Oorspronkelijk geplaatst door Xytras
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik gebruik niet vaak mijn middelvinger, maar als je op werkelijk 50 meter voor mij uitdraait, dan optrekt tot 40km/h op een 70 baan, terwijl je passagiers lachend achter hun kijken en daarna op je rem duwt omdat ik te dicht rij naar uw gedacht, ja dan haal ik je in via het fietspad en ga ik het niet zo mooie handgebaar gebruiken. Hij dacht mij dan nog met zijn rotte polo uit te accelereren ook, stuk marginaal. Ik heb de eer (voor zover ze er nog was) aan mezelf gehouden door niet te remmen eens ik hem voorbij was.
Comment
-
ik had in uw geval de camion dwars over de weg gezet en dan hadden ze het zelf eens kunnen uitleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik had in uw geval de camion dwars over de weg gezet en dan hadden ze het zelf eens kunnen uitleggen
Maar veel zin in gehad om eens te gaan vragen wat er precies scheelde inderdaad. Nadien bekeken had ik het echt moeten doen. Het is toch al te zot dat inhalen via een fietspad de veiligste optie is door het idiote gedrag van die voor u? Ik word echt nerveus van dat soort acties, waarom zou je nu in godsnaam remmen als je zelf de oorzaak bent van die bumperklever? Ik reed trouwens nog relatief ver van hem af (lees 5 meter) omdat ik het zag aankomen. Als de passagiers achter hun kijken is het teken dat de chauffeur al bezig is van: "ale, weer zo ene achter ons". Als passagier was ik beschaamd geweest in die auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk BerichtenVandaag 2X gezien,voor een rotonde hun pinker naar links uitsteken terwijl ze op het rond punt de derde afslag in moeten?? en het waren geen oude mensen...
1. idioten die op een rondpunt inhalen weten zo dat je op het rond punt blijft.
2, de afslag die je gaat passeren pinker links, duidelijk voor iemand die het rondpunt wil oprijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk gebruik niet vaak mijn middelvinger, maar als je op werkelijk 50 meter voor mij uitdraait, dan optrekt tot 40km/h op een 70 baan, terwijl je passagiers lachend achter hun kijken en daarna op je rem duwt omdat ik te dicht rij naar uw gedacht, ja dan haal ik je in via het fietspad en ga ik het niet zo mooie handgebaar gebruiken. Hij dacht mij dan nog met zijn rotte polo uit te accelereren ook, stuk marginaal. Ik heb de eer (voor zover ze er nog was) aan mezelf gehouden door niet te remmen eens ik hem voorbij was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDat zijn natuurlijk gasten die hier gelezen hebben dat je 120 naar 0 doet in 19 meter...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk BerichtenInderdaad, als iedereen al eens de rechter richtingaanwijzer gebruikt (en enkel en alleen) wanneer ze effectief het rond punt verlaten, mogen we al heel tevreden zijn.
Comment
-
Vandaag na lange tijd nog eens rond 15 u op de weg (snelweg geweest) .
Moest naar turnhout vanuit mechelen dus pak altijd oprit rumst (e19) daar begon het al gelijk na 500 m op de snelweg te zijn.
Vrachtwagens die elkaar inhalen en dan nog 1 strook vrij,natuurlijk kapot druk,dus tot bijna de craeybeckxtunnel tegen 90 gereden.
Dan in de creaybeckxtunnel richting antw ring op de *snelste rijstrook* een fiat punto nieuw model met een geit in die blijft daar plakken.
Terwijl rechts zee van plek is,zelf met faren doen hielp niets natuurlijk en ik rij princiepieel niet langs rechts voorbij.
Dit bleef ze natuurlijk houden tot ze invoegde op de antwerpse ring,daar dus vanaf.
Dan richting wommelgem een scherpe bocht,we waren thv de splitsing dus mag niemand meer invoegen natuurlijk,stampt er mij gewoon iemand,
opzij eerder gezegd moest vol in de ankers voor deze bmw 7 denk ik met garageplaat trouwens (ging er thv wijnegem af dacht ik).
Plaat staat overigens enorm scherp op de dashcam,niet dat het zoveel uitmaakt hoor.
Maar dit beeld was wel even degoutant en enorm asociaal,heb direct bij aankomst op bestemming beelden laten zien waar ik moest zijn.
Is dat nu gebeurt ? nee ik verzamel zulke gevaarlijke situaties.
Buiten deze opmerkelijke dingen,uiteraard middenvakplakkers terwijl rechts een zee van plek is.
Oja in het naar huis komen ernet weer in de creaybeckstunnel (nu andere kant dus) reed er op zijn dood gemak op de uiterst linkse kant een c8 op zijn gemak.
Terwijl 3 stroken naast hem aan de rechterkant leeg waren,soms kan ik de mensen echt niet snappen,raar land hier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichtenhttps://maps.google.be/maps?hl=nl&ll...,142.3,,0,6.73
De baan naar een klant vandaag. Als ge wat verder "wandelt" zie je de laadkaaien. Prachtige locatie voor zo'n bedrijf.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenDan in de creaybeckxtunnel richting antw ring op de *snelste rijstrook* een fiat punto nieuw model met een geit in die blijft daar plakken.
Terwijl rechts zee van plek is,zelf met faren doen hielp niets natuurlijk en ik rij princiepieel niet langs rechts voorbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDat is jammer want je mag er vanaf net voor de Craeybeckxtunnel wel rechts voorbij.
waar deze voorzichtige vrouw op zweerde blijkbaar .
En heb ernet de dashcam nog eens bekeken,en ze kon enorm makkelijk naar rechts,en na de tunnel ook maar ook daar was haar plekje links.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenDan richting wommelgem een scherpe bocht,we waren thv de splitsing dus mag niemand meer invoegen natuurlijk,stampt er mij gewoon iemand,
opzij eerder gezegd moest vol in de ankers voor deze bmw 7 denk ik met garageplaat trouwens (ging er thv wijnegem af dacht ik).Van toen tot nu:
MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
#6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
#5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
#4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
#3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
#2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
#1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJe mag er rechts voorbij... Voor de tunnel staat een bord F15 en daarna mag je de rijstrook kiezen die het best bij je bestemming past.
rechtsvoorbij te steken ervoor zou goed kunnen.
Ik steek overigens nooit rechts voorbij,ookal mag het,als het MOET dat is wat anders natuurlijk.
@ glitchdj : ja zou wel eens best kunnen,ach met die beelden bereik je toch niets,enorm asociaal was het wel.
Maar vooral heel gevaarlijk,als ik niet vol in de ankers ging zat hij op de scheidingswand tussen 2 snelwegen,of had hij mij gewoon aangereden dat kan ook.
Ik snap niet dat mensen zulke risico's nog maar nemen,maar ik zal simpel van geest zijn.
Comment
-
ik pink ook altijd naar links op een rondpunt als ik er op aan het rijden ben, zo kunnen de mensen zien die staan te wachten dat ik voorbij hun ga rijden en zo voorkom je dat er sommige ineens het rondpunt opgereden komen
gisteren wel een ergernis meegemaakt hier achter mijne hoek...is een straat waar er een 4tal geparkeerde auto's staan geparkeerd op de rijweg, de auto voor mij gaat helemaal rechts staan op een 10m van die geparkeerde auto's...ik steek hem dus voorbij, begint die daar te claxoneren en te pharen gelijk ne zot...blijkbaar ging die daar dus wachten tot de tegenliggers voorbij waren...daar is dus plaats om met 2 auto's en een bus naast elkaar te rijden!!
sommige mensen denken echt dat hun auto 3m breed is of dat hun spiegels 1m uitsteken langs elke kant !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenIk vrees dat we beiden over wat anders hebben op deze moment,want waar deze betreffende auto verkeer ophield was het niet toegestaan,
rechtsvoorbij te steken ervoor zou goed kunnen.
Ik steek overigens nooit rechts voorbij,ookal mag het,als het MOET dat is wat anders natuurlijk.
Als je overigens na zo een bord iemand rechts voorbij rijdt, steek je hem niet voorbij.
Ga jij binnen de bebouwde kom bumperkleven omdat iemand daar de regels volgt en links blijft rijden omdat dat hem beter past met de door hem gekozen richting?
Comment
Comment