Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten

    Vanmorgen was er een jongeheer in een grijze Golf druk aan het slalommen (naar rechts gaan nog voor zijn voorligger de kans krijgt na t inhalen enzo) tussen de auto's op de E19. Terwijl ie mij inhaalt zie ik dat zijn rechterspiegel nog ingeklapt is...


    Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    Je moet dat anders bekijken: IEDEREEN DE BON OP, TE LAAT IS TE LAAT. Maar voor Mazda-liefhebbers maakt hij nu eenmaal graag een uitzondering.

    Voila. Weer een ergernis minder.


    Bwa, ge hebt altijd zo'n types. Als hij een slechte dag had, had je er sowieso zelf ook opgestaan. kheb hetzelfde al is voorgehad met een merc amg.

    Gisteren nog een raar voorval. Den dezen is aan het lopen langs de waversebaan en er komt in tegenrichting een fordje naar me toe gereden. Ineens, *boink*, schurend geluid en vonkjes van onder de auto. Ik dacht: "wtf, die haar uitlaat is naar beneden gedonderd?" Ze stopt en ik ga kijken. Wat blijkt, de reserveband ligt op een soort plaat dat opgehouden word aan een haakje. Dat haakje zat los en dus was de plaat naar beneden gekomen met band en al . Band onderuit de wagen getrokken en mevrouw die plaat laten terughaken achter het gammele haakje. "Mevr., u beseft toch dat dit gevaarlijk is, gebeurd dit op de autostrade dan is die achter u dood." Mevr. kijkt me met een scheef lachje aan en zegt: "dank oe voor deen hoelp".
    Ik rij nooit meer achter een oude ford fiesta.

    Comment


    • bij heel franse wagens hangt dat ook zo vast.

      Comment


      • Ja, maar dat valt daar toch nie zomaar onderuit. Meestal krijgt ge die haak nie meer los als ge t echt nodig hebt.

        Oorspronkelijk geplaatst door yannick-m. Bekijk Berichten
        Vandaag gingen we onze nieuwe zonnenbrillen afhalen bij de opticiën in Kessel-lo (Leuven). Aangezien mijn moeder rechtstreeks van haar werk kwam waren we beide met de wagen. Het was wat druk in de winkel waarna we uiteindelijk terugkeren terug naar onze wagens. We zien dat parkeerwachter Abdellah een foto staat te maken van de Audi. Het parkeerticket was 4 minuten verlopen, ok overtijd. 4 minuten is echt niets zeker wetende dat er nog genoeg vrije parkeerplaatsen zijn. Meneer heeft op zijn computertje ingetikt 9 minuten te laat en print zijn papier voor onze neus af. (leugen) Meneer had er duidelijk plezier om een dame met een Audi te beboeten. Mijn Mazda stond vlak achter de Audi geparkeerd en krijgt geen boete. Na het bekeuren van de Audi ging hij naar een andere parking in de buurt. Hij kiest dus willekeurig zijn slachtoffers uit! Zielig ventje...
        Ik zou ook alleen die audi een boete geven, als straf om zo ne saaie bak te zijn.
        Last edited by ; 06/04/2012, 20:49.

        Comment


        • Oplegger in het gat genomen geweest op rechtervak op de snelweg in Frankrijk. Volgens de politie die erbij kwam moet die kerel meer dan 200 gereden hebben, hijzelf beweerde "slechts" 180. Chassisbalken van oplegger geplooid (total loss dus) en die auto was nog een meter hoog en anderhalve lang. Die kerel moet een goede engelbewaarder hebben, want stapte uit met hier en daar een snijwonde. De enige plaats van heel de auto die nog een beetje te herkennen was, was dan ook de chauffeurszetel, had die iemand meegehad, was er vleessla van gemaakt. Had niet gedronken en was niet in slaap gevallen, gewoon "verstrooid". Remorke wat samengebonden en zo naar huis gereden met briefke van de politie dat er hiervoor toelating was. Er werkte nog een remlicht, dus het was nog relatief veilig ook.
          Last edited by |) ][ |V| ][; 07/04/2012, 12:30.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
            Oplegger in het gat genomen geweest op rechtervak op de snelweg in Frankrijk. Volgens de politie die erbij kwam moet die kerel meer dan 200 gereden hebben, hijzelf beweerde "slechts" 180. Chassisbalken van oplegger geplooid (total loss dus) en die auto was nog een meter hoog en anderhalve lang. Die kerel moet een goede engelbewaarder hebben, want stapte uit met hier en daar een snijwonde. De enige plaats van heel de auto die nog een beetje te herkennen was, was dan ook de chauffeurszetel, had die iemand meegehad, was er vleessla van gemaakt. Had niet gedronken en was niet in slaap gevallen, gewoon "verstrooid". Remorke wat samengebonden en zo naar huis gereden met briefke van de politie dat er hiervoor toelating was. Er werkte nog een remlicht, dus het was nog relatief veilig ook.
            Goe bezig dadde! Dien heeft idd wel een engel op z'n schouder vastgeplakt!

            Comment


            • 't Was me eerst niet echt duidelijk, 't is dus je eigen oplegger.

              Dat zal je toch wel gevoeld hebben
              Reed je zelf nog?
              __________________________

              2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                't Was me eerst niet echt duidelijk, 't is dus je eigen oplegger.

                Dat zal je toch wel gevoeld hebben
                Reed je zelf nog?
                Gewoon tegen 90, de klap was inderdaad te voelen ja, vergelijk het met op een borduur rijden van 15cm zonder te remmen.

                Comment


                • Straf!
                  Goed dat je je vrachtwagen onder controle kon houden.
                  __________________________

                  2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                    Straf!
                    Goed dat je je vrachtwagen onder controle kon houden.
                    Er zat 24 ton lading in, dus verloor die zijn spoor niet. Leeg was misschien een ander verhaal geweest.

                    Comment


                    • zelf niets gevoeld? ik kan me voorstellen dat je zo'n klap toch wel even in je rug of nek kan voelen.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                        zelf niets gevoeld? ik kan me voorstellen dat je zo'n klap toch wel even in je rug of nek kan voelen.
                        Het voelt dus gewoon alsof je op een borduur rijdt.
                        De cabine schudt gewoon even, maar meer dan dat is het niet. Een duw in de rug of nek is het zeker niet. Je mag ook niet vergeten dat je 17 meter voor de klap zit, ondertussen is die klap al 5x gepasseerd langs een vering of koppeling én je hebt een gewicht tussen u en het ander voertuig van zo'n 32 ton (trekker niet meegeteld).
                        Een collega had hetzelfde voor vorig jaar, maar die auto reed maar een 120km/h, als hij niet net in zijn spiegel keek, wist hij niet dat er iets was gebeurd.

                        Comment


                        • wellicht zal het soort lading of oplegger er ook wat aan doen,
                          ik herinner me een worst van een buldozer(tje)bestuurder die vorig jaar zijn bocht te kort nam en zo op onze opligger reed,
                          wij zaten op dat moment in de trekker te eten en voelden die tik toch goed.
                          het feit det de stalen liggers niet meegaven, de kraan en de steunpoten uitgevouwen waren zal er ook wat mee te maken hebben gehad.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk Berichten
                            wellicht zal het soort lading of oplegger er ook wat aan doen,
                            ik herinner me een worst van een buldozer(tje)bestuurder die vorig jaar zijn bocht te kort nam en zo op onze opligger reed,
                            wij zaten op dat moment in de trekker te eten en voelden die tik toch goed.
                            het feit det de stalen liggers niet meegaven, de kraan en de steunpoten uitgevouwen waren zal er ook wat mee te maken hebben gehad.
                            Ook al 2x gehad dat er een tegen mijn oplegger zit terwijl ik geparkeerd sta, dat voel je inderdaad goed. Rijdend blijkbaar een heel stuk minder.

                            Comment


                            • Vraag me al een tijd af waarom men tegenwoordig op de E313 tussen Wommelgem en de wisselaar van Ranst maar 90 meer mag en waarom ik blijkbaar de enigste ben die zich daar aan houdt?

                              Ok als het druk is, maar ik heb de indruk dat die dynamische borden altijd op 90 staan (als ik er eens langskom in een weekend of zo)?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk Berichten
                                Vraag me al een tijd af waarom men tegenwoordig op de E313 tussen Wommelgem en de wisselaar van Ranst maar 90 meer mag en waarom ik blijkbaar de enigste ben die zich daar aan houdt?

                                Ok als het druk is, maar ik heb de indruk dat die dynamische borden altijd op 90 staan (als ik er eens langskom in een weekend of zo)?
                                Klopt. Zaterdag was het daar ook 90. En inderdaad houdt niemand zich eraan.

                                Comment


                                • Als je daar veel passeert zal je inderdaad beginnen doorhebben dat de regeling van die borden totaal nuts is.
                                  Dat springt soms voor je ogen van 90 naar 50 zonder een vindbare reden. En dan weer 70 bij de volgende enz.
                                  De eerste 10x houd je jou daaraan, nadien geef je het op.
                                  __________________________

                                  2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                    De eerste 10x houd je jou daaraan, nadien geef je het op.
                                    Allee, denk dat ik er het afgelopen jaar een vijftal keer gepasseerd ben, terwijl ze onnozel op 90 stonden.
                                    Nog 5 keer, en ik mag er weer harder!

                                    Comment


                                    • Van mij mag je nu al
                                      __________________________

                                      2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

                                      Comment


                                      • S'avonds staan ze altijd op 100 en daar kijkt men ook niet naar.

                                        Comment


                                        • Over die E313 gesproken



                                          De mensen met de kleurige Volvo reden van Wommelgem tot aan de Q8 in Ranst op de tweede strook, terwijl er rechts over het hele stuk plaats was
                                          AutoMinded.be

                                          Comment

                                          Working...
                                          X