Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel V

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    you get used to it
    Weet je, op den duur kan je al voorspellen wie welk gedrag zal vertonen in sommige gevallen.
    Momenteel zit ik weer in een hele rustige verdraagzame periode
    Idd, ge kunt gewoon al op voorhand raden wat er gaat gebeuren. Soms heb je nog van die mannen die precies bollen hebben gepakt en toch nog iets doen wat je niet verwacht, maar daar zet je jezelf snel over.
    Die verdraagzame periode is logisch, er is minder verkeer momenteel, dus weinig ergernissen, deze week zelfs geen.

Dan lees ik hier dingen over mensen die u proberen te rammen ... Ik heb dat nog meegemaakt met de camion, maar dat maakt niet echt veel indruk. Wel eens in Parijs, een die stopte op de linkerrijstrook omdat ik gefaard had ernaar (ging van 3 naar 2 vakken en hij sneed me nog af), die heeft dan een mot gekregen van een motard die bijna in mijn gat reed daardoor. Ik kon dan gewoon langs rechts verder terwijl zij een beetje plezier stonden te maken.
    Last edited by |) ][ |V| ][; 07/01/2012, 11:24.

Comment

• met alle respect, maar wat jullie allemaal teegn koomn. Ik steek ook af en toe rechts voorbij en ga es kleven als ik gehaast ben.
      één maal heb ik zo'n persoon gehad die gas bijgaf toen ik voorbij stak, maar die reed 30 waar je 70 mocht en die had een iets potentere motor of ik...
      Ik moet wel zeggen als ze reageren (lichten fzo) dan trek ik mij daar geen bal van aan. Gaze geevn verdoemeuh.

Comment

• da's één van de leuke voordelen van pk's. Onlangs eentje gehad die knipperde met de grootlichten, en de lafaard deed z'n deuren op slot als ik naar hem kwam om vriendelijk te vragen wat er scheelde. Toen ik terug naar m'n auto ging, hoorde ik het al, hij wou voorbij.
        Maar dendezen is slimmer dan dat en had hem redelijk dicht laten komen voor ik stopte en dan nog een half metertje achteruit gereden, dus hij moest zelf eerst achteruit. Toen ik ingestapt was, zag ik z'n neus al aan m'n achterdeur verschijnen.
        Pedal to the metal, en hij mocht het vergeten met z'n slome C-max.

automaat en pk's

2015 Volvo V60 D2 aut.
        2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
          da's één van de leuke voordelen van pk's. Onlangs eentje gehad die knipperde met de grootlichten, en de lafaard deed z'n deuren op slot als ik naar hem kwam om vriendelijk te vragen wat er scheelde. Toen ik terug naar m'n auto ging, hoorde ik het al, hij wou voorbij.
          Maar dendezen is slimmer dan dat en had hem redelijk dicht laten komen voor ik stopte en dan nog een half metertje achteruit gereden, dus hij moest zelf eerst achteruit. Toen ik ingestapt was, zag ik z'n neus al aan m'n achterdeur verschijnen.
          Pedal to the metal, en hij mocht het vergeten met z'n slome C-max.

automaat en pk's
          Kwil ook nen otomatiek .

Want een handbak biedt enkel een voordeel als de omstandigheden (weg, weer, plaats, uur, moed van de chauffeur) 100% kloppen. En dat is misschien één keer om de zoveel dagen/weken voor mij.

Een autobak, mijn volgende zal er waarschijnlijk eentje hebben!
          '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Vannacht op de ring van Lier had ene met een nieuwe Ibiza denk ik wat te diep in het glas gekeken. Die was meer in het midden van de twee rijvakken aan het rijden dan wat anders. Wou hem eerst nog inhalen, maar heb maar wijselijk wat afstand gehouden.

Comment

• Eens voorrang van rechts proberen te nemen bij een bejaard koppel. Aan hun reactie te zien ben ik nu natuurlijk een halve gare die de wegcode niet kent. Ik wees dan maar naar het bordje dat ik voorrang had, maar een driehoek met een kruis in snappen ze dus echt niet. Was het niet met de WRX geweest, maar met de C, konden ze me een nieuwe voorkant betalen.

Comment

• Een fenomeen waarvan ik tot nu toe nooit erg veel last van heb gehad, maar nu enorm veel :
                Mensen die bang zijn van vrachtwagens! Ik rij achter een vrachtwagen en wil die voorbij, komt daar oetlul aangevlogen en wanneer hij je net voorbij is, vertraagt hij zonder redenen en kruipt de vrachtwagen voorbij!
                Als je dat 4x hebt meegemaakt, dan ben ik het beu, ik steek dan ondertussen die kakkerlak voorbij en laat hem op zijn gemakje de vrachtwagen bekijken! Achterlijke mensen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                  Een fenomeen waarvan ik tot nu toe nooit erg veel last van heb gehad, maar nu enorm veel :
                  Mensen die bang zijn van vrachtwagens! Ik rij achter een vrachtwagen en wil die voorbij, komt daar oetlul aangevlogen en wanneer hij je net voorbij is, vertraagt hij zonder redenen en kruipt de vrachtwagen voorbij!
                  Als je dat 4x hebt meegemaakt, dan ben ik het beu, ik steek dan ondertussen die kakkerlak voorbij en laat hem op zijn gemakje de vrachtwagen bekijken! Achterlijke mensen!
                  Ik kom zelfs bijna dagelijks auto's tegen die van het tweede naar het derde gaan, omdat er een vrachtwagen op het eerste rijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                    Ik kom zelfs bijna dagelijks auto's tegen die van het tweede naar het derde gaan, omdat er een vrachtwagen op het eerste rijdt.
                    Dat is tegen de steenslag. Doe ik regelmatig.

Comment

• Nog een ergernis als fietser: deze voormiddag rijd ik met de fiets de Sint-Kwintensberg in Gent omhoog. Voor de niet-kenners, dit is een vrij stijl stukje. Terwijl ik daar omhoog rij, zie ik een geparkeerde auto pinken, maar ik veronderstel dat de chauffeur me wel zou zien. Als ze in haar spiegels/over haar schouders keek tenminste dan. Dit gebeurde natuurlijk niet, dus ik wijk al wat uit. De auto rijdt uit de parkeerplaats en ik moet helemaal links tegen de borduur rijden om niet geraakt te worden. Ik kijk naast mij en naar de bestuurster, maar nog steeds heeft ze het blijkbaar niet door. 'k ben dan maar voor haar gaan rijden om te tonen dat ik er was, maar een simpel verontschuldigingsgebaar is blijkbaar zelfs te moeilijk. Ik was beter even voor haar gestopt of haar spiegel ingeklapt, maarja ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        Doe ik ook als ik denk dat de auto achter de vrachtwagen sneller rijdt dan de vrachtwagen en toch op het 2e vak zal komen.

Meestal gebeurt dat, soms wil de auto liever nog een beetje achter de vrachtwagen plakken. Brandstofbesparing?

Comment

• gebrek aan inzicht van die kar die achter de vrachtwagen blijft

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• En toch, vanmorgen weer prijs, nu weet ik wel dat de auto waarmee ik rij wat roet boven de 4000 rpm : efjes voorbij en efjes in 4e : mens zat snel achter vrachtwagen. Kaffer!

Comment

• Ergenis van vandaag.
                              Een wiel van een aanhangwagen die loskomt. Gevolg: de hele inboedel op de 1e rijstrook waardoor er bijna een camion in de zijkant van mn golf zat

Comment

• ik denk da die bestuurder van die aanhangwagen zich ook aant ergeren is.

Zelf schade gehad of kunnen ontsnappen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                  ik denk da die bestuurder van die aanhangwagen zich ook aant ergeren is.

Zelf schade gehad of kunnen ontsnappen?
                                  Nee zelfs niks (gelukkig), al zn rommel lag op het 1e rijvak.
                                  Ik denk dat die camion naast me wel wat schade zal gehad hebben aangezien die dat tafel'ke toch redelijk "opgeschept" heeft. Die camion wou ook naar het 2e rijvak komen maarja, ik reed daar.

En die bestuurder met die aanhangwagen, met een ramorque die waarschijnlijk al 20 jaar oud is + waarvan de zijplaten door en door rot waren. Schandalig.

Comment

• Comment

• 4e versnelling van mijn C klasse heeft het opgegeven. Het helpt wel niet bij het vlot optrekken om van 3 naar 5 te moeten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                        Waarom ergernis ? Die stond toch stil en ook nog eens op een plaats waar hij het verkeer niet hinderde want je bent hem zonder problemen kunnen voorbijrijden....

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

2 ergenissen:
                                          - Vluchtmisdrijf, hoe dom kan je zijn?
                                          - En dan die ene politie agent die nog een paaltje gooit, wat voor nut heeft dat nu?

Comment

Working...
                                          X