Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    En het eerste is gerelateerd aan het tweede? Fantastisch! Als je ooit in panne staat, zet het hier maar niet : want je zal uitgemaakt worden voor debiel.
    Ik veronderstel dat ge kunt lezen, dan moet ge mijn antwoorden nog eens herlezen, want daar staat het antwoord op u vrag al in.
    Namelijk dit:
    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Het tweede deel van de reactie slaat trouwens niet enkel op deze bus.
    Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    hoor ik je nog?
    Al ik niks zinnigs of intressants te vertellen heb dat een bijdrage levert tot een topic, dan zulde mij idd niet "horen".
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het blijft entertaining...

Comment

• Die hare kop na uw gebaar...

Comment

• Stel u voor dat ge dat nu knal overhoop vlamt, zijt ge dan in fout? Ik mag toch veronderstellen van niet? Want het laatste waar je je aan verwacht is toch een voetganger die daar overloopt...
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Iedere dag wordt je als motard bijna de dood ingereden door idioten die met hun gsm aan t spelen zijn. Ze zouden zich beter daar eens een half jaar op focussen.
            U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Stel u voor dat ge dat nu knal overhoop vlamt, zijt ge dan in fout? Ik mag toch veronderstellen van niet? Want het laatste waar je je aan verwacht is toch een voetganger die daar overloopt...
              Zou ni weten waarom nie.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                Zou ni weten waarom nie.
                Omdat zij door rood oversteekt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  Omdat zij door rood oversteekt?
                  Dat zou kunnen, maar ze bevind zich wel op een "zebra" (vreemd, kan dat filmpje niet meer zien).
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Dat zou kunnen, maar ze bevind zich wel op een "zebra" (vreemd, kan dat filmpje niet meer zien).
                    En dan? Ze loopt door het rood. Of daar nu een zebrapad is of niet maakt niet uit, lijkt me. Trouwens, ik heb nog nooit een rood licht voor voetgangers gezien zonder zebrapad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                      En dan? Ze loopt door het rood. Of daar nu een zebrapad is of niet maakt niet uit, lijkt me. Trouwens, ik heb nog nooit een rood licht voor voetgangers gezien zonder zebrapad.
                      En hoe ga jij dat bewijzen dat die al niet op het zebra wandelde toen het nog groen was? (pasop, heb er ook een bloedhekel aan dat voetgangers als maar door het rood wandelen), en stond er links van Wooter al niet eentje te wachten?

Comment

En hoe ga jij dat bewijzen dat die al niet op het zebra wandelde toen het nog groen was? (pasop, heb er ook een bloedhekel aan dat voetgangers als maar door het rood wandelen), en stond er links van Wooter al niet eentje te wachten?
                        Getuigen genoeg, en die twee auto's links van Wooter moesten ook in de remmen om die trien niet aan te rijden.

Comment

• Het probleem is dit:

7.1. Elke weggebruiker moet de bepalingen in dit reglement naleven.Onverminderd de naleving van de bepalingen in dit reglement mag de bestuurder kwetsbaardere verkeersdeelnemers niet in gevaar brengen, met name wanneer het gaat om fietsers en voetgangers, inzonderheid wanneer het kinderen, bejaarden of personen met een handicap betreft.
                          Hieruit volgt dat, onverminderd de artikelen 40.2 en 40ter, tweede lid, elke bestuurder dubbel voorzichtig moet zijn bij aanwezigheid van dergelijke kwetsbaardere weggebruikers, of wanneer hun aanwezigheid op de openbare weg kan voorzien worden, in het bijzonder op een openbare weg zoals gedefinieerd in artikel 2.38.
                          Had ik madam aangereden, mag je er zeker van zijn dat haar advocaat met dit op de proppen zou komen.

Comment

• kan natuurlijk niet voorzien worden, tijdens rood hoort een voetganger daar helemaal niet te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                              Getuigen genoeg, en die twee auto's links van Wooter moesten ook in de remmen om die trien niet aan te rijden.
                              Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Het probleem is dit:

Had ik madam aangereden, mag je er zeker van zijn dat haar advocaat met dit op de proppen zou komen.
                              Ha ik heb terug beeld (effe PC terug op gestart).

Het is inderdaad duidelijk te zien dat Wooter groen heeft en je kan helemaal in het begin de "roekeloze dame" haar eerste stap zien zetten (links van die wagens als het al groen is voor hem), aan het einde zie je dan ook inderdaad dat ze rood had. Hierover geen discussie mogelijk maar wat Wooter hierboven aanhaald kan je donder op zeggen dat dit tersprake zal komen. En getuigen...pffff... je weet toch hoe mensen zijn, nee toch?

Comment

• Mijn getuige hangt rechts aan mijn helm

Comment

• De voetganger is 'in principe' in fout, maar stel dat je ze aanrijdt dan ga je haar wel mogen vergoeden bij schade want ze is een zwakke weggebruiker..

Comment

• De verzekeraar vergoed de schade, maar dat bepaald de schuld nog niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                      De voetganger is 'in principe' in fout, maar stel dat je ze aanrijdt dan ga je haar wel mogen vergoeden bij schade want ze is een zwakke weggebruiker..
                                      Vaak gemaakte, foute veronderstelling door mensen. Ik heb daarvoor een verzekeraar (wettelijk verplicht), maar al heb ik 68416416 voetgangers aangereden, dan nog bepaalt dat de schuld niet.

Dus mijn verzekeraar zal betalen, maar ik kan perfect in recht gesteld worden.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Overigens heb ik ook een ergernis hoewel die mensen wettelijk niks mis doen...

Ik tank regelmatig bij dezelfde pomp. De naft staat er belachelijk goedkoop, daarmee.

Maar dat tankstation heeft 4 pompen. 2 met Euro95 en diesel, en 2 met Euro95, Euro98 en diesel. Mijn brommer vereist Euro98. Maar ik moet regelmatig wachten tot een van de twee venten met zijn dieselende leasekar klaar is met tanken, want mensen verrekken het om die andere pomp te gebruiken waar geen Euro98 beschikbaar is, maar wel diesel.

Comment

• ergernis van de laatste 2 dagen. Bij druk verkeer waar mensen moeten invoegen mensen die weigeren te ritsen en je er niet tussenlaten. Is nochtans niks moeilijks aan
                                          Last edited by Speedhunter; 16/11/2012, 21:04.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X