Oorspronkelijk geplaatst door Igor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
-
een afrit is geen kruispunt, een oprit wel.
Kan je duidelijk zien op de ring van Antwerpen, daar wordt de elektronische snelheidsaanduiding alleenherhaald na een oprit.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZe flitsen daar soms vanop die brug, dus altijd ff uit de doppen kijken als je je niet aan die 90 wil houden En ze controleren ook vanop de brug dat je de doorlopende witte lijn respecteert, dus ook daarvoor uit je doppen kijken daar
Comment
-
Niet aangegeven wegenwerken
Ik reed woensdagavond vlot 100 op een boerenbaantje waar je 70 mag, en ik ken die weg uit mijn duimpje. Maar blijkbaar hadden ze daar een paar dagen voordien de asfalt weggeschraapt. Met als gevolg dat mijn golfke een harde klap mocht incasseren
Al een change dat er geen stukken aan zijn, ik vreesde er echt voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk BerichtenNiet aangegeven wegenwerken
Ik reed woensdagavond vlot 100 op een boerenbaantje waar je 70 mag, en ik ken die weg uit mijn duimpje. Maar blijkbaar hadden ze daar een paar dagen voordien de asfalt weggeschraapt. Met als gevolg dat mijn golfke een harde klap mocht incasseren
Al een change dat er geen stukken aan zijn, ik vreesde er echt voor
Maar de kans dat ge daar schade van zoud kunnen hebben door daar over te vlammen is zo goed als onbestaande. Dat geeft wel een serieuze slag, maar dat is ook alles.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Aan die vorte zondagsrijders!
Merdeu!
Ben daarjuist uitgestapt op de Leuvense steenweg. Ne ***** zit al den hele tijd 50 te rijden, dus steek ik em voorbij. Begint die met zen lichte te flikkeren ze
Erger mij daar den laatste tijd al redelijk fel aan, ma nu was't den laatste druppel!!
Uitgestapt en die gaan uitschijte da het geen naam had! Als die ezels ni sneller durve rijde dan 50, of gewoon graag treuzelen, da ze dan thuis blijve of zich aan de kant zette en een boekske lezen in hun auto! En da ze dan zeker ni staan flikkere gelijk ne debiel als ze voorbijgestoken worden. aaaaaarrhgg!
Is da nu zo moeilijk om 70 te rijde waar ge 70 moogt?? (da ge ni perfect 70 doet, ok, ma 20km/h verschil?) man man man man
Of is't da ze het doen om hun verbruik laag te houde??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenAan die vorte zondagsrijders!
Merdeu!
Ben daarjuist uitgestapt op de Leuvense steenweg. Ne ***** zit al den hele tijd 50 te rijden, dus steek ik em voorbij. Begint die met zen lichte te flikkeren ze
Erger mij daar den laatste tijd al redelijk fel aan, ma nu was't den laatste druppel!!
Uitgestapt en die gaan uitschijte da het geen naam had! Als die ezels ni sneller durve rijde dan 50, of gewoon graag treuzelen, da ze dan thuis blijve of zich aan de kant zette en een boekske lezen in hun auto! En da ze dan zeker ni staan flikkere gelijk ne debiel als ze voorbijgestoken worden. aaaaaarrhgg!
Is da nu zo moeilijk om 70 te rijde waar ge 70 moogt?? (da ge ni perfect 70 doet, ok, ma 20km/h verschil?) man man man man
Of is't da ze het doen om hun verbruik laag te houde??
Nu, ik versta je reactie wel hoor!
Vandaag 2 keer in de remmen moeten gaan omdat men een richtingsaanwijzer letterlijk als voorrangswijzer gebruikt.
De 1e persoon:
Die aarzelde, stak zn richtingswijzer aan en dan terug uit. Dus ik gaf terug gas bij en net op het laatste moment stak hij zn richtingswijzer opnieuw aan en kwam hij lichtjes "duwen". Hoewel de neiging zéér groot was om niet te plooien toch maar wijselijk op de rem gaan staan. Vervolgens eens met de grootlichten getrokken en meneer stak zn hand op. Wrs om zich te excuseren.
De 2e persoon:
Op de expressbaan (2 rijvakken), 1e rijvak stond volledig vast want er was file voor de afrit te nemen. Meneer komt op een enorm nonchalante manier voor me, want op het 2e vak reden we 50à60km/u. Vervolgens steekt meneer 5 auto's voorbij en natuurlijk, de richtingsaanwijzer ging terug aan naar rechts. Zodat de mensen die de afslag niet wilden nemen gezellig ook kunnen wachten. Heb dan maar continu blijven claxoneren tot hij terug zn gaspedaal vond. Jammer voor hem maar voorsteken moet je maar niet doen Owja, met de 2e persoon voelde ik me behoorlijk agressief worden. Lang geleden dat ik dat gevoel had ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B&V Bekijk BerichtenAan die vorte zondagsrijders!
Merdeu!
Of is't da ze het doen om hun verbruik laag te houde??2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenHahaha, da stuift daar nogal zeker als gij thuiskomt?
Nu, ik versta je reactie wel hoor!
Vandaag 2 keer in de remmen moeten gaan omdat men een richtingsaanwijzer letterlijk als voorrangswijzer gebruikt.
De 1e persoon:
Die aarzelde, stak zn richtingswijzer aan en dan terug uit. Dus ik gaf terug gas bij en net op het laatste moment stak hij zn richtingswijzer opnieuw aan en kwam hij lichtjes "duwen". Hoewel de neiging zéér groot was om niet te plooien toch maar wijselijk op de rem gaan staan. Vervolgens eens met de grootlichten getrokken en meneer stak zn hand op. Wrs om zich te excuseren.
De 2e persoon:
Op de expressbaan (2 rijvakken), 1e rijvak stond volledig vast want er was file voor de afrit te nemen. Meneer komt op een enorm nonchalante manier voor me, want op het 2e vak reden we 50à60km/u. Vervolgens steekt meneer 5 auto's voorbij en natuurlijk, de richtingsaanwijzer ging terug aan naar rechts. Zodat de mensen die de afslag niet wilden nemen gezellig ook kunnen wachten. Heb dan maar continu blijven claxoneren tot hij terug zn gaspedaal vond. Jammer voor hem maar voorsteken moet je maar niet doen Owja, met de 2e persoon voelde ik me behoorlijk agressief worden. Lang geleden dat ik dat gevoel had ^^
Daarnet nog bijna frontaal geramd op weg naar de training... Ik wil op't kruispunt links, op de 1 of de andere manier had ik niet gezien dat er een tegenligger kwam. Je mag er 50, denk dat mevrouw en haar vriendje ergens tegen 90 aan't gaan waren. Dus ik stond met men snuit al op hun vak en omdat ik niemand aan zo'n snelheid verwachte, stopte ik volledig. (in normale omstandighede geef je effe gas zodat je snel over bent, maar dat was nu te riskant) En ipv weg te sturen (ze kon nog op haar vak blijven) rijdt die gewoon recht op mij af! Ik was gewoon aan het wachten op de slag...
Ze kwam tot stilstand NAAST mij! Naast!! En dan langs mijn passagierskant, dus zij stond op het verkeerde rijvak... Damn, ik had ze moeten zien, maar ik stond nog op tijd stil zodat ze gwn op haar vak kon blijven. brrr, vies gevoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMensen die 'n'en zetten waar er geen mogen (den laatste tijd)+(den laatste druppel) en die het vertikken van 'n'en te zetten waar het wel moet (durve? rijde? dan)+(plus vele andere plaatsen, teveel om alles te kopiëren). Al die posts lezen zo ongemakkelijk.
Eigenlijk is dat gewoon typen zoals ze het zeggen, ik doe dat ook soms.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMensen die 'n'en zetten waar er geen mogen (den laatste tijd)+(den laatste druppel) en die het vertikken van 'n'en te zetten waar het wel moet (durve? rijde? dan)+(plus vele andere plaatsen, teveel om alles te kopiëren). Al die posts lezen zo ongemakkelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gef Bekijk Berichtenervaringsdeskundige?'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZe flitsen daar soms vanop die brug, dus altijd ff uit de doppen kijken als je je niet aan die 90 wil houden En ze controleren ook vanop de brug dat je de doorlopende witte lijn respecteert, dus ook daarvoor uit je doppen kijken daar
Comment
-
Toen ik gisteren morgend naar mijn werk reed tot twee maal toe bijna geramd geweest door een vrachtwagen, was echt eene zot op de baan
Ik reed op de Naamsesteenweg (N80) in Sint-Truiden over de brug (baan Tienen-Luik), aan de oprit kwam een vrachtwagen opgereden (kwam van de kant van Luik) en die is gewoon doorgereden zonder te stoppen alhoewel er een stop-bord en streep over de weg staat. Ik heb mij daar moeten wegsmijten, gelukkig is daar een verdrijvingsvlak waarover ik kon uitwijken.
Toen ik een stuk verder was, al richting Hasselt (verkeerslichten kruising Melveren -Zepperen voorbij) nader ik trager verkeer en ik reed 95 op cruise control dus ik keek of er achteropkomend verkeer was. D'r waren 2 auto's links en een vrachtwagen in de verte achter mij. Ik laat die twee auto's passeren, zet mijn pinker op en ga langzaam naar links, opeens zie ik die vrachtwagen afgedenderd komen dus maar snel terug naar rechts gegaan (kon nog net achter de auto rechts invoegen).
En voor ik het wist was de vrachtwagen mij al voorbij, ik ga terug naar links en geef gas bij, toen ik aan 120 km/h zat reed hij nog steeds van mij weg
Dat was dus twee keer dezelfde vrachtwagen he, en ik die dacht dat die maar 90 mochtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenToen ik gisteren morgend naar mijn werk reed tot twee maal toe bijna geramd geweest door een vrachtwagen, was echt eene zot op de baan
Ik reed op de Naamsesteenweg (N80) in Sint-Truiden over de brug (baan Tienen-Luik), aan de oprit kwam een vrachtwagen opgereden (kwam van de kant van Luik) en die is gewoon doorgereden zonder te stoppen alhoewel er een stop-bord en streep over de weg staat. Ik heb mij daar moeten wegsmijten, gelukkig is daar een verdrijvingsvlak waarover ik kon uitwijken.
Toen ik een stuk verder was, al richting Hasselt (verkeerslichten kruising Melveren -Zepperen voorbij) nader ik trager verkeer en ik reed 95 op cruise control dus ik keek of er achteropkomend verkeer was. D'r waren 2 auto's links en een vrachtwagen in de verte achter mij. Ik laat die twee auto's passeren, zet mijn pinker op en ga langzaam naar links, opeens zie ik die vrachtwagen afgedenderd komen dus maar snel terug naar rechts gegaan (kon nog net achter de auto rechts invoegen).
En voor ik het wist was de vrachtwagen mij al voorbij, ik ga terug naar links en geef gas bij, toen ik aan 120 km/h zat reed hij nog steeds van mij weg
Dat was dus twee keer dezelfde vrachtwagen he, en ik die dacht dat die maar 90 mochten
Comment
-
De treinstaking van deze ochtend
Steek al wat staakt in een kamertje, en spuit het vol met traangas. Idioten!
Nu kan ik vanavond hoogstwaarschijnlijk wéér in de file staan, tussen allerlei idioten die het niet gewoon zijn met de wagen te rijden in de spits en allerlei gekke toeren uithalen.
Edit: waar zit Gewoon Ik om al die treinpendelaars hun rijbewijs te laten opfretten als ze zotte stoten uithalen?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
Comment