Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

werkdruk te hoog? zoek dan ander werk en verkloot anderen hun dag niet, egoïsten.
    wordt veel te veel misbruik van gemaakt. als bij andere mensen de werkdruk te hoog ligt zoeken ze ook ander werk!

Comment

de nmbs familie is zoals de sabena familie, maar dan anders

Comment

Het was inderdaad duidelijk dat een aantal mensen vandaag de combinatie auto(snelweg) en spits niet echt kenden. Nerveus gedoe allemaal...

Eigenlijk merkte ik weinig verschil tussen vandaag en een zondagnamiddag E40 Kust-Brussel. Bah...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
          Zal wel een Meubelbakje geweest zijn, daar C rijbewijs altijd op 90 begrensd staat OF

Hij had het op jou gemunt & heeft de zekeringen van zijn begrenser uitgetrokken, the bastard!
          Het was eenen trekker met oplegger.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk Berichten
            Zal wel een Meubelbakje geweest zijn, daar C rijbewijs altijd op 90 begrensd staat OF

Hij had het op jou gemunt & heeft de zekeringen van zijn begrenser uitgetrokken, the bastard!
            Tegen dat de zekeringen eruit getrokken zijn, is de ander al lang weg ze.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Het was eenen trekker met oplegger.
            Wat voor trekker met een oplegger, zo'n pre-1990 modelleke?
            Lijkt me anders wel zeer sterk en extreem dat die bij 120 nog steeds uitloopt.
            Als het een nieuwere was, dan is dat ofwel een die rijdt voor de constructeur, ofwel een die volgende week z'n rijbewijs mag afgeven bij controle.
            Last edited by |) ][ |V| ][; 11/11/2011, 14:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
              Tegen dat de zekeringen eruit getrokken zijn, is de ander al lang weg ze.

Wat voor trekker met een oplegger, zo'n pre-1990 modelleke?
              Lijkt me anders wel zeer sterk en extreem dat die bij 120 nog steeds uitloopt.
              Als het een nieuwere was, dan is dat ofwel een die rijdt voor de constructeur, ofwel een die volgende week z'n rijbewijs mag afgeven bij controle.
              Was niet nieuw, maar leek me ook nog niet zo oud.
              Vond het wel vreemd zo snel dat die reed.
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                Mensen die 'n'en zetten waar er geen mogen (den laatste tijd)+(den laatste druppel) en die het vertikken van 'n'en te zetten waar het wel moet (durve? rijde? dan)+(plus vele andere plaatsen, teveel om alles te kopiëren). Al die posts lezen zo ongemakkelijk.
                oke,

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

Alfa Romeo 156 sw 1.9 jtd 16v m-jet (sold)

Lancia Dedra 1.9 TD LX (sold)

Seat Ibiza Evo2 ​

Comment

Hoe raar het is, klopt het ook.
                  Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
                  2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
                  2014 Golf 7 R ---> Verkocht
                  2008 BMW E91 335i --> Verkocht
                  2015 Golf 7 GTD

Comment

Nog vergeten te melden: afgelopen donderdagochtend ééntje met een S-max op de Brusselse binnenring ter hoogte van Grimbergen, zat "rustig" op zijn iPad/tablet te spelen die over zijn stuur hing bij redelijk druk verkeer. Toen ik al een tijdje naast hem reed en hem schuddebollend aankeek stak hij het kleinnood toch weg. Denk dat hij het begrepen had.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Was niet nieuw, maar leek me ook nog niet zo oud.
                      Vond het wel vreemd zo snel dat die reed.
                      Kan me er wel iets bij voorstellen, waarschijnlijk een camion die voor lokale distributie gebruikt wordt (max 30km van eigen bedrijf). Die hebben geen schijf en vaak ook geen begrenzer. Als ze daar dan een kalf opsteken, krijg je zo'n dingen natuurlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                      Nog vergeten te melden: afgelopen donderdagochtend ééntje met een S-max op de Brusselse binnenring ter hoogte van Grimbergen, zat "rustig" op zijn iPad/tablet te spelen die over zijn stuur hing bij redelijk druk verkeer. Toen ik al een tijdje naast hem reed en hem schuddebollend aankeek stak hij het kleinnood toch weg. Denk dat hij het begrepen had.
                      Of z'n werk was net af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten

Of z'n werk was net af.
                        Dat kan ook natuurlijk!
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

absolute ergernis van de week: een kleine mysterieuze vertraging in het verkeer... na een aantal minuten aan 30km/h op een 70-baan rijden, uiteindelijk de hindernis kunnen voorbijsteken. Een combi van de lokale politiezone BRT waarvan de chauffeur lustig met z'n gsm aan 't bellen was, ondertussen van links naar rechts zwalpend tussen 30 en 50km/h. APEN!!!
                          'k dacht ff er een foto van te maken met mijn gsm, maar dan zou ik wel 'n boete krijgen denk 'k...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gef Bekijk Berichten
                            absolute ergernis van de week: een kleine mysterieuze vertraging in het verkeer... na een aantal minuten aan 30km/h op een 70-baan rijden, uiteindelijk de hindernis kunnen voorbijsteken. Een combi van de lokale politiezone BRT waarvan de chauffeur lustig met z'n gsm aan 't bellen was, ondertussen van links naar rechts zwalpend tussen 30 en 50km/h. APEN!!!
                            'k dacht ff er een foto van te maken met mijn gsm, maar dan zou ik wel 'n boete krijgen denk 'k...
                            Flikken denken ook altijd dat ze alles mogen he.

Een ergernis die ik de laatste weken heb: Cornering lights

Ge hebt van die hoeverlichting die enkel opspringt als de pinkers aangaan, daarmee heb ik geen problmeem.
                            Maar er is er ook die opspringt wanneer de wielen onder een bepaalde hoek draaien, en dat is echt om zot van te worden. Ik heb al enkele keren iemand achter mij gehad die niet recht kon blijven rijden en altijd stuurcorrecties moest maken, en iedere keer sprong die hoekverlichting aan. links, rechts, links, rechts, ....... om zot van te worden. Enkel gekleurde lampjes ontbraken nog, anders was het een kerstboom!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertqv Bekijk Berichten
                              oke,

Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinrietsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is, is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.

Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk Berichten
                              Hoe raar het is, klopt het ook.
                              Dat klopt inderdaad, maar begin dan eens met letters te laten wegvallen en de overblijvende letters dan nog eens in een willekeurige volgorde te plaatsen, ik denk niet dat het dan nog zo "automatisch" zal lezen hoor..

Comment

Flikken denken ook altijd dat ze alles mogen he.

Een ergernis die ik de laatste weken heb: Cornering lights

Ge hebt van die hoeverlichting die enkel opspringt als de pinkers aangaan, daarmee heb ik geen problmeem.
                                Maar er is er ook die opspringt wanneer de wielen onder een bepaalde hoek draaien, en dat is echt om zot van te worden. Ik heb al enkele keren iemand achter mij gehad die niet recht kon blijven rijden en altijd stuurcorrecties moest maken, en iedere keer sprong die hoekverlichting aan. links, rechts, links, rechts, ....... om zot van te worden. Enkel gekleurde lampjes ontbraken nog, anders was het een kerstboom!
                                Nog een paar weken geduld en dat komt....

Comment

Is er een reden waarom er nog meer mensen op het midden- en linkervak rijden als het mistig is?
                                  Is de "het meeste rechtse vak nemen" regel dan helemaal niet meer nodig?

Comment

Vrachtwagens op de meeste linkse rijstrook op de aansluiting met de E313 vanop de Antwerpse ring. Heb gisteren achter een zware jongen gehangen tot in Wommelgem. Idemdito op de aansluiting vanop de E313 naar de E34. Inhaalverbod wordt imo gewoon genegeerd. Toppunt is dan nog dat er een wagen van de flikken voor mij reed en die gewoon niets ondernam...

Comment

Gisteren nog is een ergernis gehad in het verkeer, was al even geleden.

Om half negen s'morgens tegen 50 op een baan waar 90 toegelaten is, is niet echt leuk maar dat zijn we gewoon. Bij het inhalen zie ik echter een kindje tussen de voorzetels rechtstaan, daar krijg ik het dus echt van!

Waarschijnlijk weer zo eentje die mij een gek vindt omdat ik hem inhaal en hij toch zo een veilige bestuurder is ...
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

dagelijkse kost

als ik zie hoe weinig ouders hun kinderen vastmaken in de auto als ze die van het school komen halen. 't is inderdaad iets waar ge effe mee bezig zijt, vooral om ze deftig vast te maken. Maar lui zijn gaat uw kinderen niet beschermen natuurlijk
                                        www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                          dagelijkse kost

als ik zie hoe weinig ouders hun kinderen vastmaken in de auto als ze die van het school komen halen. 't is inderdaad iets waar ge effe mee bezig zijt, vooral om ze deftig vast te maken. Maar lui zijn gaat uw kinderen niet beschermen natuurlijk
                                          Inderdaad, ik zie dat ook geregeld, maar... de ouders zitten wel klikvast! Ik heb dan altijd goesting om die mensen tegen te houden en te zeggen dat zij een eventueel ongeval wel zullen overleven, maar hun kinderen niet.

Comment

Working...
                                          X