Oorspronkelijk geplaatst door nico911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteravond op de kleine ring ook zo een motard mogen tegenkomen. Zijn geschreeuw in zijn integraalhelm hoorde ik eerder dan het gerev van zijn S1000RR, wat al opmerkelijk is en ik dan toch minder zin heb om met mijn twee zijkoffers ruimte te gaan zoeken tussen twee auto's om zo een individu door te laten.
Niet dat het hielp, want ik kon eens hij mij voorbij was omdat ik uitleg vroeg hem moeiteloos volgen aan elk licht.
Camera had ik nog niet gestart de eerste keer dat ie tegen mij muilde...
Maar goed... Gevalletje niet aangepaste kledij (hij zat gewoon in zijn jeans en winterjas), omhoog geplooide nummerplaat en helm waarvan de D-ring niet eens gebruikt is. En dus roepen dat mensen aan de kant moeten, nog luider dan zijn S1000RR. Is wel een prestatie
Comment
-
Waarom geven ze zo'n machien toch aan zo'n debielen hé Die gasten liggen binnen de kortste keren ergens onder, weet je zo. En met die kledij en de helm op die manier aan zal het een fraai beeld zijn voor degene die hem moet komen opkuisen...
Van die gasten die zo'n moto kopen om snel rechtdoor te rijden Destijds genoeg voorgehad: mijn Daytona 600 met "slechts" 130Pk, en zowat bespot worden door "zware gasten" met R1, GSXR 1000 en CBR 1000. Tot het parcours een beetje bochtiger werd en ik kwam porren en vlot voorbij ging waarna zij moesten afhaken omdat ze hun broek vol legde
Maar zon S1000RR... Ik zou er zo blij mee zijn!
Comment
-
gisteren op de E314 tijdens de spits... manmanman, wat een imbecielen!
IEDEREEN op't linker vak tegen 100km/u, op het rechtervak NIETS.
Na welgeteld 2min mijn kas opfretten ben ik op mijn gemak tegen 110 iedereen langs rechts voorbijgegaan. geen enkele reactie op mij gegeven, zaten gewoon allemaal achter hun stuur te maffen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk BerichtenWaarom geven ze zo'n machien toch aan zo'n debielen hé Die gasten liggen binnen de kortste keren ergens onder, weet je zo. En met die kledij en de helm op die manier aan zal het een fraai beeld zijn voor degene die hem moet komen opkuisen...
Van die gasten die zo'n moto kopen om snel rechtdoor te rijden Destijds genoeg voorgehad: mijn Daytona 600 met "slechts" 130Pk, en zowat bespot worden door "zware gasten" met R1, GSXR 1000 en CBR 1000. Tot het parcours een beetje bochtiger werd en ik kwam porren en vlot voorbij ging waarna zij moesten afhaken omdat ze hun broek vol legde
Eens ik hem voorbij liet reed hij met beide voeten op de grond door. Ik erachter met beide voeten op de footpegs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtengisteren op de E314 tijdens de spits... manmanman, wat een imbecielen!
Na welgeteld 2min mijn kas opfretten ben ik op mijn gemak tegen 110 iedereen langs rechts voorbijgegaan. geen enkele reactie op mij gegeven, zaten gewoon allemaal achter hun stuur te maffen__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Gisteren een serieus degoutante chauffeur gezien. Ik rij op de A12 richting bergen op zoom. En er is een camion een andere aan het inhalen, uiteraard tegen 1,5km/ uur verschil maar soit. Ik hang er op het gemak achter en achter mij rijdt een Astra cabrio. Die houdt afstand van mij.
Daarachter reed een ongeduldige chauffeur in een A6 break die met zijn lichten aan het flashen was naar die astra. Die astra gaat er dan nog voor opzij ook en komt die audi in mijn gat hangen en begint wat te flashen naar mij. Ik doe teken van zijt gij blind hier rijden camions ik kan nie weg. Uiteindelijk is die camion de andere voorbij geraakt en geef ik rustig gas en die audi blijft in mijn gat boren. Ik schakel een paar viteskes terug, zet zijn 4 pinkers op en geef volle gas. ( kwas met een 335d opstap en niet met mijn leon).
Hij nam dezelfde afrit als mij en wat lichten later stond hij stil achter mij, ik ben uitgestapt om te gaan vragen wat het probleem was en om te zeggen dat zijn pharen goed werkte. Maar hij gunde mij geen blik en bleef strak voor zich uitkijken.BMW X5 45e
Comment
-
Gelukkig nam die met zijn A6 break geen bosmaaier uit zijn koffer. Ik stel mij dan de vraag : wie was wie aan het provoceren? Vier pinkers opzetten, vol gas geven en daarna nog even uitstappen om een babbel te gaan doen. In mijn ogen is vooral het laatste erom vragen. Niet persoonlijk u aangevallen voelen maar als ge dan zoiets als in Sint Niklaas voor hebt is dat er deels wel om vragen. En zit ge zelf uiteindelijk wel met de gebakken peren. En waarom? Omdat ge even uw hormonen niet de baas kon en vond dat ge maar de bullebak moest zijn. Had die met zijn A6 gewoon doorgelaten op het moment dat ge opzij kon en verder niets gedaan. Ge jaagt u veel minder op en ge gaat waarschijnlijk langer leven zonder risico op een hartaanval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGisteren een serieus degoutante chauffeur gezien. Ik rij op de A12 richting bergen op zoom. En er is een camion een andere aan het inhalen, uiteraard tegen 1,5km/ uur verschil maar soit. Ik hang er op het gemak achter en achter mij rijdt een Astra cabrio. Die houdt afstand van mij.
Daarachter reed een ongeduldige chauffeur in een A6 break die met zijn lichten aan het flashen was naar die astra. Die astra gaat er dan nog voor opzij ook en komt die audi in mijn gat hangen en begint wat te flashen naar mij. Ik doe teken van zijt gij blind hier rijden camions ik kan nie weg. Uiteindelijk is die camion de andere voorbij geraakt en geef ik rustig gas en die audi blijft in mijn gat boren. Ik schakel een paar viteskes terug, zet zijn 4 pinkers op en geef volle gas. ( kwas met een 335d opstap en niet met mijn leon).
Hij nam dezelfde afrit als mij en wat lichten later stond hij stil achter mij, ik ben uitgestapt om te gaan vragen wat het probleem was en om te zeggen dat zijn pharen goed werkte. Maar hij gunde mij geen blik en bleef strak voor zich uitkijken.
Op een secundaire weg kan je iemand met een gewone A6 toch serieus terug enerveren als je met een 335d op de baan bent hé. Gewoon trager rijden tot hij u begint in te halen, dan volgas zodat hij terug achter u moet invoegen, en dan weer op het gemak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAls ze hun grootlichten gebruiken, ga dan gewoon wat trager rijden.
Op een secundaire weg kan je iemand met een gewone A6 toch serieus terug enerveren als je met een 335d op de baan bent hé. Gewoon trager rijden tot hij u begint in te halen, dan volgas zodat hij terug achter u moet invoegen, en dan weer op het gemak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenGelukkig nam die met zijn A6 break geen bosmaaier uit zijn koffer. Ik stel mij dan de vraag : wie was wie aan het provoceren? Vier pinkers opzetten, vol gas geven en daarna nog even uitstappen om een babbel te gaan doen. In mijn ogen is vooral het laatste erom vragen. Niet persoonlijk u aangevallen voelen maar als ge dan zoiets als in Sint Niklaas voor hebt is dat er deels wel om vragen. En zit ge zelf uiteindelijk wel met de gebakken peren. En waarom? Omdat ge even uw hormonen niet de baas kon en vond dat ge maar de bullebak moest zijn. Had die met zijn A6 gewoon doorgelaten op het moment dat ge opzij kon en verder niets gedaan. Ge jaagt u veel minder op en ge gaat waarschijnlijk langer leven zonder risico op een hartaanval.
Gelukkig is uw laatste zin in schril contrast met deze vraagstelling. Way to go uiteraard.
Maar ook ik heb nog zwakke momenten.
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAls ze hun grootlichten gebruiken, ga dan gewoon wat trager rijden.
Op een secundaire weg kan je iemand met een gewone A6 toch serieus terug enerveren als je met een 335d op de baan bent hé. Gewoon trager rijden tot hij u begint in te halen, dan volgas zodat hij terug achter u moet invoegen, en dan weer op het gemak.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Ik was al wat geprikkeld door wat problemen op controle met de bmw, en dan kwam die camion in de weg rijden. Die mensen moeten ook werken uiteraard, en als er dan zo een onnozelaar achter mij komt hangen zal ik wss iets harder hebben gereageerd dan anders .BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtengisteren op de E314 tijdens de spits... manmanman, wat een imbecielen!
Na welgeteld 2min mijn kas opfretten ben ik op mijn gemak tegen 110 iedereen langs rechts voorbijgegaan. geen enkele reactie op mij gegeven, zaten gewoon allemaal achter hun stuur te maffen
Onlangs gezien, een bestelwagen op het linkse rijvak aan 100km/u en deze bleef bewust langs een vrachtwagen rijden. Natuurlijk een hele file achter hem en op linkse vak voor hem... NIKS... grrr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk BerichtenGelukkig nam die met zijn A6 break geen bosmaaier uit zijn koffer. Ik stel mij dan de vraag : wie was wie aan het provoceren? Vier pinkers opzetten, vol gas geven en daarna nog even uitstappen om een babbel te gaan doen. In mijn ogen is vooral het laatste erom vragen. Niet persoonlijk u aangevallen voelen maar als ge dan zoiets als in Sint Niklaas voor hebt is dat er deels wel om vragen. En zit ge zelf uiteindelijk wel met de gebakken peren. En waarom? Omdat ge even uw hormonen niet de baas kon en vond dat ge maar de bullebak moest zijn. Had die met zijn A6 gewoon doorgelaten op het moment dat ge opzij kon en verder niets gedaan. Ge jaagt u veel minder op en ge gaat waarschijnlijk langer leven zonder risico op een hartaanval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGisteravond op de kleine ring ook zo een motard mogen tegenkomen. Zijn geschreeuw in zijn integraalhelm hoorde ik eerder dan het gerev van zijn S1000RR, wat al opmerkelijk is en ik dan toch minder zin heb om met mijn twee zijkoffers ruimte te gaan zoeken tussen twee auto's om zo een individu door te laten.
Niet dat het hielp, want ik kon eens hij mij voorbij was omdat ik uitleg vroeg hem moeiteloos volgen aan elk licht.
Camera had ik nog niet gestart de eerste keer dat ie tegen mij muilde...
Maar goed... Gevalletje niet aangepaste kledij (hij zat gewoon in zijn jeans en winterjas), omhoog geplooide nummerplaat en helm waarvan de D-ring niet eens gebruikt is. En dus roepen dat mensen aan de kant moeten, nog luider dan zijn S1000RR. Is wel een prestatie
Comment
Comment