Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmensen die denken dat ze men nen hummer of tank rondrijden...ik heb het dan over het feit dat wanneer er een auto geparkeerd staat aan de kant van de straat, en er genoeg ruimte is om elkaar te kruisen, er toch nog altijd mensen zijn die blijven wachten achter die geparkeerde auto...als ik daar kan kruisen terwijl er een bus van de andere kant komt, dan is het toch wel mogelijk denk ik om met 2 gewone auto's te kruisen??
wreed irritant, en zeker nu met de omleiding hier in de buurt waardoor het dus constant vrij druk is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenmensen die denken dat ze men nen hummer of tank rondrijden...ik heb het dan over het feit dat wanneer er een auto geparkeerd staat aan de kant van de straat, en er genoeg ruimte is om elkaar te kruisen, er toch nog altijd mensen zijn die blijven wachten achter die geparkeerde auto...als ik daar kan kruisen terwijl er een bus van de andere kant komt, dan is het toch wel mogelijk denk ik om met 2 gewone auto's te kruisen??
wreed irritant, en zeker nu met de omleiding hier in de buurt waardoor het dus constant vrij druk is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenWie is er in fout als de spiegels rondvliegen... gevolgen voor bm.... (en dat voor 15 tot 45 seconden winst...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenals de mensen hun eigen auto kennen en ermee kunnen rijden
Laat ze maar voorzichtig zijn, liever dat dan spiegels afrijden of erger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenIk moet zeggen dat ik op een normale weekdag rondom de spits niet veel verkeer harder dan 130ish zie gaan. Maar op vrijdagavond is dat toch anders .
Comment
-
De gekken zijn de wereld nog niet uit!
Daarstraks rond 16:45h reed er eentje op een koersfiets op de volgende plaats: http://maps.google.be/?ll=51.195307,...12,338.45,,0,0
Dit is de snelweg komende van de A12 uit de Jan de Vostunnel richting Antwerpen-cLast edited by Metaxa; 11/06/2012, 00:37.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Daarnet best iets grappigs gezien:
Naast de expressweg richting zee is er de oude baan. Ik gebruik die meestal om naar het werk te rijden want de steenslag op de expressweg zelf is niet normaal.
Ik rij achter een vrachtwagen die 70 - 75 rijdt waar men 70 mag. Ik hang daar rustig achter want voorbijsteken kan daar toch niet. Komt er achter mij een petje afgevlogen en begint bij mij te bumperkleven en te pharen en met zijn vingers te spelen.
Die moet toch duidelijk zien dat ik achter een camion rij? of zou die zo scheef zitten met zijn zetel dat die dat niet ziet?
in ieder geval, naast de rijbaan is er ook een parkeerstrook die af en toe onderbroken wordt met een oprit/afrit voor de bedrijven daar. En telkens is daar een betonnen verhoogske.
Die gast wilt ons inhalen en net op het punt dat hij mij bijna voorbij is staat er zo'n verhoogske. Ik heb ondertussen dat gat tussen mij en de camion dichtgereden voor hij er zou tussenwringen. Hij kon alles dichtergooien en terug vanachter aanschuivenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtendat is het juist, als de mensen hun eigen auto kennen en ermee kunnen rijden, dan vliegen er geen spiegels rond en dan moeten de vrouwen de rechter velgen niet borduren omdat ze de goten aant uitkuisen zijn...als er op die plaats een bus van de Lijn, een Zafira en een geparkeerde Audi tegelijkertijd naast elkaar kunnen rijden/staan, dan moet het toch ook lukken met 2 gewone auto's en een geparkeerde wagen? De bus en ikzelf reden een 40-50 denk ik dus de weg is wel degelijk breed genoeg om met 3 gewone wagens naast elkaar te gaan!
Maar effectief : er zijn heel veel mensen die niet weten waar hun auto begint en eindigt. Dat de spiegels zijwaarts het uiterste punt zijn dat weten er nog velen, maar waar hun motorkap eindigt en hun achterbumper zit : daar kunnen ze naartoe raden. Je ziet dat schitterend als ze moeten rijden in een nauw straatje, kleine plekjes, ...
Comment
-
Aan de lul met zijn s-klasse die het nodig vond om zich eerst bijna in mijn gat te boren, om dan rechts voorbij te vliegen en daarbij zwaar andere auto's te hinderen, en om dan op al zijn remmen toe te gooien tot we nog maar 30 km/h reden:
Ik hoop dat je de kramp in uw kl*ten krijgt, eikel.
Man, ik had de tijd nog niet om naar rechts op te schuiven, wat ik meestal doe. Meneer was blijkbaar zodanig gehaast om het leven van iemand anders op het spel te zetten. Al een geluk dat ik weet hoe mijn auto reageert op regen, anders zat ik in die zijn gat.
Notabene: we waren net een ongeval gepasseerd en het was zwaar aan het regenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenDaarnet best iets grappigs gezien:
Naast de expressweg richting zee is er de oude baan. Ik gebruik die meestal om naar het werk te rijden want de steenslag op de expressweg zelf is niet normaal.
Ik rij achter een vrachtwagen die 70 - 75 rijdt waar men 70 mag. Ik hang daar rustig achter want voorbijsteken kan daar toch niet. Komt er achter mij een petje afgevlogen en begint bij mij te bumperkleven en te pharen en met zijn vingers te spelen.
Die moet toch duidelijk zien dat ik achter een camion rij? of zou die zo scheef zitten met zijn zetel dat die dat niet ziet?
in ieder geval, naast de rijbaan is er ook een parkeerstrook die af en toe onderbroken wordt met een oprit/afrit voor de bedrijven daar. En telkens is daar een betonnen verhoogske.
Die gast wilt ons inhalen en net op het punt dat hij mij bijna voorbij is staat er zo'n verhoogske. Ik heb ondertussen dat gat tussen mij en de camion dichtgereden voor hij er zou tussenwringen. Hij kon alles dichtergooien en terug vanachter aanschuiven
Hij was natuurlijk wel de stoerste, dat wel.
Comment
-
Daarstraks eene lul met vrachtwagen van Vanschoonbeek die constant andere auto's en vrachtwagens zat voorbij te steken op de N80 Sint-Truiden.
En dat terwijl het vollen bak aan het regenen was.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Diene eikel met zijne Pug 307! Koffer volgestoempt tot et plafond dus hij zag niks in zijn binnenspiegels + zijn 2 buitenspiegels waren gewoon toegeklapt!
Ik wou hem net inhalen zet dieje zijne pinker op en smijt em naar links (natuurlijk zonder kijken want zijn spiegels waren toegeklapt). Dieje achter mij zat bijna in mijn gat door diene eikel.
Daarna zag ik em in mijne spiegel et zelfde doen voor nen achterligger.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Godmiljaar. Losliggende nummerplaat op een afrit tegen de voorbumper van de M3 gehad. De garage weet weer wat doen... :censor:
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?tjpjv0U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenGodmiljaar. Losliggende nummerplaat op een afrit tegen de voorbumper van de M3 gehad. De garage weet weer wat doen... :censor:
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?tjpjv0
eigenaar is natuurlijk makkelijk op te sporenBMW X5 45e
Comment
-
Het is dus moeilijk... Is die nummerplaat daar een misdrijf?
Vanmiddag ben ik naar politie gegaan met vraag om PV op te stellen mbt 1 sleutelbos en 1 autosleutel, die sinds woensdag totaal onvindbaar geworden zijn. Ik ver
Vooraleer wordt overgegaan tot het verhoor van een persoon aan wie geen misdrijf ten laste wordt gelegd, wordt op beknopte wijze kennis gegeven van de feiten wa ...
Comité P Wet 18.07.1991 mbt toezicht op Politie- en inlichtingendiensten
Heeft u als slachtoffer of verdachte klachten over de manier waarop u werd behandeld door de politie, weigert men uw klacht te noteren of wil men niet tussenkomen om u te helpen, dan kan u dit kenbaar maken.
Voor een klacht over de politie:
Vast Comité van Toezicht op de Politiediensten
Wetstraat 52, 1040 Brussel
Tel. 02/286.28.11
fax: 02/286.28.99
e-mail: info@comitep.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenJip, tot ik bij de flikken hoorde dat ze hier zelfs geen PV voor opstellen. Ja maar meneer u bent toch omnium verzekerd... dus doen we daar geen moeite voor.
Toen ik mijn velg had kapot gereden konden ze niet rap genoeg er zijn om een pvke op te maken en voor te leggen bij de rechtbank en een rechtzaak te starten en ik ben ook omnium verzekerd.BMW X5 45e
Comment
-
Straf dat ze dan een PV wilden opstellen. Mijn schoonbroer reed destijds door een zwaar verzakt riooldeksel. Was verzakt omdat ze daar aan het werken waren. Gevolg : twee duur velgen stuk. Ter plaatse kunnen blijven staan. Politie (zone BRT) gebeld maar wilden niet afkomen. Dus twee wintervelgen die bij hem thuis laten brengen, die er daar opgezet en naar politie gereden. Daar wilden ze geen PV of vaststelling opstellen. Na veel gezever gaat er een agent mee naar buiten en geeft een PV van waarschuwing omdat er twee verschillende bandenmaten op de wagen zaten. Logisch waren de twee wintervelgen om verder te kunnen rijden en in mijn koffer lagen de stuk gereden velgen. Naar verzekering dan maar want had onnium. Nog meer gezever omdat de velgen achteraf waren gekocht en niet als optie bij nieuw-aankoop. Nochthans had hij het factuur van de velgen binnen gedaan toen hij ze aankocht. En ook wou de verzekeringmakelaar niets doen omdat er geen vaststelling door de politie was? Uiteindelijk zelf twee nieuw velgen kunnen betalen en van makelaar veranderd (en dan zeveren die waarom je bij hun vertrekt).
Comment
-
Comment
Comment