als ik me niet vergis heeft een berlingo achteraan 2 mistlichten, uw achterliggers zullen uw ook dankbaar zijn als je het het rechtse lampje eruit vijst, das voor nix nodig en alleen dubbele irritatie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ploto444 Bekijk BerichtenDank u voor uw medewerking collega's...
Ergernis vandaag:
Mensen die weigeren te ritsen.
Op het "ei" van kortrijk, moest ik van de afrit direct op het ei en mevrouw weigerde me ertussen te laten. Vervolgens liet de persoon achter mevrouw me er netjes tussen. Bij de volgende afrit moest mevrouw ervan maar ze kon niet omdat er een camionette naast haar reed. Ik moest dezelfde afrit nemen en kon wel naar rechts, direct mn neus aan de kont van de camionette geplakt zodat mevrouw niet naar rechts kon. De wagen die me vooraf ertussen gelaten had deed identiek hetzelfde. Zeer grappig om te zien
Als zij een 'pain in the ass' wilt spelen, dan kan ik dat ook. En die persoon achter me ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenTot zover de off-topic, maar ik vind dit een fantastisch systeem, zot dat ze daar zoveel logica in gestoken hebben. Bij BMW zou dit ongetwijfeld een optie zijn, Advance Lighting ofzo .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenHmm, eens proberen met de Punto morgen.
Zelfs ons ma is enthousiast over die follow me home functie, het is dan ook handig bij een vrij lange oprit thuis zonder verlichting
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk BerichtenZelfs om 7uur s'ochtends bij dichte mist hebben sommigen idioten het nog niet door om hun verlichting van de fiets aan te doen, of dat wandelaars iets reflecterends/ lichtje dragen.
Hier mogen ze gerust boete's opzetten van een paar 100 euro, damn
Leuk voor hem achter mij zat er een combi, en die mannen hadden goesting in een babbeltje. Die zal ook wel efjes gesnokt zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimi Bekijk BerichtenZelfs om 7uur s'ochtends bij dichte mist hebben sommigen idioten het nog niet door om hun verlichting van de fiets aan te doen, of dat wandelaars iets reflecterends/ lichtje dragen.
Hier mogen ze gerust boete's opzetten van een paar 100 euro, damn
Was waarschijnlijk zijn leven beu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrederikA112 Bekijk BerichtenIk kan Timothy enkel bijtreden, heerlijk eenvoudig en gewoon logisch bij die Punto (die van ons ma heeft dat ook) Leuk op een wagentje van 2000. Eigenlijk is het in zijn geheel een tof en zuinig bakske trouwens.
Zelfs ons ma is enthousiast over die follow me home functie, het is dan ook handig bij een vrij lange oprit thuis zonder verlichting
Comment
-
Gisterenochtend is er nog maar eens ééntje uit de 1 1/2 S-bocht gevlogen aan de Leugenberg, onbegrijpelijk dat dit daar weeral voor de zoveelste keer kan. En dan schrikken ze ervan dat er 100m voor de S-bocht regelmatig snelheidscontrole is.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
En vannacht nog maar eens hopeloze Coyote rijder op de E19 die op het moment dat ie me inhaald tot de ontdekking komt dat ze er staan. Schrikt zich een aap natuurlijk en gaat uiteraard doodleuk op zijn rem staan. Sukkelaar!!! Onmiddellijk afvoeren die handel en wel NU. Toch sterk aan het overwegen om in de nieuwe eens een cameratje te laten installeren voor die Bonobo's.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn vannacht nog maar eens hopeloze Coyote rijder op de E19 die op het moment dat ie me inhaald tot de ontdekking komt dat ze er staan. Schrikt zich een aap natuurlijk en gaat uiteraard doodleuk op zijn rem staan. Sukkelaar!!! Onmiddellijk afvoeren die handel en wel NU. Toch sterk aan het overwegen om in de nieuwe eens een cameratje te laten installeren voor die Bonobo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenMet een coyote weet je het op tijd, en hoef je geen bruuske maneuvers te doen...Last edited by Metaxa; 28/11/2011, 01:25.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenTot zover de off-topic, maar ik vind dit een fantastisch systeem, zot dat ze daar zoveel logica in gestoken hebben. Bij BMW zou dit ongetwijfeld een optie zijn, Advance Lighting ofzo .1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Hebben ze de snelheidsindeling op de snelweg omgedraaid ofzo? Ik rij vaker rechts om mensen in te halen dan links (en ik voel me daar niet goed bij). Gisteren zelf een Peugeot'je dat op t tweede reed, terwijl er op t eerste niks reed. Ik ben er rechts langsgegaan en toen zag ik ze ineens opschuiven naar t derde rijvak, terwijl er voor haar niks reed in de eerste 300 m.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenBehalve als je al slapende rond rijdt of geen melding krijgt! Instinktief moet die voet blijkbaar naar het rempedaal gaan. achhhhh
Ik begrijp de kortzichtige vergelijking niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denduvel Bekijk Berichtenja, maar dat heeft toch niets met de coyote te maken.
Ik begrijp de kortzichtige vergelijking niet.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Zaterdag rij ik op de autostrade naar huis. CC op 124 en voor mij rijdt een auto niet heel veel trager. Ik haal deze in en terwijl ik dat doe, zie ik in de verte een E91 aankomen. Deze wil blijkbaar mijn nummerplaat van dichtbij inspecteren, terwijl ik nog altijd aan het inhalen ben. Als ik naar rechts kan, doe ik dat meteen. Komt meneertje E91 toch wel niet voor mij rijden en stampt hij op zijn rem. Ik rem en ga meteen naar links, waarna ik wat gas bijgeef en langs hem ga rijden. Hij is duidelijk niet opgezet met mij en doet allerlei tekens.
Ik heb me terug rechts gezet en had ondertussen zijn nummerplaat, dat er bijna afviel, in gedachten.
Daarnet eens gebeld naar de politie, maar zal een zaak van niets worden. Mijn woord tegen dat van hem. Geen getuigen (enkel de wagen die inhaalde, maar die zijn gegevens heb ik natuurlijk niet) en geen schade... Ik twijfel of ik dit alsnog zou aangeven. Dan zou men gaan vragen om zijn versie van de feiten.
't Is de 1e keer dat me dit overkomt. Op zich allemaal geen ramp, maar ik vond het straf zo zonder aanleiding...
Comment
-
In de voormiddag rijd ik in het centrum van Gent op een weg met enkele kruispunten waarbij voorrang van rechts geldt. Aan het eerste kruispunt komt er van rechts een wagen toe waaraan ik voorrang verleen. De bestuurder van de bestelwagen achter mij had klaarblijkelijk niet door dat daar voorrang van rechts geldt want hij begint meteen met de grootlichten te schijnen en tekens te maken dat ik niet moet stoppen.
Het volgende kruispunt kwam weer een wagen van rechts die zijn voorrang nam en weer begon de bestuurder van de bestelwagen met de grootlichten te schijnen en te toeteren omdat ik de wagen voorliet.
Daarna heeft de bestelwagen steeds liggen bumperkleven totdat we allebei een andere weg namen.
Het is toch jammer dat je bij het volgen van een basis voorrangsregel moet opgejaagd worden door dat idioot gespuis.
Comment
Comment