Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Liggen hier ook gezaaid in Roeselare, mogen de helft binnen houden met zulk weer zeker de angsthazen en diegenen zonder aangepast schoeisel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Mannen, het sneeuwt een beetje, dat wil niet zeggen dat het verboden is om sneller dan 90 te rijden op het linkervak!
      En u bent in het bezit van een rijbewijs sinds ? Ikzelf sinds 1978 rijbewijs en nu rijdende met een AWD, edoch wetende wat ik kan, wat mijn wagen kan, en niet wetende wat mijn mede-weggebruiker kan, ben ik altijd voorzichtig.
      truth is in the eye of the beholder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ro80 Bekijk Berichten
        En u bent in het bezit van een rijbewijs sinds ? Ikzelf sinds 1978 rijbewijs en nu rijdende met een AWD, edoch wetende wat ik kan, wat mijn wagen kan, en niet wetende wat mijn mede-weggebruiker kan, ben ik altijd voorzichtig.
        Bijna 3jaar ( & kleine 100 000km),I know, nog niet lang.Het was net beginnen sneeuwen + midden en rechts was vrij. Ik rij ook voorzichtig hoor, mijn leven & auto zijn me veel te dierbaar maar om bij een vallend sneeuwvlokje (dat meteen smeltte want toen bleef het nog niet liggen) al meteen te vertragen naar max 90 is er toch wel over.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Bijna 3jaar ( & kleine 100 000km),I know, nog niet lang.Het was net beginnen sneeuwen + midden en rechts was vrij. Ik rij ook voorzichtig hoor, mijn leven & auto zijn me veel te dierbaar maar om bij een vallend sneeuwvlokje (dat meteen smeltte want toen bleef het nog niet liggen) al meteen te vertragen naar max 90 is er toch wel over.
          Begrip 100%, het probleem zijn onverwachte " reacties " van mede-"weg(mis)"-gebruikers
          Last edited by ro80; 12/03/2013, 17:07.

Comment

• In Noorwegen en zweden mag er meters vallen en daar zijn geen problemen. Als hier eens een pelleke valt dan sta het land in rep en roer.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• onze buurlanden ook hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                onze buurlanden ook hoor...
                Elk land zowat. Maar een extreem voorbeeld er bij halen om een punt te staven dat er in feite geen is, werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  In Noorwegen en zweden mag er meters vallen en daar zijn geen problemen. Als hier eens een pelleke valt dan sta het land in rep en roer.
                  Teveel " doorgaandvoorniksverkeer " hier in ons mopland?

Comment

• zoals in france dan, ro80 ?

"Iedereen maakt zich zorgen, inclusief mezelf. Dit is erg eng." Automobilist Chizki Loonstein staat al sinds één uur vannacht vast in de sneeuw. "We zijn nog geen centimeter opgeschoven."

Comment

onze buurlanden ook hoor...
                      De grote hoeveelheid kraters in het wegdek na de sneeuw zullen het grote verschil maken met alle buurlanden en bij uitstek geheel Europa, de specialiteit bij uitstek van het Vlaamse Gewest.

Comment

• dat onze banen slechter zijn, is waar

Comment

• Ik heb mij vanmorgen fameus geergerd aan iemand die het nodig vond om bij het naar beneden rijden in de Georges Henritunnel te vertragen tot nog geen 5 km/u met als gevolg dat het verkeer dat er achter reed bij het weer naar boven rijden uit de tunnel alle moeite van de wereld had om voldoende tractie te vinden. Als je u niet zeker genoeg voelt in uw auto om op een normale manier te rijden: blijf dan thuis bij dit weer of pak de bus!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                            Er was ook geen kloten gestrooid... Al de hele dag sneeuwde het stofsneeuw, tesamen met temperaturen onder 0. Wat denk je dan dat dat geeft?
                            De straten die niet gestrooid waren reden gewoon beter dan autosnelwegen.

EN

Ik vind dat ze zouden moeten verplichten dat mensen met ne bmw bedrijfswagen in de sneeuw verplicht rechts rijden op de autosnelweg.

De rechterrijstrook met vrachtwagens ging deze morgen gewoon sneller dan links waar al die badgerijders met hun bmws tegen 25 kropen.

Comment

• Daarom dat ik vandaag met de 1M vlot 110 kon rijden van Grimbergen naar Rotselaar en alles wat ik tegen kwam inhaalde. Waar de aandrijving zit en of merk maakt geen fuck uit in dit weer. Er zijn 2 factoren die doorslaggevend zijn.

a) goede winterbanden
                              b) de chauffeur

Al de rest is bullshit.
                              U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• c) nog geen kinderen hebben
                                d) toxoplasmose hebben (waardoor je ongewild meer risico's neemt...ongeveer 30% van de bevolking is drager)

Comment

d) toxoplasmose hebben (waardoor je ongewild meer risico's neemt...ongeveer 30% van de bevolking is drager)
                                  Als je aan het Belgische verkeer deelneemt lijkt wel 80% aan die aandoening te lijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door magnum Bekijk Berichten
                                    Als je aan het Belgische verkeer deelneemt lijkt wel 80% aan die aandoening te lijden
                                    Als je dat denkt lijdt je waarschijnlijk aan een of ander angstsyndroom.

Comment

• Ik ben drager, nee echt serieus.. ma dat van die meer risico's nemen wist ik niet

Comment

• dat wordt stilgezwegen, realiks

Comment

• Deze morgend vrachtwagens die aan het inhalen waren op gladde wegen, goed bezig mannen.
                                          En dan zijn ze verwonderd dat er zo veel problemen waren met vrachtwagen vandaag, ze zoeken het gewoon zelf.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X