Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lol, die peugeot, even net niet inrijden op de agenten, ze mochten hem daarvoor nog eens extra voor de rechtbank slepen. Wat een dwaze kloot ook, ze staan daar met een rij Volvo's die 10x rapper zijn dan je kot en ge gaat even proberen weg te rijden?
    Stop gewoon, ook al heb je iets illegaal bij, de kans is er nog altijd dat ze het niet vinden. Als ze achter je aan moeten en ze stoppen je, gaan ze je auto natuurlijk volledig omkeren.
    Zouden ze eigenlijk niet gewoon het eind van de parking niet kunnen vastzetten en plaats maken als er iemand door mag rijden ipv gewoon open te laten? Je zou dit soort dingen ook al zeker vermijden dan.
    Dat kegeltje gooien zal wel eerder "uit natuurlijke reactie" geweest zijn dan met een nut.
    Last edited by |) ][ |V| ][; 16/01/2012, 11:38.

Comment

• Dat ze daar bij de uitgang van de parking gewoon iemand zetten met spijkermatten, dan heeft zo ne gast nog eens 4 nieuwe banden extra aan zijn been, en ze zullen geen verre achtervolgingen moeten doen.

Comment

• Daarnet weer een die mij doet wachten voor niks. We kennen het allemaal wel, je moet een hoofdweg over en je wacht op een auto die van links komt, maar die slaat rechtsaf, de straat in waar jij staat, zonder pinker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Daarnet weer een die mij doet wachten voor niks. We kennen het allemaal wel, je moet een hoofdweg over en je wacht op een auto die van links komt, maar die slaat rechtsaf, de straat in waar jij staat, zonder pinker.
          Ja de pinker zal een optie geweest zijn op die auto zeker
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Daarnet weer een die mij doet wachten voor niks. We kennen het allemaal wel, je moet een hoofdweg over en je wacht op een auto die van links komt, maar die slaat rechtsaf, de straat in waar jij staat, zonder pinker.
            En zelf dan nog.
            Na mn voorval onlangs, had het hier gepost dacht ik.

Ik zou daar niet meer op anticiperen totdat de wagen effectief indraait.
            Want je hebt dan van die klojo's die hun richtingaanwijzer 'vergeten' af te switchen met alle gevolgen vandien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
              En zelf dan nog.
              Ik zou daar niet meer op anticiperen totdat de wagen effectief indraait.
              Want je hebt dan van die klojo's die hun richtingaanwijzer 'vergeten' af te switchen met alle gevolgen vandien.
              Of die bij het huis willen afdraaien, net áchter de kruising ...

Comment

• de kerel in de zwarte Passat op de E19 deze ochtend die eerst een snoepverpakking en enkele kilometers verder een leeg pakje sigaretten door zijn venster naar buiten smeet. Boer!
                sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door betaveloce Bekijk Berichten
                  de kerel in de zwarte Passat op de E19 deze ochtend die eerst een snoepverpakking en enkele kilometers verder een leeg pakje sigaretten door zijn venster naar buiten smeet. Boer!
                  Kan ik mij ook zo aan ergeren!
                  Zeker die ene keer verleden jaar, toen ik een MPV achtig ding volgde in een 270 graden bocht (oprit autosnelweg). Raampje rechtsachter gaat open, en zoonlief smijt doodleuk een leeg chipszakje naar buiten. Het zakje werd direct door de (rij)wind verder gejaagd, richting mijn voorruit. Het zakje werd weggeblazen voordat het bij mijn ruit was, maar het was evenzeer verschieten.

Toen ik ze naderhand inhaalde en teken deed, keken ze natuurlijk met drie sterk als koeien naar een trein.

Comment

• Gisterenavond bijna omvergereden door een auto (ik was met de fiets), tegelijkertijd reed die blinde mol een fietser aan in de tegenovergestelde richting.

Je moet behoorlijk onkundig zijn om zo goed als tegelijkertijd 2 fietsers in tegengestelde richting omver te rijden, zeker op een baan die breed genoeg is.

Claxoneren dat die deed, maar stoppen : nee hoor, daarvoor stond zijn pamper te nat al waarschijnlijk.

Steekt geen fietser voorbij als je ziet dat er iets vanuit de andere richting afkomt, pummel. Bij mijn weten moet je minstens 1 meter afstand houden tussen de fietser en je voertuig!

Comment

• Deze morgend, aan de oprit van het sportpaleis.. 2 baanvakken worden 1 baanvak. En ik rij op het linkerbaanvak door tot het einde om te ritsen zoals het hoort zeker? Ik zet mooi mijn pinker op naar rechts en schuif rustig in. Begint er zo nen ouden vent in zen E39 te pushen bij zen voorligger en wilt mij rammen in de zijberm .. Ik begin te claxoneren en die gast blijft maar mij opzijpushen... Ik doe mijn raam open om er is tegen te roepen zeggen da hij moet leren ritsen en natuurlijk kijkt dien aap gewoon rechtdoor zonder ook maar 1x opzij te zien.

Ik dacht dat ritsen verplicht werd?
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Deze morgend, aan de oprit van het sportpaleis.. 2 baanvakken worden 1 baanvak. En ik rij op het linkerbaanvak door tot het einde om te ritsen zoals het hoort zeker? Ik zet mooi mijn pinker op naar rechts en schuif rustig in. Begint er zo nen ouden vent in zen E39 te pushen bij zen voorligger en wilt mij rammen in de zijberm .. Ik begin te claxoneren en die gast blijft maar mij opzijpushen... Ik doe mijn raam open om er is tegen te roepen zeggen da hij moet leren ritsen en natuurlijk kijkt dien aap gewoon rechtdoor zonder ook maar 1x opzij te zien.

Daar heb je dat 9 van de 10 keer voor. Niemand die daar weet hoe te ritsen.
                        En telkens word jij bezien als een asociaal, omdat jij doet wat correct is.

Comment

• ik heb mij gisteren laten verleiden tot een regelrechte straatrace

het gebeurde voor ik er erg in had, als in een blink

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                            Daar heb je dat 9 van de 10 keer voor. Niemand die daar weet hoe te ritsen. En telkens word jij bezien als een asociaal, omdat jij doet wat correct is.
                            Alleen daar?
                            99,9% van de bestuurs weet gewoon niet eens wat ritsen is.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik mij erger aan mensen die denken dat ze kunnen ritsen: als ik 1 auto voorlaat dat niet wil zeggen dat de rest van de rij daarachter ook maar meteen moeten doorschuiven. Na de 1ste auto gaat het deurtje dicht en komt er niemand meer tussen.
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Deze morgend, aan de oprit van het sportpaleis.. 2 baanvakken worden 1 baanvak. En ik rij op het linkerbaanvak door tot het einde om te ritsen zoals het hoort zeker? Ik zet mooi mijn pinker op naar rechts en schuif rustig in. Begint er zo nen ouden vent in zen E39 te pushen bij zen voorligger en wilt mij rammen in de zijberm .. Ik begin te claxoneren en die gast blijft maar mij opzijpushen... Ik doe mijn raam open om er is tegen te roepen zeggen da hij moet leren ritsen en natuurlijk kijkt dien aap gewoon rechtdoor zonder ook maar 1x opzij te zien.

Oorspronkelijk geplaatst door Ducky Bekijk Berichten
                                Daar heb je dat 9 van de 10 keer voor. Niemand die daar weet hoe te ritsen.
                                En telkens word jij bezien als een asociaal, omdat jij doet wat correct is.
                                Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Alleen daar?
                                99,9% van de bestuurs weet gewoon niet eens wat ritsen is.
                                Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                ik mij erger aan mensen die denken dat ze kunnen ritsen: als ik 1 auto voorlaat dat niet wil zeggen dat de rest van de rij daarachter ook maar meteen moeten doorschuiven. Na de 1ste auto gaat het deurtje dicht en komt er niemand meer tussen.
                                Is niet verplicht hé, als je de verkeerde voor hebt kan je een boete oplopen volgens artikel 12.4. K.B. 1.12.1975 voorransregels - maneuver.
                                Maar als je een beetje heer in het verkeer wil zijn en inzicht hebt in het verkeer doe je dat gewoon wel natuurlijk.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik hou van ritsers Ik zal het altijd zoveel mogelijk proberen toe te passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    ik heb mij gisteren laten verleiden tot een regelrechte straatrace

het gebeurde voor ik er erg in had, als in een blink
                                    Nozem

Comment

• De politie ,uw vriend ......nouga bollen ja

Gisteren namiddag tegengehouden op 600 m van mijn woonst ,omdat de "heren" blijkbaar weer liever brave mensen treitert dan eens iets nuttig te doen!
                                      Ondanks ik hun van in den beginne zei dat ik ziek was & dringend naar de wc moest ,mocht ik toch effe al mijn papieren eens boven halen. Onbeleeftijd troef & dan moest ik ook nog eens een ademtest ondergaan omdat deze "boeren" blijkbaar 't verschil niet zien tussen iemand die griep heeft & een dronken persoon......heb hun dit dan ook effe duidelijk gemaakt op "hunne" manier!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McRae Bekijk Berichten
                                        De politie ,uw vriend ......nouga bollen ja

Gisteren namiddag tegengehouden op 600 m van mijn woonst ,omdat de "heren" blijkbaar weer liever brave mensen treitert dan eens iets nuttig te doen!
                                        Ondanks ik hun van in den beginne zei dat ik ziek was & dringend naar de wc moest ,mocht ik toch effe al mijn papieren eens boven halen. Onbeleeftijd troef & dan moest ik ook nog eens een ademtest ondergaan omdat deze "boeren" blijkbaar 't verschil niet zien tussen iemand die griep heeft & een dronken persoon......heb hun dit dan ook effe duidelijk gemaakt op "hunne" manier!
                                        Beleefd blijven, naam vragen (zijn ze verplicht je te geven) en gewoon formeel klacht neerleggen bij comite P wegens onheuse behandeling. Ten eerste lachen die niet als er klachten binnenkomen, ten tweede zijn het misschien arrogante agenten en kunnen ze ingrijpen als er meerdere klachten zijn.
                                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          ik mij erger aan mensen die denken dat ze kunnen ritsen: als ik 1 auto voorlaat dat niet wil zeggen dat de rest van de rij daarachter ook maar meteen moeten doorschuiven. Na de 1ste auto gaat het deurtje dicht en komt er niemand meer tussen.
                                          Ook al, eentje is genoeg anders kunde blijven staan

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          Is niet verplicht hé, als je de verkeerde voor hebt kan je een boete oplopen volgens artikel 12.4. K.B. 1.12.1975 voorransregels - maneuver.
                                          Maar als je een beetje heer in het verkeer wil zijn en inzicht hebt in het verkeer doe je dat gewoon wel natuurlijk.
                                          Ik dacht dat dit in 2012 verplicht werd om te ritsen? ( had dat ergens is gelezen.)
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X