Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op de N80 was het deze morgend ook niet te doen, reden allemaal veel te traag op het rechter rijvak, rond de 70 km/h op een baan waar de max 120 km/h is, en dan vertraagden ze nog constant zonder te remmen (geen remlichten) waardoor er heel gevaarlijke stuaties ontstonden.
    Ik ben van miserie links gaan rijden en heb die pipo's aan gemiddeld 90 km/h voorbij gereden, als er nellere wagens aan kwamen ging ik uiteraard effe naar rechts om die voorbij te laten.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Op de sneeuw rijden is geen probleem, maar op de plaatsen dat het gestrooid was was het gisteren levensgevaarlijk met die elendige pap dat ze d'r van maken.
      En dan vriest die pap terug aan en zit ge met een bobbelig ijstapijt.

't is nog beter / veiliger als ze de sneeuw gewoon laten liggen.

Vorig jaar toen het zout op was was het veel beter te doen op de weg.
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Ze vonden het vannacht nodig om met 8 agenten mijn auto om te keren en mij te controleren op wapens en drugs omdat ik donuts aan 't trekken was op een parking. Nuttige bezigheid.

Comment

• echt triestig..

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

waarschijnlijk was het niet eens zo erg

Comment

• Ik moest tenminste nog niet meegaan. Ik moest wel onmiddellijk naar huis en mocht niet meer op cafe van meneer agent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              echt triestig..

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

waarschijnlijk was het niet eens zo erg
              Kan je toch niet altijd duidelijk zeggen of zoiets opzettelijk gedaan werd of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                Ik moest tenminste nog niet meegaan. Ik moest wel onmiddellijk naar huis en mocht niet meer op cafe van meneer agent.
                Zijn ze dan meegereden tot bij u thuis, om zeker te zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Zijn ze dan meegereden tot bij u thuis, om zeker te zijn?
                  Nee, maar een van die flikken was de dorpsgendarme van hier en ging komen zien of mijn auto wel onder de carport stond.
                  Dat em maar doet, ik was toch op weg naar huis, dus ze hebben niets verstoord eigenlijk.

Het enige ambetante was mijn maat die de slappe lach had waardoor we extra gecontroleerd werden op drugs (hij was gewoon wat zat).
                  Last edited by |) ][ |V| ][; 05/02/2012, 22:26.

Comment

• Ik erger mij aan die supervoorzichtig rijdende medemensen onder ons. Vooral het soort dat supertraag rondrijdt in een auto die sneeuwvrij is gemaakt door middel van de ruitewissers, dat zonder lichten rondrijdt (zelfs door de sneeuw zie je geen lichtschijnsel) en dat pinken overbodig vindt, zeker nu omdat hard remmen niet zo aangenaam is.
                    Maar wel slagen dat soort mensen erin dat supervoorzichtig aan het rijden is (volgens zichzelf) er nog in om te slippen en een paal te rammen tijdens het indraaien van de parking van de Aldi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                      Nee, maar een van die flikken was de dorpsgendarme van hier en ging komen zien of mijn auto wel onder de carport stond.
                      Dat em maar doet, ik was toch op weg naar huis, dus ze hebben niets verstoord eigenlijk.

Het enige ambetante was mijn maat die de slappe lach had waardoor we extra gecontroleerd werden op drugs (hij was gewoon wat zat).
                      en met welke wet gaan ze dat afdwingen: ze kunnen u controleren, maar wat gij na die controle doet (zolang het niets ontwettelijk is natuurlijk) is uw zaak.
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        en met welke wet gaan ze dat afdwingen: ze kunnen u controleren, maar wat gij na die controle doet (zolang het niets ontwettelijk is natuurlijk) is uw zaak.
                        Nee, maar ze kunnen hem natuurlijk alsnog een pv aansmeren voor de donuts op de parking.
                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                          Ik erger mij aan die supervoorzichtig rijdende medemensen onder ons. Vooral het soort dat supertraag rondrijdt in een auto die sneeuwvrij is gemaakt door middel van de ruitewissers, dat zonder lichten rondrijdt (zelfs door de sneeuw zie je geen lichtschijnsel) en dat pinken overbodig vindt, zeker nu omdat hard remmen niet zo aangenaam is.
                          Maar wel slagen dat soort mensen erin dat supervoorzichtig aan het rijden is (volgens zichzelf) er nog in om te slippen en een paal te rammen tijdens het indraaien van de parking van de Aldi.
                          Idd een ware pest, op die momenten kan je duidelijk zien wie er in wezen echt zijn rijbewijs verdient en wie het gekregen heeft bij een doos waspoeder.
                          Er is ook dat soort prutsers dat 1 sneeuwvlok ziet en daaruit direct besluit dat 25km/h 'the way to go is', vrijdag zo achter ene gehangen. Rijweg beijzeld: 25km/h, rijweg half ok, 50km/h te doen, blijft 25km/h rijden, rijweg volledig ijsvrij, normaal verkeer zonder problemen mogelijk, no way, 25km/h, wss onder het motto 'veiligheid voor alles'
                          Als je zo een veiligheid wil, blijf dan aub thuis in je zetel zitten, dat is het veiligste, niet alleen voor jou, maar ook voor diegenen die wel een rijsituatie correct kunnen in schatten.

Comment

• Ik reed zo zaterdag achter iemand die 20km/h reed op een landelijke weg. Hoewel er plaats was voor 2 voertuigen bleef hij halsstarrig in het midden van de baan rijden ook al gaf ik aan dat ik wilde voorbij steken. Hatelijke mensen
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Ik reed zo zaterdag achter iemand die 20km/h reed op een landelijke weg. Hoewel er plaats was voor 2 voertuigen bleef hij halsstarrig in het midden van de baan rijden ook al gaf ik aan dat ik wilde voorbij steken. Hatelijke mensen
                              Je moet die maar eens als tegenliggers hebben. Als ze je zien aankomen, zie je spontaan een bruin spoor achter hun auto gevormd worden. Draaien aan het stuurtje op sneeuw. Paniek!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xytras Bekijk Berichten
                                Idd een ware pest, op die momenten kan je duidelijk zien wie er in wezen echt zijn rijbewijs verdient en wie het gekregen heeft bij een doos waspoeder.
                                Er is ook dat soort prutsers dat 1 sneeuwvlok ziet en daaruit direct besluit dat 25km/h 'the way to go is', vrijdag zo achter ene gehangen. Rijweg beijzeld: 25km/h, rijweg half ok, 50km/h te doen, blijft 25km/h rijden, rijweg volledig ijsvrij, normaal verkeer zonder problemen mogelijk, no way, 25km/h, wss onder het motto 'veiligheid voor alles'
                                Als je zo een veiligheid wil, blijf dan aub thuis in je zetel zitten, dat is het veiligste, niet alleen voor jou, maar ook voor diegenen die wel een rijsituatie correct kunnen in schatten.
                                Zo mensen zijn echt inderdaad echt een gevaar op de baan, want de achterliggers beginnen zich op te jagen en willen voorbij steken, als ze dan een gaatje zien doen ze dat en geven gas bij. Als ze dan effe op de verkeerde moment moeten remmen of aan hun stuur draaien dan is het prijs.

En dan is het eigenlijk een ongeval dat die "trage bestuurder" op zijn geweten heeft.

Comment

• ik word tegenwoordig vooral nijdig van mensen die de sneeuw van hun trottoir of oprit op de weg gooien.
                                  Ideaal voor de fietsende medemens, en ook voor de automobilist

Heb er zo twee gepasseerd die bezig waren. Ik rijd vanaf nu door die hoop en geef goed gas. Liefst met m'n wielen naar links gedraaid, maar dat durf ik niet.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    ik word tegenwoordig vooral nijdig van mensen die de sneeuw van hun trottoir of oprit op de weg gooien.
                                    Ideaal voor de fietsende medemens, en ook voor de automobilist

Heb er zo twee gepasseerd die bezig waren. Ik rijd vanaf nu door die hoop en geef goed gas. Liefst met m'n wielen naar links gedraaid, maar dat durf ik niet.
                                    Ja, valt me ook soms op.
                                    Maar op sommige plaats kan je gewoon nergens naartoe met die sneeuw die je weg doet.

Comment

• das waar david hasselhof, maar het mag niet...ik zie me nog niet met de schep elke hoopje sneeuw door mijn kot naar de hof brengen

in kapellen krijg je boetes bij nie ruimen zoals overal in belgie...we krijgen ook 'gratis' zout
                                      ik woon tss de scholen, 2 kaholieke en 1 gemeenschapsschool...de brave katholieken ruimen hun stoep, de gemeenschapsschool dus niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        das waar david hasselhof, maar het mag niet...ik zie me nog niet met de schep elke hoopje sneeuw door mijn kot naar de hof brengen

in kapellen krijg je boetes bij nie ruimen zoals overal in belgie...we krijgen ook 'gratis' zout
                                        ik woon tss de scholen, 2 kaholieke en 1 gemeenschapsschool...de brave katholieken ruimen hun stoep, de gemeenschapsschool dus niet
                                        Zo een gratis zak zout krijgen we hier ook.
                                        Stoep is hier trouwens ook geruimd, maar eerlijk gezegd ik wandel liever op een niet geruimde/ niet gestrooide stoep dan op eentje dat wel geruimd en gestrooid geweest is.
                                        Bij die laatste vriezen vochtige plekken aan en is het levensgevaarlijk, dat hij je bij de eerste niet.

Trouwens ook voor op te rijden, vorig jaar toen het zout op was waren de wegen veel beter berijdbaar dan nu met al dat zout en het vocht dat opnieuw aanvriest.

Comment

• en ik kan de honden niet meer uitlaten op die zoutpaden

en een kleine rat een stuk dragen gaat nog, maar een mechelaar met niet echt

Comment

Working...
                                          X