Oorspronkelijk geplaatst door wooter
Bekijk Berichten
In die tunnel heb je 3 richtingen 1: uiterst rechts 2 vakken richting breda - luik,2 : in het midden richting gent,3 :antwerpen centrum.
Nu waar ik het over had is deze vrouw reed op nummer 1 (richting breda-luik) op het linker vak van de 2 bestaande vakken.
Er was ruim plek op rechts,dus normaal rijd het trage verkeer ook daar,als ik trager wil rijden rij ik ook op het rechtse strook.
Dat ik daar rechts voorbij mag,dat weet ik dan weer maar eigenlijk was dat buiten de kwestie (toch bedankt dit te vermelden overigens !)
Ik erger me gewoon aan je kan prima rechts rijden,doe dat dan moeten mensen niet rechts gaan inhalen (ookal mag het wel)
In die tunnel is het gewoon logisch dat het trage verkeer aan de rechterkant van de 2 vakken rijd (binnen richting eindhoven-luik !).
Dus als je rechts kan gaan rijden op een tragere snelheid doe dat dan ook gewoon.
Dit is een mijn ogen logische situatie dat die in het blauw (sneller verkeer) links rijd en in het rood (trager verkeer) rechts rijd.
In mijn geval was het nu dus andersom terwijl op het vak van op de foto in het rood omcirkelde voertuig links reed terwijl er dus rechts (rood),
een zee van plaats was,maar ik mag hier dus gewoon rechts voorbij op die 2 vakken (waar autos omcirkeld zijn)
Comment