Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarstraks moest ik aan eene winkel inslaan, had al eenen helen tijd een dikke vrachtwagen achter mij (die niet echt voldoende afstand hield). Dus ik op tijd pinker aan en afremmen, begint dien pipo achter mij te claxoneren
hetzelfde voorgehad met ene van de Lijn, ik heb toen ni kunne afslagen, omda als ik remde em er in zat Heb het dus ook geregeld voor hier in Leuven. Dermee, ik was/ben het kotsbeu!
Nu heb je geluk gehad een andere keer is dat misschien niet meer het geval. Zulke kruispunten blijven gevaarlijk met of zonder dat er eentje door het oranje/rood rijdt. Dus als jij volgende keer wordt aangetikt langs rechts omdat de andere door het rood reed ga je dat kif-kif laten?
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
hetzelfde voorgehad met ene van de Lijn, ik heb toen ni kunne afslagen, omda als ik remde em er in zat Heb het dus ook geregeld voor hier in Leuven. Dermee, ik was/ben het kotsbeu!
Onlangs ook iets gelijkaardigs gehad
Range Rover achter (was een dame die reed), ik steek mn pinker aan naar links op het kruispunt.
Maar aangezien er tegenliggers kwamen kon ik er dus niet tussen. (en neen, ik schiet niet tussen een gat van 5m voor de dame achter me)
Begint die dame daar met haar lichten te trekken voor dood Vond het best wel grappig eigenlijk
Kan ik het helpen dat mijn huis in die straat is
Overlaatst had ik dat ook voor,stond te pinken om af te slaan.
Door tegenliggers ging dit niet onmiddelijk;begint er daar ineens een manneke van een jaar
of 70 met zijn vrouw ernaast aan een claxonconcert.Zie hem in de spiegel gebaren maken naar mij dat ik dan maar rechtdoor moet rijden.
Heb er dan eens goed mee gelachen en de middenvinger eens gebruikt en rarara ze durfden zelfs niet meer naar voren kijken.
Deze week hing er dan weer een treintje van een vijftigtal wagens achter zo'n autotje
dat maar 45 kan,toch wel frustrerend als je normaal 70-90 mag.
Overlaatst had ik dat ook voor,stond te pinken om af te slaan.
Door tegenliggers ging dit niet onmiddelijk;begint er daar ineens een manneke van een jaar
of 70 met zijn vrouw ernaast aan een claxonconcert.Zie hem in de spiegel gebaren maken naar mij dat ik dan maar rechtdoor moet rijden.
Heb er dan eens goed mee gelachen en de middenvinger eens gebruikt en rarara ze durfden zelfs niet meer naar voren kijken.
Deze week hing er dan weer een treintje van een vijftigtal wagens achter zo'n autotje
dat maar 45 kan,toch wel frustrerend als je normaal 70-90 mag.
Die ouwe mannekes zijn altijd gepresseerd, maar als je er achter rijdt, vergeten ze dat wel even.
Echt he, gisteren ook weer ene die niet wou wachten achter een rij geparkeerde auto's. Ik had het wel zien aankomen want het was zo'n typische bompa bak, maar het blijft ergerlijk. Voor je neus de straat opdraaien doen ze ook graag zodat je alles mag dichtgooien, om dan aan 40 verder te tuffen.
Persoon die agressief reageerde toen hij de autostrade wou oprijden en ik niet kon opschuiven naar links. Wat verwacht dien mens dak daar alles dicht smijt om hem erop te laten? Degene op de autostrade hebben toch voorrang? Ok als het kan schuif je op ma als zet niet doen zal daar wel een reden voor zijn wat hij blijkbaar niet snapte.
Persoon die agressief reageerde toen hij de autostrade wou oprijden en ik niet kon opschuiven naar links. Wat verwacht dien mens dak daar alles dicht smijt om hem erop te laten? Degene op de autostrade hebben toch voorrang? Ok als het kan schuif je op ma als zet niet doen zal daar wel een reden voor zijn wat hij blijkbaar niet snapte.
Idd, op de autosnelweg heb je voorrang.
Als je kan, dan ga je natuurlijk naar het tweede vak om iemand er op te laten, maar eigenlijk ben je zelfs dat niet verplicht te doen.
(ik doe het wel altijd als het kan)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ja ik ook maar als die op het 2de vak niet naar het 3de willen schuiven kan ik er ook niets aan doen. Persoon reageerde echt overdreven.
Tja, zo zijn er altijd mensen, niks aan te doen.
Heb ondertussen al geleerd om me daar niet meer druk om te maken.
En ook, op zo een kleinere wagen (zoals je Saxo) reageren ze al sneller zo dan op een grotere wagen. (heb ik zelf al meermaals ondervonden)
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
hetzelfde voorgehad met ene van de Lijn, ik heb toen ni kunne afslagen, omda als ik remde em er in zat Heb het dus ook geregeld voor hier in Leuven. Dermee, ik was/ben het kotsbeu!
Idem hier 2 weken terug met iemand van DHL.
Is dat een nieuwe mode of zo?
Echt he, gisteren ook weer ene die niet wou wachten achter een rij geparkeerde auto's. Ik had het wel zien aankomen want het was zo'n typische bompa bak, maar het blijft ergerlijk. Voor je neus de straat opdraaien doen ze ook graag zodat je alles mag dichtgooien, om dan aan 40 verder te tuffen.
of andersom, ineens alles toe slaan zonder pinker of wat dan ook en gewoon op de baan (dubbel)parkeren...
Ik heb mij deze morgen geergerd aan't weer :-p hoe dichter ik bij Hasselt kwam, hoe kouder het werd
de amoebe vormige bestuurder, die zich meestal verplaatst in witte dingetjes en derde rijvak als zijn natuurlijke biotoop ervaart, er zijn meer geevolueerde levensvormen. En iemand proberen rammen die je uiteindelijk op het tweede vak voorbijsteekt : geen goed idee, de Punische oorlogen zijn verleden tijd
de amoebe vormige bestuurder, die zich meestal verplaatst in witte dingetjes en derde rijvak als zijn natuurlijke biotoop ervaart, er zijn meer geevolueerde levensvormen. En iemand proberen rammen die je uiteindelijk op het tweede vak voorbijsteekt : geen goed idee, de Punische oorlogen zijn verleden tijd
Wat is eigenlijk de bedoeling van die borden met max. 90 km/u die je ziet staan wanneer je van de R0 de E40 richting Leuven op komt ? Goed, er is daar veel verkeer en meestal wordt er heel wat van vak gewisseld, maar dat is op de ganse R0 ook zo, en daar mag je toch gewoon overal 120. Die 90-borden zien eruit alsof het voorlopige borden zijn, echt opvallen doen ze ook niet, maar ze staan er wel al eeuwen. De snelheidsbeperking wordt ook nooit weerroepen, dus moet je in principe tot de afrit Sterrebeek die 90 km/u aanhouden, wat zo ongeveer door 1 procent van de chauffeurs wordt gedaan. Vraagje overigens voor de specialisten : geldt de snelheidsbeperking dan tot de afrit, of tot de volgende oprit? En tot het begin van de op/afrit, of tot het einde ? Want daar in Sterrebeek zit daar misschien wel 2 kilometer tussen.
Wat is eigenlijk de bedoeling van die borden met max. 90 km/u die je ziet staan wanneer je van de R0 de E40 richting Leuven op komt ? Goed, er is daar veel verkeer en meestal wordt er heel wat van vak gewisseld, maar dat is op de ganse R0 ook zo, en daar mag je toch gewoon overal 120. Die 90-borden zien eruit alsof het voorlopige borden zijn, echt opvallen doen ze ook niet, maar ze staan er wel al eeuwen. De snelheidsbeperking wordt ook nooit weerroepen, dus moet je in principe tot de afrit Sterrebeek die 90 km/u aanhouden, wat zo ongeveer door 1 procent van de chauffeurs wordt gedaan. Vraagje overigens voor de specialisten : geldt de snelheidsbeperking dan tot de afrit, of tot de volgende oprit? En tot het begin van de op/afrit, of tot het einde ? Want daar in Sterrebeek zit daar misschien wel 2 kilometer tussen.
Dat is om al die onnozelaars in te tomen die denken dat je maar 20 meter hebt om van de E40 naar de afrit Sterrebeek te gaan, en diegenen die van de Ring richting Leuven willen en denken dat dat enkel via het linkervak kan.
Wat is eigenlijk de bedoeling van die borden met max. 90 km/u die je ziet staan wanneer je van de R0 de E40 richting Leuven op komt ? Goed, er is daar veel verkeer en meestal wordt er heel wat van vak gewisseld, maar dat is op de ganse R0 ook zo, en daar mag je toch gewoon overal 120. Die 90-borden zien eruit alsof het voorlopige borden zijn, echt opvallen doen ze ook niet, maar ze staan er wel al eeuwen. De snelheidsbeperking wordt ook nooit weerroepen, dus moet je in principe tot de afrit Sterrebeek die 90 km/u aanhouden, wat zo ongeveer door 1 procent van de chauffeurs wordt gedaan. Vraagje overigens voor de specialisten : geldt de snelheidsbeperking dan tot de afrit, of tot de volgende oprit? En tot het begin van de op/afrit, of tot het einde ? Want daar in Sterrebeek zit daar misschien wel 2 kilometer tussen.
Klopt inderdaad daar zo. Ik zou zeggen geldig tot aan het einde van de eerst volgende oprit.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment