Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    Dat is waar, maar als je 6 zulke pipo's voorbij rijdt dan begin je wel anders te denken. Het KAN, maar toch eerder niet nee.
    Inderdaad.

Comment

• Waarom gebruikt niemand, buiten mezelf dan, de spitsstrook op de E34/E313 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
        Waarom gebruikt niemand, buiten mezelf dan, de spitsstrook op de E34/E313 ?
        verkeerde topic : dit hoort in het "positieve verkeerservaring topic" thuis. Of hou je liever van druk verkeer, met trage mensen voor je en even trage mensen naast je?

Comment

verkeerde topic : dit hoort in het "positieve verkeerservaring topic" thuis. Of hou je liever van druk verkeer, met trage mensen voor je en even trage mensen naast je?
          Was dat ook al aan het denken
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• de rest van belgie is nog achterlijker als apen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              de rest van belgie is nog achterlijker als a'pen
              bobo je bent een accentje vergeten

Comment

• vanmorgen een fransman op't linker vak met 1 werkende koplamp en géén achterlichten,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                  Was dat ook al aan het denken

Tot dat een of andere snuggere agent mij beboet voor rechts inhalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Torchus Bekijk Berichten
                    Tot dat een of andere snuggere agent mij beboet voor rechts inhalen.
                    en de rest voor niet rechts te rijden

Comment

en de rest voor niet rechts te rijden
                      Ik vrees dat nonkel agent dit toevallig niet zal zien...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jopi Bekijk Berichten
                        Ik vrees dat nonkel agent dit toevallig niet zal zien...
                        Ik heb geen nonkel agent en mocht het mijn nonkel zijn dan ben ik er gerust in dat mijn nonkel mij wel niet gaat bekeuren.

Vlam er dan ook geen honderdusd op e en als je gewoon op je vakje blijft rijden aan 120 en niet zit te zigzaggen : wat kan jij eraan doen? Je rijdt in je file

Comment

Het probleem is dat het verkeer op de andere rijstroken zo drukker is dan nodig wat het gunstig effect van de spitsstrook deels teniet doet want je gebruikt een groot deel van de extra capaciteit niet. Bovendien moet je regelmatig toch van die andere 3 rijstroken gebruik maken om een enkele vrachtwagen in te halen, en dan moet je vaak helemaal naar het linkse vak uitwijken omdat mensen precies liever met 2-3 naast mekaar rijden aan 80km/u dan van de spitsstrook gebruik te maken.

Ik snap dat soms echt niet, dan zie je ze er in Wommelgem oprijden ... en dan gaan ze recht naar dat tweede vak terwijl er op de spitsstrook tot in Ranst geen kat rijdt. Erger is het wanneer ze van Ring 1 komen en ze van het rechtse vak (de spitsstrook) waarop ze al rijden toch per se een vak willen opschuiven. Dat zorgt dan voor extra filedruk op Ring 2 omdat de uitstroom minder vlot gaat zo.
                          AutoMinded.be

Comment

• wat was dat man.
                            ik rij op de aansluiting van de E19 met de ring rond antwerpen (richting nederland) en er komt me een Audi voorbij die vlak voor me de bocht begint af te snijden (of zonder richtingaanwijzer van rijvak wisselt). Ik steek ff de grootlichten aan, zodat ie wakker wordt en merkt dat ie op mijn rijvak zit en ik daar ook nog rij en ga vervolgans op het linkse vak rijden.
                            Blijkbaar had meneer echter teveel koffie op. k krijg eerst een middelvinger als ik hem voorbij ga, waarna hij versnelt en me probeert te rammen. Ie gaat me terug voorbij, waarop ik me weer rechts zet en denk dat ie ervan door is. Dan begint ie te remmen tot ik naar tweede moet terugschakelen. Ik denk 'die gaat mij niet stilzetten' en ga hem linksom voorbij. Wéér die middelvinger en hij begint weer te doen alsof ie me ramt terwijl ie z'n leeslampjes aanzet en zijn middelvingers opsteekt. Als ik wat inhoudt gaat ie weer vooor me rijden en begint hij weer te remmen.
                            Net op t moment dat ik denk me op kant te zetten en de politie te bellen, heeft hij genoeg van dat middelvinger-opsteken-en-rammen/afremmen en gaat ie ervandoor. Ik heb ook een hele tijd zitten claxonneren toen ie op het laatst de pas afsneed, zodat andere chauffeurs hun aandacht getrokken zou zijn, misschien bracht dat hem weer bij zinnen.

Ik zit hier nog te bibberen terwijl ik t neerschrijf, en tis al n twitigtal minuten geleden gebeurd.

Als iemand een Audi A3 Sportback tegenkomt met nrplaat 1-ATP-830, wil die de chauffeur dan even vragen waarom die zodanig over de rooie gaat als hij attent wordt gemaakt op een gevaarlijke situatie?
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              wat was dat man.
                              ik rij op de aansluiting van de E19 met de ring rond antwerpen (richting nederland) en er komt me een Audi voorbij die vlak voor me de bocht begint af te snijden (of zonder richtingaanwijzer van rijvak wisselt). Ik steek ff de grootlichten aan, zodat ie wakker wordt en merkt dat ie op mijn rijvak zit en ik daar ook nog rij en ga vervolgans op het linkse vak rijden.
                              Blijkbaar had meneer echter teveel koffie op. k krijg eerst een middelvinger als ik hem voorbij ga, waarna hij versnelt en me probeert te rammen. Ie gaat me terug voorbij, waarop ik me weer rechts zet en denk dat ie ervan door is. Dan begint ie te remmen tot ik naar tweede moet terugschakelen. Ik denk 'die gaat mij niet stilzetten' en ga hem linksom voorbij. Wéér die middelvinger en hij begint weer te doen alsof ie me ramt terwijl ie z'n leeslampjes aanzet en zijn middelvingers opsteekt. Als ik wat inhoudt gaat ie weer vooor me rijden en begint hij weer te remmen.
                              Net op t moment dat ik denk me op kant te zetten en de politie te bellen, heeft hij genoeg van dat middelvinger-opsteken-en-rammen/afremmen en gaat ie ervandoor. Ik heb ook een hele tijd zitten claxonneren toen ie op het laatst de pas afsneed, zodat andere chauffeurs hun aandacht getrokken zou zijn, misschien bracht dat hem weer bij zinnen.

Ik zit hier nog te bibberen terwijl ik t neerschrijf, en tis al n twitigtal minuten geleden gebeurd.

Als iemand een Audi A3 Sportback tegenkomt met nrplaat 1-ATP-830, wil die de chauffeur dan even vragen waarom die zodanig over de rooie gaat als hij attent wordt gemaakt op een gevaarlijke situatie?
                              Vanavond eens bij de politie stoppen en gewoon melding hiervan maken, ze zullen er actief niks meer mee doen maar misschien wel ergens in een of ander systeem steken, wie weet is het ene die zo regelmatig stoten doet. En als niemand het meldt, sja... Vorig jaar ongeveer hetzelfde voorgehad maar ben dan direct naar de politie gereden en daar hebben ze de wagen direct geseind aan hun naburige patrouille, doch niks meer over gehoord. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Comment

• Damn. Soms ben ik echt blij dat ik niet veel moet rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                  Vanavond eens bij de politie stoppen en gewoon melding hiervan maken, ze zullen er actief niks meer mee doen maar misschien wel ergens in een of ander systeem steken, wie weet is het ene die zo regelmatig stoten doet. En als niemand het meldt, sja... Vorig jaar ongeveer hetzelfde voorgehad maar ben dan direct naar de politie gereden en daar hebben ze de wagen direct geseind aan hun naburige patrouille, doch niks meer over gehoord. Baat het niet, dan schaadt het niet.
                                  Idd geen slecht idee, ik zit alleen te denken dat als je het achteraf doet, je kan beweren wat je wil. Ik had me beter direct op kant gezet en gebeld.
                                  autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                    Wat doet mijn nummerplaat op het internet???

Grapje, ik hoeft niet met een Golf met 4 ringen te rijden
                                    Stevig verhaal, hopelijk blijft het je niet te lang achtervolgen...

Comment

• ben zo eens van de weg geduwt, met mn stomme kop ben ik uitgeweken voor hem waardoor ik schade had gereden aan de vangrails etc. persoon was doorgereden maar had nr-plaat.
                                      flikken erbij gehaald (schade aan vangrails, anders was het nog vluchtmisdrijf voor mij) .

politie zei ook dat ik beter niet was uigeweken, nu waren de kosten voor mij omdat er geen aanraking is geweest. gelukkig had ik full omnium
                                      sinds toen wijk ik niet meer uit als ik 100% zeker weet dat ik in mijn recht ben.

klacht neergelegd maar nooit meer iets van gehoord, woord tegen woord

Comment

• Mijn vader heeft zo ook al een nieuwe spiegel zitten.
                                        Nu hij betaalt liever de spiegel dan dat de verzekering moet betalen voor een nieuwe linkervoorkant. (kans op lichamelijk letsel is groter ook).

Comment

• Mijn vader heft indertijd ook eens zoiets meegemaakt in buurt van Gent; heeft direct aan politie laten weten. Uurke later kregen we thuis telefoon met de bedanking om dit te melden mens werd blijkbaar gezocht en er zat hoopje drugs in de auto. Ze hadden toevallig een volvo in de buurt zitten die hem onderschepte.

zelf vorig jaar ook voor gehad op e17; ik had onbewust die mens wat in de weg gereden (zat in dode hoek) ik steek mijn hand op om me te excuseren omdat ikzelf verschoten was; begint die ook zwaar door het lint te gaan gedurende paar kilometer tot hij zelfs op een moment een mes zit boven en te halen en dwaas zit te doen naar mij. Uiteindelijk rijdt hij weg en zie ik naast zijn nummerplaat een sticker van het bedrijf waar hij voor werkt. Toevallig zelfde firma als maat van mij. Stoute schoenen aangetrokken en naar daar gereden, zijn baas laten bijroepen en situatie aan die baas gezegd. Die begon te koken en bedankte mij om dit te laten weten (was blijkbaar niet zijn eerste verkeersagressiefeit met een bedrijfswagen). Enkele weken laten hoorde ik van mijn maat dat ze hem hadden buiten gezet... oa wegens de naam van het bedrijf in verkeerde daglicht te stellen

Comment

Working...
                                          X