger staat. En dan vragen ze u nog letterlijk wat ge daar komt doen !!!! En als ge dan kijkt hoe jan met de pet zijn auto daar in het parkeervak heeft gesmeten valt ge helemaal omver. Zelf kunnen ze NIET rijden maar de mens dat met ne gigant hun supermarkt komt vullen aaaaah die zullen we is wat stokken in de wielen steken. Lollig hoor !!!
                                          sorry hoor maar hier moest ik even mee lachen, defensieve vrachtwagenchauffeurs?

                                          uiteraard zullen er zo zijn, maar als ik er wat tegenkomen, A12 havenweg. voegen ze in zonder te kijken, iedereen moet maar remmen want ik ben groot en sterk en dan gaat ze elkaar inhalen tegen 1km/u verschil, ipv dan ff te wachten want links rijdt daar toch nooit veel volk. Heb er ook al gehad in een zone 50 waar ik voor de verandering eens 50 reed omdat de school gedaan was, kwam er een camion op een meterke van mij rijden. Moest ik alles dichtgooien voor kleine had het er nog los op geweest ook.

                                          langs de andere kant, de auto's zijn imo zeer snel geprikkeld door vrachtwagens.
                                          Gisteren moest een camion in een redelijke smalle straat parkeren voor te gaan lossen. Ik geef die mens wat afstand want die draait er natuurlijk niet mee op 5 mter. stapt aan de andere kant een madam uit die van haren tak begint te maken tegen die chauffeur dat hem moet voortdoen of haar eerst doorlaten
                                          Last edited by kefkie; 05/10/2012, 12:58.
                                          BMW X5 45e

                                          Comment

                                          Working...
                                          X