Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McRae Bekijk BerichtenDe politie ,uw vriend ......nouga bollen ja
Gisteren namiddag tegengehouden op 600 m van mijn woonst ,omdat de "heren" blijkbaar weer liever brave mensen treitert dan eens iets nuttig te doen!
Ondanks ik hun van in den beginne zei dat ik ziek was & dringend naar de wc moest ,mocht ik toch effe al mijn papieren eens boven halen. Onbeleeftijd troef & dan moest ik ook nog eens een ademtest ondergaan omdat deze "boeren" blijkbaar 't verschil niet zien tussen iemand die griep heeft & een dronken persoon......heb hun dit dan ook effe duidelijk gemaakt op "hunne" manier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenNozem
ik doe contenu men best om niet zo te vervallen en het kost me ook geen moeite, maar ik trapte in de val
heb jij dat nooit gehad ?
Comment
-
1 of anderen aap die door het rood rijd aan zwaar overdreven snelheid en zo bijna mijn hele voorkant meehad! Ik had veel zin om hem achter na te gaan om eens mijn gedacht te zeggen. Maarja dat haalt toch geen zak uit.
Ik was er wel eventjes niet goed van. Het scheelde maar 10 centimeter.
send on mobile device.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten1 of anderen aap die door het rood rijd aan zwaar overdreven snelheid en zo bijna mijn hele voorkant meehad! Ik had veel zin om hem achter na te gaan om eens mijn gedacht te zeggen. Maarja dat haalt toch geen zak uit.
Ik was er wel eventjes niet goed van. Het scheelde maar 10 centimeter.
send on mobile device.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenBeleefd blijven, naam vragen (zijn ze verplicht je te geven) en gewoon formeel klacht neerleggen bij comite P wegens onheuse behandeling. Ten eerste lachen die niet als er klachten binnenkomen, ten tweede zijn het misschien arrogante agenten en kunnen ze ingrijpen als er meerdere klachten zijn.
Was de bedoeling om hunne naam te vragen ,maar ik was zo opgejut dat ik 't vergat ... maar hun gezicht staat op mijn "harde schijf" & heb hun nr-plaat + plaats + uur ...dus zal er wel aangeraken!
Heb 't een drietal jaar terug ook eens aan de stok gehad met een wijkagent die mij ook eens wou "testen" , euhm uitdagen .......effe een mailtje naar ( idd.) comite P & daar vriendelijk antwoord op gekregen dat mijn melding(geen aanklacht) goed was toegekomen & werd bewaard voor moesten er nog meldingen/klachten komen!...............was daarna super tegen mij
Comment
-
de matrixborden boven de e19 hebben wel degelijk een reden. Kom me dus niet aan 100 voorbijgevlamd als ze 50 aangeven, want het kan wel eens zijn dat er achter de bocht een file loert.
2 ongevallen, ééntje in de craeybeckx (5stuks) en eentje net op de ring (3 stuks), beide onaangepast rijgedrag. Ik schat de kans groot dat er een auto bijzat die me een paar honderd meter ervoor nog voorbijgevlamd is aan het dubbele van de aangegeven snelheid.
ohja, ik heb eens geprobeerd om de schokgolven van een file op te vangen en te egaliseren door een iets grotere buffer te laten, maar telkens schoot er iemand van het andere rijvak tussen, die vervolgens vol op de rem ging staan. Als de kudde het niet doorheeft dat individueel trager misschien samen sneller kan betekenen, heeft het weinig zin. vanavond nog eens proberen.
Comment
-
op sommige plaatsen misschien wel,
E40 richting Brussel, staat er ene juist VOORBIJ afrit R4, Merelbeke
enige keer dat ik iets zag opstaan "file, ongeval ter hoogte van Wetteren"
als je weet dat dit de volgende afrit is ...
dan wordt er dus gewoon gemeld dat je in de file gaat staan !!!!
waarom dat bord geen 500 meter VOOR de afrit zetten ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenohja, ik heb eens geprobeerd om de schokgolven van een file op te vangen en te egaliseren door een iets grotere buffer te laten, maar telkens schoot er iemand van het andere rijvak tussen, die vervolgens vol op de rem ging staan. Als de kudde het niet doorheeft dat individueel trager misschien samen sneller kan betekenen, heeft het weinig zin. vanavond nog eens proberen.
Vlotheid? Nee
Ritsen? Nee
Rechts aanhouden? Nee
Uw koppeling sparen (file)? Nee
... ? Nee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtende matrixborden boven de e19 hebben wel degelijk een reden. Kom me dus niet aan 100 voorbijgevlamd als ze 50 aangeven, want het kan wel eens zijn dat er achter de bocht een file loert.
2 ongevallen, ééntje in de craeybeckx (5stuks) en eentje net op de ring (3 stuks), beide onaangepast rijgedrag. Ik schat de kans groot dat er een auto bijzat die me een paar honderd meter ervoor nog voorbijgevlamd is aan het dubbele van de aangegeven snelheid.
ohja, ik heb eens geprobeerd om de schokgolven van een file op te vangen en te egaliseren door een iets grotere buffer te laten, maar telkens schoot er iemand van het andere rijvak tussen, die vervolgens vol op de rem ging staan. Als de kudde het niet doorheeft dat individueel trager misschien samen sneller kan betekenen, heeft het weinig zin. vanavond nog eens proberen.
Heb reeds in 2003 of '04 al eens een mailtje gestuurd naar de toenmalige minister van wegen & infrastructuur (was dus al lang voor de matrixborden geplaatst zijn op de Antwerpse ring) of ze eindelijk eens geen variabele trajectcontrole konden toepassen. Heb de vraag dan nog eens gesteld een dik jaar terug aan ons Hilde, antwoord gekregen dat ze er mee bezig zijn. Had al lang moeten gebeuren en komt al jaren te laat.
Het enigste dat helpt op de Antwerpse ring is variabele (is iets anders dan het dynamische van nu) trajectcontrole van Schoten/Brasschaat tot Melsele/Kruibeke, van Ekeren tot Wilrijk, en van Wommelgem tot UZ-Edegem. Spijtig maar het is zo, hoe vlugger hoe beter dat dit er eindelijk komt. 200% zeker dat we dan eindelijk eens wat mnder in de file gaan staan daar.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenthx, hoopte op enige zo'n reply !
ik doe contenu men best om niet zo te vervallen en het kost me ook geen moeite, maar ik trapte in de val
heb jij dat nooit gehad ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenWat heeft de kudde wel door?
Vlotheid? Nee
Ritsen? Nee
Rechts aanhouden? Nee
Uw koppeling sparen (file)? Nee
... ? Nee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk BerichtenHoe spaar je je koppeling in de file? (nee, ik weet het echt niet )
dwz, rijden door NIETS te doen, gewoon bollen op't stationair van je wagen.
De meesten vertrekken, stoppen, vertrekken, stoppen, vertrekken... waardoor de koppeling 100x per km wordt gebruikt.
Ik probeer gewoon uit te bollen in de file op de motor en als niemand me dan afsnijdt of toesmijt voor m'n neus, kan je in theorie diezelfde km doen met maar 1x te koppelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slug Bekijk Berichtenmaken dat hij volledig gekoppeld is.
dwz, rijden door NIETS te doen, gewoon bollen op't stationair van je wagen.
De meesten vertrekken, stoppen, vertrekken, stoppen, vertrekken... waardoor de koppeling 100x per km wordt gebruikt.
Ik probeer gewoon uit te bollen in de file op de motor en als niemand me dan afsnijdt of toesmijt voor m'n neus, kan je in theorie diezelfde km doen met maar 1x te koppelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten+ YouTube Video
2 ergenissen:
- Vluchtmisdrijf, hoe dom kan je zijn?
- En dan die ene politie agent die nog een paaltje gooit, wat voor nut heeft dat nu?
Comment
-
Daarnet alles mogen dichtgooien bij het binnenrijden van Brugge op de E403. Een debiel vond het nodig om het linkse vak op te rijden aan 70km/u. Er zat dan nog een kind in die auto ook. Veel geluk gehad. Denk dat de mensen rondom ook verschoten zijn toen ze mijn wagen zagen slingeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenDaarnet alles mogen dichtgooien bij het binnenrijden van Brugge op de E403. Een debiel vond het nodig om het linkse vak op te rijden aan 70km/u. Er zat dan nog een kind in die auto ook. Veel geluk gehad. Denk dat de mensen rondom ook verschoten zijn toen ze mijn wagen zagen slingeren...
Comment
-
Al die lege zatlappen die gisteren onder het mom van "staking" een dagje verlof op café doorgebracht hebben, moesten vandaag weer de baan op. En 't was eraan te zien.
2 keer zwaar op de rem mogen gaan staan voor zulke pipo's en 1 keer zelfs mogen uitwijken met mijn linkerwielen in 't gras van de middenberm.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenAl die lege zatlappen die gisteren onder het mom van "staking" een dagje verlof op café doorgebracht hebben, moesten vandaag weer de baan op. En 't was eraan te zien.
2 keer zwaar op de rem mogen gaan staan voor zulke pipo's en 1 keer zelfs mogen uitwijken met mijn linkerwielen in 't gras van de middenberm.
Reed aan 50kmh ofzo de autostrade op waar ik reed, en toeteren maakte hem boos en wou mij dan langs rechts voorblijven. Die heeft een hele lange tijd de achterkant van een vrachtwagen gezien toen. En maar claxonneren, tot die vrachtwagen begon te vertragen
Comment
Comment