Vanmiddag fietste ik van den Decathlon naar huis over de Antwerpse Singel (Ijzerlaan, ter hoogte van de bocht waar de Slachthuislaan begint), en zag ik in de tegengestelde richting een recente Golf GTI met Poolse platen tegen erg hoge snelheid een voorligger inhalen, vlak voor de bocht. Omdat ik al nattigheid vermoedde, stopte ik om beter te kunnen zien. En inderdaad, daar ging ie, wegglijdend over de voorwielen knalde hij eerst met zijn rechtervoorwiel tegen de hoge stoep, en dan ook met het achterwiel, zodat zijn linkerwielen van de grond kwamen. Toen kwam hij weer op zijn vier wielen terecht, en zwalpte hij nog een paar keer vooraleer iets verder te stoppen bij een huis. De chauffeur stapte koeltjes uit en begon een gesprekje met een kerel die uit dat huis kwam, ik vermoed zoiets als "Pjotr, uwen auto is toch niet helemaal mijn ding, er zit precies ook een trillingske in het stuur"
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEens reclame gemaakt voor de jonge gasten dus.
jonge gasten houden willen niet veratwoordelijk zijn voor hun eigen daden
(ik voel me ne jonge gast)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjonge gasten hebben geen prob met oude beren te verlinken, maar das't probleem niet
jonge gasten houden willen niet veratwoordelijk zijn voor hun eigen daden
(ik voel me ne jonge gast)
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensofie
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensofie
heeft er nu iemand van jullie al gescoord bij Sofie, of is het bij grove klap gebleven ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtensofieIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwas in't kader van een grote bob-aktie, de belgen waren nog nooit zo nuchter geweest
zou den dimi zijn sofie wel eens willen tegenkomen met goe wat duvels in haar kraag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenMijn grootmoeder eens gaan bezoeken samen met mijn broer in 't rusthuis. Ik en broer staan buiten te kijken en zien een oude madam vertrekken van op de parking die gewoon rechtuit tegen een andere wagen rijdt. Zonder uitstappen rijdt ze gewoon weg. Haar nrplaat opgeschreven met het idee van het onder die mens zijn ruitenwissers te gaan steken, maar nog geen 5 minuten later komt ze terug. Ze stopt naast die auto, gaat eens kijken en rijdt dan nog eens gewoon weg. Broer en ik dus naar buiten, met dat briefje, net op tijd, want die mens (ook een 70'er) ging ook net vertrekken. Briefje met de nrplaat gegeven en mijn nr, en die mens was supercontent. Heel zijn deur was ingeduwd van zijn nieuwe c5. Eens reclame gemaakt voor de jonge gasten dus.
Pff boeren heb je in elke leeftijdscategorie hier is dus goed genoeg geweten door die geit dat ze ergens tegen gereden is (anders komt ze zeker al niet terug)
En dan droog weer verder rijden,hopelijk krijgt ze ook eens zoiets tegen boontje komt om zijn loontje .
Comment
-
Dimi, Bobo!!!! Jullie zijn 2 vetzakken... zo de vrouwen te kort doen door ze enkel te bekijken als vleselijke objecten!!!! ... Helemaal mijne stijlOorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIn combinatie met een leuk lingeriesetje, jummie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenOmdat een chassis in NL blijkbaar maar 55cm hoog mag zijn en dat van een Volvo FH uit 2006-2009 is 60cm hoog, dus plotseling verboden. En blijkbaar met een mooie boete er bij ook. Het ombouwen is allesbehalve moeilijk of duur, maar als je die regel niet kent, sta je daar natuurlijk wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtenwie is sofie?
foto?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
stop ik vanmorgen om een Peugeot 508 voorrang-van-rechts te geven, haalt een Seat Ibiza (die even eerder al vond dat 30 km/u in een Zone30 tijdens de schooluren al te langzaam was), me in. Het was op een haar na een ongeval... oef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichtenidioot, maar de dafjes zijn zeker 55cm hoog?
Comment
-
Een eerdere ergernis die ik hier al neerschreef zijn de werken op de N80 om een fietspad aan te leggen waardoor er slechts enkele richting toegelaten is van Sint-Truiden naar Gingelom.
Ik hou me ook aan de regels:
* Enkele richting
* Max 50 km/h
* Inhalen verboden
Mijn ergernis nu is dat er verschillende mensen zijn die al die regels gewoon aan hun laars lappen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
't Was weer in orde gisterenavond.
Eerst een Audi A5 die geen zin had om aan te schuiven en dan maar op het vak om rechts voor te sorteren de hele rij voorbijvloog om op het einde rond de vluchtheuvel te keren, daarbij druk bellend met de GSM in de hand.
Maar het kon nog beter: grijze Vito met vrouw aan het stuur, springende kleine op de voorzetels en dansende kleine op de 2de zetelrij, die het nodig vond om op 500 meter welgeteld 3 keer door het rood te rijden.
Comment
Comment