Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
    Youtube staat vol van filmpjes op publieke plaatsen met herkenbare personen.

Ik heb er geen schrik van dat iemand zijn beklag zou doen omdat zijn nummerplaat en gezicht zichtbaar zijn terwijl we beiden op de snelweg zijn. De snelweg is openbare weg, en bijgevolg kan je redelijkerwijs aannemen dat je niet kan profiteren van enige privacy zolang je geen geblindeerde ruiten hebt.

Willytoyota kan vragen dat iemand stopt met filmen, maar daar houdt het bij op. Als die persoon blijft filmen, heeft Willy de keuze om zich te onttrekken van de camera en/of de politie erbij te halen. Maar dat wordt moeilijk als we beiden op de snelweg zitten te rijden en hij enkel mijn nummerplaat heeft om me te identificeren, net zoals ik enkel zijn nummerplaat heb om hem te identificeren. Aangezien we beiden geen toegang hebben tot de databank van de DIV, zal ie al een klacht moeten indienen bij de politie die daarop een onderzoek start. Hij zal bijgevolg pas als het dossier compleet is en er grond voor vervolging is en hij als burgerlijke partij en ik als beklaagde gedagvaard wordt mijn adres te weten komen.

Bijgevolg, de enige dreiging die willytoyota kan maken is dat ie naar de politie gaat stappen. Met dit verschil dat hij geen camerabeelden heeft van het gebeuren, en dus best goed een nummerplaat onthoudt en mag hopen dat een procureur er toch een reden tot vervolging in ziet. Maar zolang Willy zijne kop en zijn nummerplaat niet op het internet verschijnen kan hij zelfs helemaal niet hopen op vervolging...
    Ik denk dat Willytoyota van het marginale type is dat jouw stukje tekst zelfs niet 100% begrijpt, en liever geweld gebruikt.

Zo'n beetje een ouder type van http://www.zottenbere.be/ .
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Mannen, hou het hoofd eens een beetje koel, dat is niet moeilijk met dit weer denk ik hé? Geen persoonlijke verwijten op het forum aub.

Om toch ook iets toe te voegen aan mede moderator Wooter zijn post vind IK persoonlijk dat die Mercedes weinig verkeerd doet buiten te remmen. Ik heb zelf ook met de motor gereden en zelden tussen de rijstroken voorbijgestoken. Gewoonweg omdat ik dat te gevaarlijk vind en je veel meer moet anticiperen op andermans rijgedrag.
      Als ik dat filmpje nu zo bekijk toont het voor mij alsof je u voordoet als politie met die orange helm en naast die Mercedes gaat hangen om hem de les te spellen. Als ik dit zou tegenkomen ik zou die gewoon voorbij rijden al is hij aan het sms'en, haar aan het kammen of aan het fappen
      2014 Bmw 118d Estorill //M
      2000 Bmw 320d
      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Dragon,

Ik rij ze ook meestal voorbij, maar dit was de 4e keer op minder dan 10 km dat er ene aan het stunten was zonder op te letten, en hier had ik snel door waarom: zijn emails.

Als ik met de auto rij, ga ik er ook niet langs rijden om te kijken wat die mens mis doet, maar je komt van die gasten die onnodig remmen zo vaak tegen dat me dat stevig irriteert. Met de motorfiets heb je dan nog de luxe om er toch nog eenvoudig voorbij te rijden, maar met de auto mag je zoals die Peugeot maar lekker mee remmen...

Comment

• Klopt wel wat hier geschreven wordt. In principe gaat niemand zomaar klacht neer leggen omdat er gefilmd werd. Persoonlijk vind ik het wel niet kunnen dat iedereen zomaar iedereen gaat filmen en alles op het internet smijt. Mijn woning werd eens gefilmd voor de reeks familie. Voor ze gingen filmen zijn ze schriftelijk toestemming komen vragen. Enkel omdat mijn woning een luttele seconde in beeld zou komen. En na akkoord gevraagd of mijn wagen in beeld mocht komen of ik hem liever even uit beeld wou zetten. Ik vond dat toch tof dat ze het tenminste eerst gevraagd hadden en natuurlijk getekend voor toestemming.

Over dreigementen spreek ik mij niet uit. Mijn schoonbroer zegt altijd : blaffende honden bijten niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
            Mannen, hou het hoofd eens een beetje koel, dat is niet moeilijk met dit weer denk ik hé? Geen persoonlijke verwijten op het forum aub.

Om toch ook iets toe te voegen aan mede moderator Wooter zijn post vind IK persoonlijk dat die Mercedes weinig verkeerd doet buiten te remmen. Ik heb zelf ook met de motor gereden en zelden tussen de rijstroken voorbijgestoken. Gewoonweg omdat ik dat te gevaarlijk vind en je veel meer moet anticiperen op andermans rijgedrag.
            Als ik dat filmpje nu zo bekijk toont het voor mij alsof je u voordoet als politie met die orange helm en naast die Mercedes gaat hangen om hem de les te spellen. Als ik dit zou tegenkomen ik zou die gewoon voorbij rijden al is hij aan het sms'en, haar aan het kammen of aan het fappen
            Ik zal sebiet mijne kop eens in de sneeuw duwen

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten
              neem het op zoals je wilt , ik wil het niet dat de een of andere kwibus mij filmt ok ; en als je mijn post als een bedreiging ziet is dat u probleem niet het mijn
              dan kom je beter niet meer buiten, hangen overal camera's dezer dagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                dan kom je beter niet meer buiten, hangen overal camera's dezer dagen
                Maar deze beelden worden meestal niet zomaar op het internet gesmeten om een bepaald gedrag aan te klagen... toch een subtiel verschil dacht ik zo.
                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• maakt mij niet veel uit. als ge niet wilt opvallen moet ge u maar gedragen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                    Wel ik moest deze morgen mijn kleinkinderen naar school doen. Voor mij hing er ook iemand aan 30 a 35 km/uur en ik vond dat meer dan hard genoeg. Ik liet genoeg ruimte en bij het remmen voelde ik de wagen zelfs nog wat schuiven. Op tremelobaan komt er zo een jonge klakskesgast met zijn zwarte dodge ram ons voorbij gevlogen. De sneeuw spatte op de wagens. Hij toeterde nog op mijn voorganger. Waarschijnlijk omdat die zo traag reed. En juist voor centrum Tremelo moest ik eens ferm lachen toen ik zag dat de politie hem van de weg had geplukt. Hij stond bijna wenend naast zijn dodge in de sneeuw. Zo'n mensen mogen ze van mij levenslang rijverbod geven. Wat als die met zijn dodge tegen mij komt gevlogen? Wat als mijn kleinkinderen dan iets overkomt? Ik kom liever ergens 5 minuten te laat aan dan nooit. Maar helaas hebben mensen geen geduld meer, liggen ze liever die 5 minuten langer in hun bed en jagen zich dan zo op dat ze ongelukken begaan.

Mijnheer Luc///M3 : sta een half uur vroeger op en rij zonder stress naar uw bestemming. In plaats van u op te jagen en te vloeken op mensen die hun leven nog lief zijn.
                    Je reed 30 en voelde je wagen nog schuiven?! Door gewoon rechtdoor te rijden?! Zeker dat je banden en uitlijning OK zijn?
                    Ik ben daarstrakts met mijn BMW RWD waarover men zo lelijk doet als "levensgevaarlijk" in de sneeuw, ook een tiental wagens vooirbij gegaan die absoluut debiel 30 reden.
                    Het gevaarlijke daaraan is dat je even over het stuk onbereden moet om in te halen, maar verder is er absoluut niets aan de hand... Dat je defensiever gaat rijden en je snelheid aanpast is niet meer dan normaal! Maar op gewone wegen waar men gestrooid heeft en waar door druk verkeer de sneeuw ook smelt, zie ik geen enkele reden om 30 te rijden hoor....

Ik heb een stuk binnendoor gereden op onbehandelde kleine wegen, en zelfs daar was 30 relatief traag, behalve aan bochten en kruispunten. Zolang je rijdt op sneeuw is er niks aan de hand.
                    Ik rij niet hard, ik vlieg laag
                    www.meevliegen.be

Comment

.
                      Jij mag van mij denken wat je wil MAAR mij filmen laat ik niet toe , nu gesnopen clown en als je een persoonlijk probleem met mij hebt ben ik ALTIJD bereid om naar een oplossing te zoeken.
                      Zou het is heel graag hebben dat je op mijne oprit komt zoals met die mens in haacht en das geen bedreiging maar een uitnodiging
                      Als ik eens in de buurt ben en tijd heb zal ik eens langskomen. Geef me alvast je adres anders. Zal ik m'n clown outfit meebrengen? Nu, voor alle duidelijkheid, als jouw oplossing geweld inhoudt, pas ik toch liever. Dan kan je beter die juffrouw van Haacht uitnodigen.

Oorspronkelijk geplaatst door willytoyota Bekijk Berichten
                      Dank u , eindelijk ne mens met verstand
                      Blij dat jullie elkaar hebben gevonden, ik had al een voorgevoel dat dit zou gebeuren. Misschien moeten jullie maar eens afspreken om wat bij te praten als vrienden voor het leven.

Comment

• Dan is het nog een dame waar mijnheer een grote muil tegen op zet manman gij ze klein bleterke achter u kaske groot bakkes .
                        we treffen mekaar zeker nog is op een evenement en das geen bedreiging maar een belofte.
                        en aan de mods hier als je van mij alles wist gelieve die bleter hier boven ook zijn post over die mini te wissen .
                        dank u

Comment

• Hey mannen hou het eens een beetje gezellig ja. Als je wil afspreken op elkaars oprit doe dat dan via PM
                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                          2000 Bmw 320d
                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ampire Bekijk Berichten
                            Wel ik moest deze morgen mijn kleinkinderen naar school doen. Voor mij hing er ook iemand aan 30 a 35 km/uur en ik vond dat meer dan hard genoeg. Ik liet genoeg ruimte en bij het remmen voelde ik de wagen zelfs nog wat schuiven. Op tremelobaan komt er zo een jonge klakskesgast met zijn zwarte dodge ram ons voorbij gevlogen. De sneeuw spatte op de wagens. Hij toeterde nog op mijn voorganger. Waarschijnlijk omdat die zo traag reed. En juist voor centrum Tremelo moest ik eens ferm lachen toen ik zag dat de politie hem van de weg had geplukt. Hij stond bijna wenend naast zijn dodge in de sneeuw. Zo'n mensen mogen ze van mij levenslang rijverbod geven. Wat als die met zijn dodge tegen mij komt gevlogen? Wat als mijn kleinkinderen dan iets overkomt? Ik kom liever ergens 5 minuten te laat aan dan nooit. Maar helaas hebben mensen geen geduld meer, liggen ze liever die 5 minuten langer in hun bed en jagen zich dan zo op dat ze ongelukken begaan.

Mijnheer Luc///M3 : sta een half uur vroeger op en rij zonder stress naar uw bestemming. In plaats van u op te jagen en te vloeken op mensen die hun leven nog lief zijn.
                            Het is niet omdat gij zo bang bent omdat je zo beïnvloedbaar bent dat anderen zich daarom volledig moeten aanpassen. Er was deze morgen vrijwel nergens reden om extra traag te rijden maar toch krioelde het van de angsthazen die de boel ophielden.

Comment

Dan is het nog een dame waar mijnheer een grote muil tegen op zet manman gij ze klein bleterke achter u kaske groot bakkes .
                              we treffen mekaar zeker nog is op een evenement en das geen bedreiging maar een belofte.
                              en aan de mods hier als je van mij alles wist gelieve die bleter hier boven ook zijn post over die mini te wissen .
                              dank u
                              Een vrouw met zulke manieren zou ik geen dame durven noemen. Je kent me blijkbaar erg goed want je weet niet alleen wat voor iemand ik ben maar ook nog naar welke evenementen ik ga?
                              Van mij is hier nog niks gewist en ik heb ook niemand gevraagd om iets van een ander te wissen. Vreemd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk Berichten
                                Mannen, hou het hoofd eens een beetje koel, dat is niet moeilijk met dit weer denk ik hé? Geen persoonlijke verwijten op het forum aub.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Het is niet omdat gij zo bang bent omdat je zo beïnvloedbaar bent dat anderen zich daarom volledig moeten aanpassen. Er was deze morgen vrijwel nergens reden om extra traag te rijden maar toch krioelde het van de angsthazen die de boel ophielden.
                                  Voor diegenen die de Tremelobaan niet kennen. Dit is de weg van Keerbergen naar Tremelo. Een gewone weg met langs beide zijden een fietspad. Rond 8.30 uur rijden daar tientallen schoolgaande fietsers. Buiten het feit dat het vrij glad was en er toch druk verkeer was reden er dus fietsers vlak naast de wagens. Ondanks de weg vrij goed van sneeuw was vrijgemaakt zaten er toch ook nog veel gladde plekken in. Eén keer schuiven en op een fietspad terecht komen zou genoeg kunnen zijn om op VTM te komen. Het is geen kwestie van bang zijn maar gewoon om even gezond verstand te gebruiken. Ik wil u het horen uitleggen als ge voor de onderzoeksrechter kunt gaan staan omdat ge een kind met haar fiets hebt omver gereden (of geschoven). Ik blijf erbij : liever iets rustiger rijden en 5 minuten later aankomen dan nooit aankomen. En om op mijn post terug te komen : ik weet niet waarom de politie die dodge had tegen gehouden maar ik vermoed dat het om zijn egoïstisch en gevaarlijk rijgedrag was.

Comment

• Als de weg vrij goed is vrijgemaakt, is er geen reden om met winterbanden 30 per uur te gaan rijden. Zeker niet als er ook nog eens fietsers op het vrijgemaakte fietspad rijden.

Wat me stoort is niet dat u en uw voorligger 30 rijden, maar dat u roept voor een levenslang rijverbod omdat u de perceptie hebt dat uw leven in gevaar was. Ben er zeker van dat die met zijn Dodge dat nodeloos 30 rijden beu was en een moment zag waarop ie kon inhalen. Dat u dat als onveilig ervaart is dan toch volledig op uw rekening?

Als de standaard is 'ik voel me onveilig' om mensen hun rijbewijs levenslang af te pakken, dan gaat het niet lang meer duren of iedereen gaat met het OV of te voet naar het werk.

Comment

• In mijn geval is het de N60,viervaksbaan met een pechstrook en dan pas een fietspad,geen enkele fietser te bekennen ,kwestie van geen appelen met peren te vergelijken ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                        Ik erger me dood aan aan die angsthazen ,mensen lief,blijf thuis vraag desnoods een dag verlof ,maar zit niet te taffelen aan 30/uur,omdat het een beetje sneeuwt
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten

Sukkelaars die met dit weer denken dat ze nog kunnen rijden alsof het putje zomer is en ze alleen op de baan zijn.
                                        Zotten.
                                        ?????

Comment

• Wooter, werk jij als undercover zwaantje voor een programma als blik op de weg ofzo??

Comment

Working...
                                          X