Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Awel ik zeg het toch, het lijkt alsof ger midde door gaat rijden
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      vind ik ook niet kunnen. Is imo niet de gepaste manier omdat onder de mensen te brengen. Wat dat kind doet, valt zeker NIET goed te praten. maar nu blijft die er wel met de rest van haar leven aan gelinkt worden, zeker als hij haar naam nog is bekend zal worden via facebook. en dat voor een jeugdzonde..
      En dat gepeste kind mag wel de rest van haar leven getekend worden omdat die trutjes een "jeugdzonde" begaan?!
      Dat kind werd belaagd door een ganse groep en kreeg rake klappen. "beetje pesten" en "jeugdzonde" lijken mij een beetje een understatement. Dit is loodzwaar voor het slachtoffer en haar familie. Het zal niet het eerste drama zijn dat door dergelijk gedrag uitgelokt wordt.

Liegt dit nu aan mij of is het echt normaal dat we motorrijders rammen en kinderen in groep uitschelden en schoppen en slaan?!
      Ik rij niet hard, ik vlieg laag
      www.meevliegen.be

Comment

En ik snap u ook maar moord met voorbedachte rade is gewoon hard. daarom dat ik eerder aan slagen en verwondingen denk
        Heb je ook gelijk: er is geen voorbedachtheid aangezien ze er niet heeft over kunnen "bezinnen" Dus het zal geen moord zijn.

Dat wooter er even blijft naast rijden, goh. Als ze u aanspreken wil je toch ook horen wat ze zeggen hé? Eventueel op hun vraag of opmerking antwoorden.
        Meer dan dat was het ook niet. of dit "hoeft" is misschien ter discussie te stellen. Maar imo vervalt dat met het resolute kutgedrag van de lieve dame. Ik blijf erbij: die zag wooter lang aankomen en wilde gewoon even motorrijdertje kloten.
        Ik rij niet hard, ik vlieg laag
        www.meevliegen.be

Comment

• Nogmaals, ik beweer nerges dat ik het normaal vind, ge moet wel is leren lezen.

Ten eerste, wat de moeder doet is fout. Als die pesters "echte" pesters zijn, dan gaan ze de dochter nog harder aanpakken. Zker nu ze van school gestuurd zijn en gestraft zullen worden door de jeugdrechter. In het middelbaar ook zo'n dingen gezien. En de gepeste is gaan klikken en die is verschillende dagen zonder broek naar huis gegaan

en ten tweede motorrijders rammen is niet normaal. maar wooter moest imo niet provoceren door er neffe te blijven hangen. en dat is mijn mening, mag toch niet?
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke-Tim Bekijk Berichten
            Heb je ook gelijk: er is geen voorbedachtheid aangezien ze er niet heeft over kunnen "bezinnen" Dus het zal geen moord zijn.

Dat wooter er even blijft naast rijden, goh. Als ze u aanspreken wil je toch ook horen wat ze zeggen hé? Eventueel op hun vraag of opmerking antwoorden.
            Meer dan dat was het ook niet. of dit "hoeft" is misschien ter discussie te stellen. Maar imo vervalt dat met het resolute kutgedrag van de lieve dame. Ik blijf erbij: die zag wooter lang aankomen en wilde gewoon even motorrijdertje kloten.
            ²²² hebt ge zeker gelijk in.
            BMW X5 45e

Comment

• Maat was paar dagen op reis in Luxemburg. Auto (A6 2.7) geparkeerd op parking van het hotel. Niet meer naar omgezien, heeft daar 4 dagen gestaan. Hij komt terug bij zijn auto: rondomrond krassen tot op het koetswerk, lichtblokken kapot, ramen kapot, graffiti er op, ... Totaal vernield dus. Ik geloof niet dat hij ergens ruzie heeft gehad met iemand, want je kan gewoon geen ruzie maken met hem. Gewoon zielig vandalisme.

Comment

vind ik ook niet kunnen. Is imo niet de gepaste manier omdat onder de mensen te brengen. Wat dat kind doet, valt zeker NIET goed te praten. maar nu blijft die er wel met de rest van haar leven aan gelinkt worden, zeker als hij haar naam nog is bekend zal worden via facebook. en dat voor een jeugdzonde..
                Is idd. erover maar in minder dan een minuut vond ik dat pestkind haar naam, adres, gsm-nr en ook de coördinaten van haar ouders en de pa zijn bedrijfje. Sta me toe dat vrij griezelig te vinden. Allemaal "dank zij" Facebook...
                In mijn tijd op het middelbaar (en dit is nog maar 10 jaar geleden) werd er ook dikwijls gepest maar toen bestond er nog geen Muileboek dus kwam je er naar de buitenwereld toe grotendeels weg mee... Nu wordt er tot op Nederlandse en Amerikaanse sites opgeroepen om wraak. Tjah....
                2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                  En die die hier zegt dat moto niet defensief genoeg rijdt? Hij gaat op tijd naar links, wacht niet tot hij op 5m van de wagen is en is dus zichtbaar, zij begint pas veranderen als hij al volledig links zit en hij rijdt zeker niet te rap. Ik zie hier echt geen probleem in wat de motard doet ze, kan aan mij liggen, maar auto is gewoon 100% schuldig.
                  Maar de auto had al aangeven naar links te gaan toen wooter met zijn motor nog rechts reed.
                  Ze had dus al tijdig de verandering aangegeven.

De vraag is of wooter al eerder zijn pinker had opgezet of niet.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Maar de auto had al aangeven naar links te gaan toen wooter met zijn motor nog rechts reed.
                    Ze had dus al tijdig de verandering aangegeven.
                    Neeneenee, haar pinker gaat pas aan en ze begint pas te bewegen als ik al op het linkervak zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Neeneenee, haar pinker gaat pas aan en ze begint pas te bewegen als ik al op het linkervak zit.
                      U eigen beelden bewijzen het tegendeel
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Op 4 seconden gaat haar pinker aan. Op welk rijvak zit ik dan?

Comment

Op 4 seconden gaat haar pinker aan. Op welk rijvak zit ik dan?
                          Ik denk dat ge een brilleke noig hebt, tussen seconde 1 en 2 gaat de pinker al voor de eerste keer.

En dan zit jij duidelijk nog op het eerste vak!

Comment

• Die had u zien komen en is met opzet naar links uitgeweken, moest het volledig onverwachts (voor haar) geweest zijn kon ze haar vingertje nooit zo rap buiten de wagen krijgen. Ze zat op vinkenslag om dat eens te laten zien. Ze was waarschijnlijk juist naar de manicure geweest ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              Ik denk dat ge een brilleke noig hebt, tussen seconde 1 en 2 gaat de pinker al voor de eerste keer.

En dan zit jij duidelijk nog op het eerste vak!
                              Klopt knight-rider, dat heb je goed gezien.
                              M.a.w. net zoals in zijn eerste filmpje kan ik me niet van de indruk ontdoen dat de motorijder niet in de "geest" van het verkeer reed, altijd op het agressieve af en niet defensief rijdend.
                              Het feit dat je met een camera rond rijdt spreekt voor zich (wordt hier trouwens ook door andere in vraag gesteld).
                              Dat de dame haar middelvinger opsteekt (in Nederland hebben ze daar eens een actie TEGEN genomen) kan ik begrijpen maar dan moet je inderdaad het filmpje goed bekijken. De dame had EERST haar richtingaanwijzers gebruikt nog toen Wooter achter haar reed op hetzelfde vak. Vervolgens zie je na het vingertje ook direct een rechterbeen richting deur gaan (altijd grappig, doet me steeds aan Louis De Funes denken).
                              Nu ja, de dame had misschien wel eerst haar pinker gebruikt maar verzuimt dan om nog eens in haar zijspiegel te kijken, daar waar ze de eerste keer vermoedelijk wel in haar achteruitkijkspiegel zal gekeken hebben (wat ook niet zeker is natuurlijk).

Moet wel zeggen dat Wooter ondertussen al wat heeft bijgeleerd want nu heeft hij toch al de nr-platen en kinderen onherkenbaar gemaakt, zo hoort het als je iets (foto of filmpje) op een forum zet.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                Die had u zien komen en is met opzet naar links uitgeweken, moest het volledig onverwachts (voor haar) geweest zijn kon ze haar vingertje nooit zo rap buiten de wagen krijgen. Ze zat op vinkenslag om dat eens te laten zien. Ze was waarschijnlijk juist naar de manicure geweest ??
                                Dat vingertje kan snel naar buiten zijn zunne, bij sommige mensen is dat gewoon een reflex.
                                Bij het minste direct dat vingertje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                  Het feit dat je met een camera rond rijdt spreekt voor zich (wordt hier trouwens ook door andere in vraag gesteld).
                                  Ge zou voor minder.. Als ge ziet wat op de baan meemaakt.
                                  De laatste maanden vraag ik me af waarom ik nog geen camera in de wagen heb.
                                  De keren dat ik een ongeval waarbij de tegenpartij in fout zou zijn heb kunnen vermijden zijn niet op 1 hand te tellen. :s
                                  Database error.
                                  The database has encountered a problem.

Comment

• Dat ken ik, maar daarom ga ik nog geen camera in mijn auto zetten.

Comment

Timmeketimmeketimmeke... Schade maken en dan vluchten is vluchtmisdrijf. Politie erbij halen, beetje vaag blijven over de telefoon over hoe zwaar de schade is, wachten tot de politie er is en PV laten opmaken. Als de andere chauffeur er niet is, kijkt ie uit naar een paar weken met de bus meerijden.

Met een foto of nu nog naar de polies lopen ben je niks mee... Alle bewijs die zijn wagen nog kon linken aan jouw deuk is verloren want beide voertuigen zijn al verplaatst...
                                      Als je blijft staan en onmiddelijk de flikken belt, dan kan je toch nog steeds niet bewijzen dat de auto naast u de schuldige is? Je wint pas als je bewijs hebt en dat je mjins inzien niet. Het is timmekes woord tegen de andere.

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Ik haal nog eens links in...

Mja tricky. Sommige kunnen u anticiperen op basis van uw naderings snelheid, Deze blijkbaar niet en u zit misschien net in haar dode hoek op het moment dat ze wou wisselen.
                                      Dat gezegd zijnde, kwam de vinger wel snel.

Comment

Op het filmpje van de twee pesters en de gepeste scholiere zie je toch ook enkele gezichten? De pesters zijn herkenbaar, en het is de moeder van de gepeste die het filmpje van Youtube heeft gepikt!

Ik hoor niemand daar klagen over privacy...
                                        Het zijn wel de "schuldigen" die het origineel gepost hebben.

Comment

Nogmaals, ik beweer nerges dat ik het normaal vind, ge moet wel is leren lezen.

Ten eerste, wat de moeder doet is fout. Als die pesters "echte" pesters zijn, dan gaan ze de dochter nog harder aanpakken. Zker nu ze van school gestuurd zijn en gestraft zullen worden door de jeugdrechter. In het middelbaar ook zo'n dingen gezien. En de gepeste is gaan klikken en die is verschillende dagen zonder broek naar huis gegaan

en ten tweede motorrijders rammen is niet normaal. maar wooter moest imo niet provoceren door er neffe te blijven hangen. en dat is mijn mening, mag toch niet?
                                          Totaal niet mee akkoord. Pesten bestaat in verschillende niveaus, daarom wil dat nog niet zeggen dat alleen het ergste niveau aangepakt moet worden. Wat ik in het filmpje zie, is puur pestgedrag en niet plagen. Dergerlijk soort aggressie mag van mijn part deftig aangepakt worden, strafeloosheid en arrogantie, daar kan ik absoluut niet tegen.

Over het wooter incident: typisch menselijk: als iemand fars komt doen tegen u, dan gaat ge in verweer en dat kan fars overkomen. Imho heeft wooter alle recht om uitleg te gaan vragen voor de vinger.

Comment

Working...
                                          X