Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hekwerk aan een bouwwerf dat niet vaststaat en bij een windvlaag een eigen leven gaat leiden

de bluts en de krassen op de rechter voorvleugel en de krassen op de motorkap zullen hopelijk worden hersteld op kosten van de verzekering van de tegenpartij...
    www.peugeotforum.be

Comment

• Normaal gezien is een ABR-polis afgesloten (alle bouwplaatsrisico's, bij onze werven verplicht, maar ik denk dat elke aannemer dat moet doen), heeft wel een franchise, maar gewoon aangeven aan de aannemer of eigenaar van het bouwwerk.

Wij lossen dat over 't algemeen zeer vlot op.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
        Mensen die hun lichten gwn niet aansteken. Zeker al 5 tegen gekomen vandaag..
        Ja, en ook in de mist enzo ... die denken echt, he, het is nog geen 6 uur 's avonds, dus mijn lichten moeten niet aan. Hun bovenkamer heeft ook geen verlichting, zelfs geen leidingen getrokken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Realiks Bekijk Berichten
          Mensen die hun lichten gwn niet aansteken. Zeker al 5 tegen gekomen vandaag..
          Kom ik dagelijks tegen.
          Geen lichten, of met de standlichten rondrijden als het al donker is.

Deze morgend toen het nog donker was zelfs een schoolbus gezien die enkel met standlichten rondreed
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Toen ik daarstraks van het werk naar huis reed had ik een bestelwagen met een slecht afgesteld linker dimlicht achter mij.
            Die scheen recht in mijn buitenste achteruitkijkspiegel, dus heb er niks beters op gevonden dan mijn spiegels in te klappen zo lang die achter mij reed.

Binnen spiegel kon ik gelukkig nog wel gebruiken in gedimde stand.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Kom ik dagelijks tegen.
              Geen lichten, of met de standlichten rondrijden als het al donker is.

Deze morgend toen het nog donker was zelfs een schoolbus gezien die enkel met standlichten rondreed
              Ik denk dat mensen denken dat het nog niet donker genoeg is ofzo, en zodoende ook maar een beetje licht laten branden. Nuja, ik gok het maar, ik snap het ook niet waarom je met parkeerlichten aan rijdt.

Comment

• Geen bedankjes krijgen bij mensen laten oversteken of andere situaties waar een bedankje wel van af kan.

Het zijn echter wel in meerderheid de vrouwelijke chauffeurs, kan toeval zijn uiteraard.

Mensen die je bedanken geeft toch wel een leuk gevoel waardoor je van zelf meer stopt, ik toch. ^^

Ideale voorbeeld is de hasseltweg met alle oversteekplaatsen of de niet-oversteekplaatsen en invoegstroken/rotondes.
                Zouden op praktijk examens daar eens op en af moeten rijden, weet je meteen wat vlees je in de kuip hebt ;D!

Mensen die daar op de middelste stroken rijden ( Waardoor je dus niet naar de winkels kan ) & 30 per uur rijden wanneer er absoluut geen verkeer is. Meesten remmen dan nog alsof ze een afslag zouden kunnen missen die er niet is.

off.. Mensen die hun afslag gemist hebben aan het begin van de hasseltweg waardoor je dus naar het volgende rondpunt moet, terug naar het vorige rondpunt om zo naar je afslag te gaan en dan maar beslissen over een zeer scherpe draai terug te gaan ( Dan rij je 2-3 borduren over met scherpe hoekjes ) en zo even tegen de richting in staan. Ook omdat ze der in 1x niet geraken dus het hele verkeer een zekere tijd ophouden )

Mensen die daar regelmatig oprijden zullen weten wat ik bedoel denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Toen ik daarstraks van het werk naar huis reed had ik een bestelwagen met een slecht afgesteld linker dimlicht achter mij.
                  Die scheen recht in mijn buitenste achteruitkijkspiegel, dus heb er niks beters op gevonden dan mijn spiegels in te klappen zo lang die achter mij reed.

Binnen spiegel kon ik gelukkig nog wel gebruiken in gedimde stand.
                  Dat is zoals al die tractoren die 130,140 rijden op het linker baanvak. Hun traktor is properder dan de gemiddelde bezoeker van CCC of Bert zijn kuiswinkeltje (naam vergeten). Toch rijden ze precies allemaal nog rond met hun veldlichten.

Alle traktor-bestuurders van de volgende merken : Porsche, VW, Audi (en de rest van het audi-range meestal ook), RangeRover, BMW (al vallen dat nog mee), Mercedes (als je er een traktor van ziet), let erop als je van het veld komt en in de bewoonde wereld rondrijdt. Die mensen hebben spiegels waarin ze graag achteropliggend verkeer zien komen, ze willen niet verblind worden door jouw dommigheid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                    Dat is zoals al die tractoren die 130,140 rijden op het linker baanvak. Hun traktor is properder dan de gemiddelde bezoeker van CCC of Bert zijn kuiswinkeltje (naam vergeten). Toch rijden ze precies allemaal nog rond met hun veldlichten.

Alle traktor-bestuurders van de volgende merken : Porsche, VW, Audi (en de rest van het audi-range meestal ook), RangeRover, BMW (al vallen dat nog mee), Mercedes (als je er een traktor van ziet), let erop als je van het veld komt en in de bewoonde wereld rondrijdt. Die mensen hebben spiegels waarin ze graag achteropliggend verkeer zien komen, ze willen niet verblind worden door jouw dommigheid!
                    Hier in Brabant hebben we dat probleem niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
                      Hier in Brabant hebben we dat probleem niet.
                      Gent ligt niet in Brabant bij mijn weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                        Gent ligt niet in Brabant bij mijn weten
                        Captain Obvious to the rescue

Comment

• Even een ergernis als fietser:

een dikke middelvinger aan het stom wicht dat het fietspad blokkeert om vanop een parking een drukke 2-vaksbaan te proberen oversteken! Echt waar, ze had mij al metersver moeten zien aankomen en toch blijven staan. Gaat dan achteruit é, blinde koe! Dan moet ik bijna op die drukke baan rijden om er langs voor voorbij te kunnen. (Want de baan was nog altijd niet vrij.)

/rage.

Zo, dat moest er even uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                            Even een ergernis als fietser:

een dikke middelvinger aan het stom wicht dat het fietspad blokkeert om vanop een parking een drukke 2-vaksbaan te proberen oversteken! Echt waar, ze had mij al metersver moeten zien aankomen en toch blijven staan. Gaat dan achteruit é, blinde koe! Dan moet ik bijna op die drukke baan rijden om er langs voor voorbij te kunnen. (Want de baan was nog altijd niet vrij.)

/rage.

Zo, dat moest er even uit.
                            Heb dat ook al dikwijls meegemaakt als fietser. Wat ik dan doe is stoppen en met mijn voorwiel vlak voor hun bumper gaan staan, en blijven staan tot ze achteruit rijden. Het ging ook niet anders in dat geval, anders moest ik met mijn fiets op de baan gaan, terwijl er wagens tegen 90/u voorbij reden. Als zij denken het recht te hebben om een fietser te blokkeren, awel, dan heb ik als fietser ook het recht om die persoon te blokkeren

Comment

• Ja, dat had ik ook beter gedaan.

Comment

• Deze week stond mijnheer de agent in z'n auto te gsm'en op het fietspad. Echt het volledige fietspad was versperd en ik moest uitwijken tot bijna het midden van de rijbaan. Heb even overwogen om te stoppen en een foto te nemen met de gsm. Heb dat (wijselijk?) niet gedaan en het bij een opgestoken vinger gehouden.

Edit: die vinger was een duim. Niet die andere...
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• De tegenligster die met de auto vrolijk door het rood reed terwijl ik al links begon af te slaan en dan nog verontwaardigd was dat ze 5cm moest uitwijken. Haar door het rood rijden doet misschien nog niets af aan het feit dat ze voorrang op mij blijft houden, maar ze kon zeker tijdig voor het licht gestopt zijn. Heeft ook een grote thumbs up van mij gekregen.
                                  Opel Astra Sports Tourer, 1.3CDTi ecoFLEX:
                                  BMW E90 320d:

Comment

• Eens weekend naar Amsterdam geweest, waarom moeten alle Nederlanders per se politieagent spelen, zelfs al doe je nog niets fout?

Comment

• ik kreeg zo eens "stomme kutbelg" naar m'n kop omdat ik op 't uiterste vak van een groot rond punt de afslag voorbijreed en die naast mij de afslag wou nemen

hollanders en hun oprechtheid

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                        Eens weekend naar Amsterdam geweest, waarom moeten alle Nederlanders per se politieagent spelen, zelfs al doe je nog niets fout?
                                        jij komt uit adam dit wiekeind en het enige wat je zegt is dit ?

Comment

• De opmerkelijkste was de 50+'er die me de pas afsneed met z'n BMW. Ik reed 130 op het linkervak (je mag er 130), rijtje aan 't inhalen. Hij komt van uit dat rijtje, op enkele meters voor mij, om vervolgens tegen 110km/h 5 auto's in te halen. Dit duurde echter 12km, waarbij ik wel een beetje ging kleven ja. Toen hij terug naar rechts ging kreeg ik een middelvinger te zien.
                                          Op die leeftijd nog steeds je middelvinger laten zien in het verkeer, getuigt in mijn ogen ook niet echt van volwassenheid.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          jij komt uit adam dit wiekeind en het enige wat je zegt is dit ?
                                          Ik heb ook een oude mens zien faceplanten en voor de rest veel raar volk gezien. Ik ben geen coffeeshops binnengeweest daar ik daar tegen ben! Voor de rest niets gedaan dat een ander nog nooit deed.
                                          Niets voor mij eigenlijk zo'n steden, overbevolkt, stinkt, vuil en de sfeer die gecreëerd wordt door legale drugs en overdreven verdraagzaamheid steekt me wat tegen na een paar dagen.

De P+R is wel goed geregeld, hoewel ik die van Antwerpen toch nog beter vind!
                                          Last edited by |) ][ |V| ][; 11/12/2011, 20:49.

Comment

Working...
                                          X