Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En wat met de binnenring? Als het daar zwaar file is tussen Strombeek en Zaventem kan je een pak tijd winnen door afrit af oprit op te doen (Grimbergen er af, terug er op en gewoon de oprit volgen tot het weer een afrit wordt. Dan terug de oprit op eb je bent al aan de viaduct). Kan je een pak minuten winnen.
Zoals hier aan de afrit Grimbergen, komen ze van rechts de ring af en kruisen ze 2x een doorlopende witte lijn om terug de ring op de rijden. Ik heb er 's avonds al politie zien staan om daarop te controleren, kassa kassa
Als je van de binnenring komt hebben ze paaltjes gezet, anders kon je (als je rechts aanhield) gewoon opnieuw de ring oprijden. Er zijn er die links aanhouden en dan toch naar rechts afslaan om de ring op te rijden, en je hebt er die eerst rechts aanhouden, effectief naar rechts gaan en 200m verder draaien. Ik doe het laatste soms Kunnen ze niet veel aan doen.
De zoveelste die zijn BASIS niet kent ,zoals voorrang van rechts verlenen,en ook ne plazante die dacht dat hij voorrang van links had.
En oja 1 die dacht dat voorrang van rechts ook geldde op een prive parking.
Een vrouw (toevallig ) die voor t rood licht staat om rechtsaf te slaan, dan beslist dat ze rechtdoor moet dus gaat ze door 't rood op 't zebrapad staan en blokkeert ze heel de baan. Dan vooral nog van die mensen die 50 per uur rijden op een baan waar je 70 mag rijden!
Gisteren nog maar eens gemerkt dat er mensen bestaan zonder manieren of plichtsbesef. Op de parking van de Mediamarkt zit ik in mijn auto en parkeert er iemand zich naast mij. Ik start, dus hij kon duidelijk zien/horen dat ik in de auto zat, en die naast mij gooit zijn deur open tegen mijn spiegel. In plaats van eens iets te vragen vertrekt die gewoon. Ik ben dan maar uitgestapt om eens goed mijn gedacht te zeggen. Echt spijtig dat er niets aan was door die deur, want er mag wel eens een nieuwe spiegel op die auto komen
-Mensen die roken in de wagen, ok cava! Maar waarom moet men die peuken altijd uit de raam smijten terwijl er aspot voorzien is in de wagen!? (overvol!?)
-Mensen die met een aftermarket kitje xenon lichten rijden die naar ALLE kanten schijnen buiten naar waar het moet!
-En men grootste hekelpunt in het verkeer zijn de mensen die in de winterperiode ineens niet meer weten hoe de verlichting werkt! Of ze rijden totaal zonder, of ze rijden met stand en mistlichten... Of erger nog... me de grootlichten op!!
Pff kzou nen slechte police zijn hoor
-Mensen die roken in de wagen, ok cava! Maar waarom moet men die peuken altijd uit de raam smijten terwijl er aspot voorzien is in de wagen!? (overvol!?)
-Mensen die met een aftermarket kitje xenon lichten rijden die naar ALLE kanten schijnen buiten naar waar het moet!
-En men grootste hekelpunt in het verkeer zijn de mensen die in de winterperiode ineens niet meer weten hoe de verlichting werkt! Of ze rijden totaal zonder, of ze rijden met stand en mistlichten... Of erger nog... me de grootlichten op!!
Pff kzou nen slechte police zijn hoor
Haha idd herkenbaar,laatst stond er een golf 3 voor mij ook peuk buiten (waar je dan nog langs moet rijden)
En ook niet zo heel lang geleden,ne *dikke* in zijn bmw 5 reeks,met zijn vingerke pats sigaret gewoon tegen mijn auto en dan natuurlijk onder mijn wielen.
Triestig als je met zo een auto rijd,langs binnen laat stinken en dan geen rokerspakket kon betalen,willen maar niet kunnen zeker
Zo asociaal dat mensen kunnen zijn niet te schatten,boeren heb er geen ander woord voor.
@ mathiasvf : klinkt zo bekend,mensen aanzien een auto van een ander OOK als een gebruiksvoorwerp waar een diepe bluts of scharen normaal zijn.
...
Je moet daar maar eens naast/achter rijden met de moto.
Altijd fijn om een peuk tegen je pak/moto te krijgen!
Ook al tegengekomen, doen ze altijd moedwillig naar motorrijders toe waarna ze een mooie smile vertonen, die je er uiteraard achteraf kunt afkloppen bij het eerstvolgende rode licht
Is trouwens nog altijd verboden om dergelijke zaken op de openbare weg te smijten aangezien dit gewoon vervuiling is. Om nog maar te zwijgen van de schrikreactie (vooral 's nachts dan) door de vonken die daaruit komen, maar dat zal misschien enkel aan mij liggen. Ik vind het ronduit irritant, een ideaal moment om de grootlichten eens te testen. Moesten ze ook eens beginnen beboeten vind ik, zo heeft moeder natuur er ook wat aan.
Last edited by Aikinoodle007; 24/01/2013, 15:33.
Reden: schrijffout
Bij het ophalen van zwerfvuil langs de weg kom je echt zot veel sigarettenpeuken tegen, en dat zijn van die dingen die echt totaal niet vergaan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment